RUOSKA on plagiointia

onon

RUOSKA on ihan paska bändi ja plagioi täysin RAMMSTEINIA. Ruoska ei ole itse keksinyt imagoaan,vaan imitoi kybäl saksanpoikia. Täysin pelle bändi ja musa on täyttä paskaa.

19

2813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54uru6784

      älä jaksa niuhottaa.. onhan Suomen maamme-laulukin plagioitu saksalaisilta.. että niin..

      • onpi

        kopioitu virolaisilta.. että silleen!


      • leipä
        onpi kirjoitti:

        kopioitu virolaisilta.. että silleen!

        sitä oo kopioitu yhtikäs mistään. termit haltuun ennenkö aletaan päätä aukomaan. maamme-laulun on säveltäny saksalaissyntyinen pacius. viron kansallislaulussa on sama sävel.

        kumpikaan ei siis oo kopio, vaan täysin sama biisi.


      • aedse
        leipä kirjoitti:

        sitä oo kopioitu yhtikäs mistään. termit haltuun ennenkö aletaan päätä aukomaan. maamme-laulun on säveltäny saksalaissyntyinen pacius. viron kansallislaulussa on sama sävel.

        kumpikaan ei siis oo kopio, vaan täysin sama biisi.

        oikeessa oot. tarkotin vain että virolaisilla oli se ennen meitä..


      • dipsu-creeper
        leipä kirjoitti:

        sitä oo kopioitu yhtikäs mistään. termit haltuun ennenkö aletaan päätä aukomaan. maamme-laulun on säveltäny saksalaissyntyinen pacius. viron kansallislaulussa on sama sävel.

        kumpikaan ei siis oo kopio, vaan täysin sama biisi.

        Ihana musikinopettajani kertoili että kansallislaulumme saksalaissyntyinen säveltäjä otti pohjan maammelaulun sävellykselle eräästä saksalaisesta juomalaulusta. Kokonaan ei kuitenkaan ole kopioita, muttei voida väittää että olisi täysin suomalainen sävelkään >:(


    • Levyseppähitsaaja

      Ihanko itse tuon huomasit? Ettei olis isommat pojat koulussa sinulle kertoneet asiaa, ja sitten hokasit että niinhän se on... Pitää kirjoittaa jollekin palstalle tästä.

    • Rausku

      No shit, Sherlock.

    • vaikka ruoska ois reilusti cover-bändi ja laulais vaan suomeks samoja kappaleita kuin rammstein, samaan tyyliin kuin sapattivuosi soittelee sabathin kappaleita...

      mun mielestä jos ramsstein o hyvä bändi niin mitä turhia valittamaan jos joku sitä kopioi? ompahan kaks bändiä mistä tykätä... ja nykyään on vaikea keksiä ihan uutta... kuunnelkaa esim tarottia tai stonea ja verratkaa sitten kuinka samalle osa suomen bändeistä kuulostaa :)

      ei plagiointi tee paskaa jos paskasta tykkää :)

      • TOTCFUARTD

        Totta. Jos Rammstein maistuu, niin eipä - ainakaan meikäläisellä - Ruoskan samankuuloisuus juuri vaivaa. Ihan menevää poppista...


      • Rausku
        TOTCFUARTD kirjoitti:

        Totta. Jos Rammstein maistuu, niin eipä - ainakaan meikäläisellä - Ruoskan samankuuloisuus juuri vaivaa. Ihan menevää poppista...

        No, itse pidän Rammsteinista hieman, pieninä annoksina. Ruoska sen sijaan aiheuttaa kuvotusta lähes välittömästi.

        Jos sen tyyppinen musiikki on ihan ykkösjuttu, niin sitten varmaankaan tietyt kököt piirteet eivät häiritse.


    • viira

      vasta tajusit ;)

    • lindeman

      Rammsteiniin verrattuna ruoska on halpaa paskaa.

      • täyttä paskaa

        Ku katto niitten esiintymistä bbeen avaajaisissa niin ei kyllä esittäny oikeesti. Laulaja vaa aukos suuta ja musiikki tuli nauhalta. Sama tulee Lovexiin.


    • -II-

      No älä hitossa

    • vai niin...

      No sä oot sitte tuota mieltä, mun mielstä ruoska on ihan kuunneltavaa, mutta kaikillahan on oikeus omiin mielipiteisiinsä.

    • Osculum

      mutta mallia on kyllä otettu aika paljon.

      Itseäni ei juuri haittaa, kun en Rammsteiniakaan niin paljon kuuntele. Silloinhan tuollainen ärsyttää, jos copycat on oman suosikin perässä. Viittaan siis Teräsbetoniin...

    • Metal Heart

      siinäpä se tärkein taisi tullakkin, lopettaisivat jo ni säästyttäis paljolta vitutukselta...
      tänä kesänäkin 3 kertaa joutunut kuulemaan kappaleen tai pari ja vieläkin vituttaa...

    • juh

      Rammstein kopio oman tyylinsä OOMP! bandiltä jos plagioiti kiiinnostaa mene sinne valittamaan mistä asia on saanut alkunsa.

    • meekaankka

      kiva että on joku esikuvabändi, ja vielä hyvä semmoinen. Ensin ajattelin että Ruoska on ok, mutta nyt se alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa. Kappaleet on ku halpoja kopioita ja kokkamies matkii lavamaneeritkii Tilliltä. Vittu jotain omaa pitäis keksiä. ja pitäähän ruoskalla pyroo olla, ku Ramillakin on..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe