Kumman ottaisit? Perusteluja.
1. Tämän hetkinen työ:
- kansainvälinen iso yritys
- hyvät etenemismahdollisuudet
- stressaava kiireinen ympäristö
- hieman paremmat edut (kouluttautumismahdollisuudet ym.)
- mahdollisuus lähteä ulkomaille/komennuksille
- määräaikainen työsuhde kesälle 2006
- jatko epävarma
- palkka 2750€
2. Tarjottu työ:
- valtion virasto
- määräaikaisuus vuoden 2008 loppuun
- jatko hyvin todennäköistä
- etenemismahdollisuudet rajallisemmat
- palkka 3300e
- pitkällä tähtäimellä (10-30 v) vaikea saada yli 4500-5000 euron palkkaa
Samoja ovat
- työtehtävät (samantyyppiset asiantuntijatehtävät)
- sijainti
Ikää 27v.
Kaksi työpaikkaa, kumman otan?
5
1845
Vastaukset
- porvari provo
ja huooooono
- JaanaU
Uteliaisuudesta: mistä sait käsityksen, että kirjoitukseni olisi provo?
Ok, annan olla, jos asiasta ei synny keskustelua.. Olisin itse ollut kiinnostunut muiden mielipiteistä. Nämä on isoja asioita, joita ei viitsisi miettiä pelkästään yksin. Kavereiden kanssa ei viitsi näistä keskustella (mm. palkan takia, josta en halua keskustella). Lähimmät työkaverit ovat esimiesasemissa, joten en haluaisi keskustella myöskään heidän kanssa.. Tulee vaan huono ilmapiiri, jos alkaa miettiä että lähtiskö vaiko ei.. - Ehdottelija
Pyydä palkankorotusta ja vakituista sopimusta nykypaikassa, jos et saa, niin sano näkemiin. Jos ei mieli muutu, niin lähde pois. Palkka nousee joka tapauksessa...
- tarjottuun
ihan vaan paremman palkan ja pidemmän työsuhteen vuoksi. En miettisi kahta kertaa. Ehdit kyllä löytää vuoteen 2008 mennessä toisenkin paikan, jollei valtiolta jatkoa heru.
- Smaither
Ensimmäinen kuulostaa todella hyvältä muuten, mutta se on vain määräaikainen ja loppuukin pian (oletan että tarkoitit kesää 2007, muussa tapauksessa loppunut jo).
Toinen paikka tuntuu siis paremmalta sen ansiosta, että se tuntuu pysyvämmältä. Kannattaa kuitenkin ensiksi pyytää nykyisestä työpaikasta vakituista virkaa. Jos sen saat, jää sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267