Hedelmistään puu tunnetaan

nativfinlaendare

Muslimit pitävät Jeesusta profeettanaan. Jeesus on puhunut Raamatussa useaan otteeseen henkilön ajatusten vaikutuksesta tekoihin.

"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita? Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä." Matt 7:15-17.

"Sillä ei ole hyvää puuta, joka tekee huonon hedelmän eikä taas huonoa puuta, joka tekee hyvän hedelmän. Sillä jokainen puu tunnetaan hedelmästään. Eihän viikunoita koota orjantappuroista, eikä viinirypäleitä korjata orjanruusupensaasta. Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa, sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu". Luuk 6:43-45

"Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu? Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen. Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset. Nämä saastuttavat ihmisen, mutta pesemättömin käsin syöminen ei saastuta ihmistä." Matt 15:17-20.

Muslimit! Te syytätte muita ihmisiä rasismista, jos he eivät tee niin kuin haluatte, kuten imaaminakin toimiva Mustafa Kara Ajankohtaisessa kakkosessa tiistaina 29.8. Miten te kohtelette muita? Kyllä teillä on Suomessa ja yleensäkin länsimaissa paremmat olot kuin ei-muslimeilla islamin maissa. Saudi-Arabiassa tulee kuolemanrangaistus, jos muslimi kääntyy kristityksi. Miksi näin? Touko- tai kesäkuun Valituissa Paloissa kerrottiin muslimien sopeutumattomuudesta Ruotsin oloihin.

Teitä pelätään, koska aiheutatte pelkoa. Osa teistä on muuttanut dar al-islamista tänne dar al-harbiin. Miksi tulitte, jos olemme niin pahoja?
Mediassa esiintyvillä muslimeilla näyttää olevan usein vihamielinen asenne länsimaita kohtaan, vaikka muslimi asuisikin länsimaissa. Imaameja on tuomittu viharikoksista mm. Iso-Britanniassa.

Miettikää, mitä ovat islamin ja muslimien hedelmät. Onko se rauhaa ja sopua vai pelkoa ja turvattomuutta? Syyskuun yhdestoista, Lontoo... Jos Osama ibn Ladin ei ole oikea muslimi, miksi hän on edelleen vapaalla jalalla? Kyllä kai muslimimaiden viranomaiset olisivat ottaneet hänet kiinni, mikäli hän on rikollinen islamin mukaan.

Ottakaa hirsi ensin omasta silmästä, niin näette ottaa roskan myös toisen silmästä. Matt 7:3-5. Tämänkin on Jeesus, profeettanne, teille opettanut.

33

1591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mr. Bush menetti luottamukseen sitten länsikin. Ei muuta................................................................................................

• tällä lainauksella

kristikunnan tekemiä hirvittäviä veritöitä?

"Sillä ei ole hyvää puuta, joka tekee huonon hedelmän eikä taas huonoa puuta, joka tekee hyvän hedelmän. Sillä jokainen puu tunnetaan hedelmästään. Eihän viikunoita koota orjantappuroista, eikä viinirypäleitä korjata orjanruusupensaasta. Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa, sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu". Luuk 6:43-45

• ace..

Mitä tarkoitat kristikunnalla? Tarkoitatko kaikkea islamin ulkopuolella? Epäselvin sanoin voidaan väittää mitä tahansa.
        Väitätkö kristinuskon aiheuttaneen hirvittäviä veritöitä?

• ristirekiä?

vai kansannuosuja islamilaisessa espanjassa?

• ............
        ristirekiä? kirjoitti:

vai kansannuosuja islamilaisessa espanjassa?

1900-luvun ja 2000-luvun alun historiaa?

• toinen natiivi

"Ottakaa hirsi ensin omasta silmästä, niin näette ottaa roskan myös toisen silmästä. Matt 7:3-5."

Muista kristittyjen pahat teot!

• ...

syön silmäsi rähmään.

• ...

Ihminen on se, joka on sanassa (salassa). Profeetta Mohammad.

• esimerkkien perään

Aivan samalla tavalla muslimi voisi sanoa samat asiat kristityistä. Tiedätkö että mr Bush on uskovainen kristitty? Hän haluaa tuhota kaikki muslimit maailmasta, näin hän on itse aikoinaan sanonut.

Ääripäitä löytyy joka uskonnosta, niin muslimeista kuin kristityistäkin, joten tämä vesittää väitteesi. Toki ymmärrän järkeävänä ihmisenä pointtisi.

Islamia ei voi syyttää näistä asioista, vaan täytyy miettiä mikä se perimmäinen syy on taphtuneille asioille. Se ei ole islam, vaan... mietipä sitä!

• Se, että mr. Pensas ilmoittaa olevansa USA:ssa kristitty ja tietyn suunnan kannattaja perustuu siihen,että paljonko puolue saa silta suunnalta ääniä

Tämä pitää paikkansa muidenkin maiden poliittisessa järjestelmässä ollaan ns. näennäisuskovia.

USA:ssa prsidenntiksi voidaan tulevaisuudessa valita esim, afroamerikkalainen, latino, aasialainen mutta ei koskaa, hypoteettisesti, henkilöä jaka ilmaisee olevansa agnostikko.

• tuomari-turmio

" Aivan samalla tavalla muslimi voisi sanoa samat asiat kristityistä. Tiedätkö että mr Bush on uskovainen kristitty? Hän haluaa tuhota kaikki muslimit maailmasta, näin hän on itse aikoinaan sanonut. "

Laittaisitko jonkun linkin tähän lausuntoon.

"Ääripäitä löytyy joka uskonnosta, niin muslimeista kuin kristityistäkin, joten tämä vesittää väitteesi. Toki ymmärrän järkeävänä ihmisenä pointtisi."

Tarkoitat siis, että äärikristitty(?) ja ääriscientologi ovat keskenään verrattavissa toisiinsa?

"Islamia ei voi syyttää näistä asioista, vaan täytyy miettiä mikä se perimmäinen syy on taphtuneille asioille. Se ei ole islam, vaan... mietipä sitä!"

Miksei voi syyttää?

• tuomari-turmio kirjoitti:

" Aivan samalla tavalla muslimi voisi sanoa samat asiat kristityistä. Tiedätkö että mr Bush on uskovainen kristitty? Hän haluaa tuhota kaikki muslimit maailmasta, näin hän on itse aikoinaan sanonut. "

"Ääripäitä löytyy joka uskonnosta, niin muslimeista kuin kristityistäkin, joten tämä vesittää väitteesi. Toki ymmärrän järkeävänä ihmisenä pointtisi."

Tarkoitat siis, että äärikristitty(?) ja ääriscientologi ovat keskenään verrattavissa toisiinsa?

"Islamia ei voi syyttää näistä asioista, vaan täytyy miettiä mikä se perimmäinen syy on taphtuneille asioille. Se ei ole islam, vaan... mietipä sitä!"

Miksei voi syyttää?

"Ääripäitä löytyy joka uskonnosta".

Kyllä näin on ja valitettavaa se mitä uskonto/uskomukst ovatkin kyseessä niin ihmiseltä puuttuu skeptisyys.
        Politikan ja uskonnon unionit ovat erittäin vaarallisia koska ihmiset silloin(kin) toimivat dogmaattisesti.
        Suomessakin VL:n asuinsijoilla on vaikea elää sosiaalista eämää, ihmisten jotka eivät julkitunnusta ko. uskontoa.

Islamilaisuudesskin on vielä voimakkaampana tuo uskonnon sosiaalinen kahle.

On asiota, (paljonkin) josta minulla ei ole lähdeviittausta koska leeikkaa ja liimaa periaate on toisten ajatuksia.

• Jake-Waits
        epikuros kirjoitti:

"Ääripäitä löytyy joka uskonnosta".

Kyllä näin on ja valitettavaa se mitä uskonto/uskomukst ovatkin kyseessä niin ihmiseltä puuttuu skeptisyys.
        Politikan ja uskonnon unionit ovat erittäin vaarallisia koska ihmiset silloin(kin) toimivat dogmaattisesti.
        Suomessakin VL:n asuinsijoilla on vaikea elää sosiaalista eämää, ihmisten jotka eivät julkitunnusta ko. uskontoa.

Islamilaisuudesskin on vielä voimakkaampana tuo uskonnon sosiaalinen kahle.

On asiota, (paljonkin) josta minulla ei ole lähdeviittausta koska leeikkaa ja liimaa periaate on toisten ajatuksia.

tätä?
        "Tiedätkö että mr Bush on uskovainen kristitty? Hän haluaa tuhota kaikki muslimit maailmasta, näin hän on itse aikoinaan sanonut."

Sano ettet sinä kirjoittanut tätä, please.

• Ranyaa

Tiedän, että USAn nyk. pressa kuuluu metodistikirkkoon, mutta ihmettelen kovin, milloin hän olisi lausahtanut sellaista, että: " haluaa tuhota kaikki muslimit maailmasta"?

• Jake-Waits
        epikuros kirjoitti:

Se, että mr. Pensas ilmoittaa olevansa USA:ssa kristitty ja tietyn suunnan kannattaja perustuu siihen,että paljonko puolue saa silta suunnalta ääniä

Tämä pitää paikkansa muidenkin maiden poliittisessa järjestelmässä ollaan ns. näennäisuskovia.

USA:ssa prsidenntiksi voidaan tulevaisuudessa valita esim, afroamerikkalainen, latino, aasialainen mutta ei koskaa, hypoteettisesti, henkilöä jaka ilmaisee olevansa agnostikko.

harjoitatkaan valikoidessasi kysymykset, joihin vastaat ja toiset, joihin jätät vastaamatta...

• Jake-Waits kirjoitti:

tätä?
        "Tiedätkö että mr Bush on uskovainen kristitty? Hän haluaa tuhota kaikki muslimit maailmasta, näin hän on itse aikoinaan sanonut."

Sano ettet sinä kirjoittanut tätä, please.

tekstissäni jota haluat kommentoida?

Se, että mr. Bush on kristitty ja haluaa tuhota muslimit, onko hän näin sitten sanonut, sanoppa se.

Itse vierastan huom. kaikissa aatteissa dogmaattisuutta ja demagogiaa se on minulle kantava voima.
        Jos ismeistä, uskosta ja arvoista ei voida keskustella siten, että kummankin kädessä on miekka, niin keskustelu on hedelmätön.

• Jake-Waits
        epikuros kirjoitti:

tekstissäni jota haluat kommentoida?

Se, että mr. Bush on kristitty ja haluaa tuhota muslimit, onko hän näin sitten sanonut, sanoppa se.

Itse vierastan huom. kaikissa aatteissa dogmaattisuutta ja demagogiaa se on minulle kantava voima.
        Jos ismeistä, uskosta ja arvoista ei voida keskustella siten, että kummankin kädessä on miekka, niin keskustelu on hedelmätön.

Ellet sinä sitten halua kieltää kirjoittaneesi tuota viestiä. Kirjoititko sen vai etkö kirjoittanut? Luulisi edes yhden "viisauden ystävän" pystyvän vastaamaan rehellisesti ja selkeästi yhdellä sanalla, voi härregud!

Kun katsoo tätä ketjua ja edellistä kommenttiasi, jossa et asiaa kiellä, vaan pikemminkin pidät sitä mahdollisena, se vahvistaa epäilyksiäni. Joka tapauksessa ainakin pidät väittämää vaikeasti kumottavana. Lisäksi käytät Bushista samaa nimitystä "mr. Bush". Kuulostaa jotenkin tutulta.

Laitetaanpa tämä ketju tähän, niin nähdään miksi epäilen sinun kirjoittaneen valenimellä melkoisen sammakon.

>Kirjoittanut: esimerkkien perään 1.9.2006 klo 16.26:

>>Kirjoittanut: tuomari-turmio 2.9.2006 klo 00.03:

>>> Kirjoittanut: epikuros 2.9.2006 klo 10.35
        Myönnetään.... On asiota, (paljonkin) josta minulla ei ole lähdeviittausta koska leeikkaa ja liimaa periaate on toisten ajatuksia.

Nyt siis esitit minulle haasteen: "Se, että mr. Bush on kristitty ja haluaa tuhota muslimit, onko hän näin sitten sanonut, sanoppa se."

Enpä ala todistamaan mitään sellaista, mitä ei ole tapahtunut. Tämä väittämä on vähän liiankin tuttu islamistisista piireissä. Siitä ei yksinkertaisesti ole mitään muita "todisteita" kuin islamistinen propaganda.

Epikuros, muuten hei, ihan totta, hei! TODISTUSTAAKKA ON VÄITTEEN ESITTÄJÄLLÄ, EI VÄITTEEN EPÄILIJÄLLÄ.

• Jake-Waits kirjoitti:

Ellet sinä sitten halua kieltää kirjoittaneesi tuota viestiä. Kirjoititko sen vai etkö kirjoittanut? Luulisi edes yhden "viisauden ystävän" pystyvän vastaamaan rehellisesti ja selkeästi yhdellä sanalla, voi härregud!

Kun katsoo tätä ketjua ja edellistä kommenttiasi, jossa et asiaa kiellä, vaan pikemminkin pidät sitä mahdollisena, se vahvistaa epäilyksiäni. Joka tapauksessa ainakin pidät väittämää vaikeasti kumottavana. Lisäksi käytät Bushista samaa nimitystä "mr. Bush". Kuulostaa jotenkin tutulta.

Laitetaanpa tämä ketju tähän, niin nähdään miksi epäilen sinun kirjoittaneen valenimellä melkoisen sammakon.

>>Kirjoittanut: tuomari-turmio 2.9.2006 klo 00.03:

>>> Kirjoittanut: epikuros 2.9.2006 klo 10.35
        Myönnetään.... On asiota, (paljonkin) josta minulla ei ole lähdeviittausta koska leeikkaa ja liimaa periaate on toisten ajatuksia.

Nyt siis esitit minulle haasteen: "Se, että mr. Bush on kristitty ja haluaa tuhota muslimit, onko hän näin sitten sanonut, sanoppa se."

Enpä ala todistamaan mitään sellaista, mitä ei ole tapahtunut. Tämä väittämä on vähän liiankin tuttu islamistisista piireissä. Siitä ei yksinkertaisesti ole mitään muita "todisteita" kuin islamistinen propaganda.

Epikuros, muuten hei, ihan totta, hei! TODISTUSTAAKKA ON VÄITTEEN ESITTÄJÄLLÄ, EI VÄITTEEN EPÄILIJÄLLÄ.

En tiedä kuka on tuon kirjoittaja mutta MINULTA se ei ole.

Näin teksin ensi kertaa esimerkin kirjoittamana.

minun pirtaani ei mene dogmaattinen lässytys, vaan asioista on kyettävä keskustelemaan niiden oikeilla nimillä.

Tämän pitäisi olla selvää tekstiä ja kun kirjoitan nikki on Epikuros.

• Jake-Waits
        epikuros kirjoitti:

En tiedä kuka on tuon kirjoittaja mutta MINULTA se ei ole.

Näin teksin ensi kertaa esimerkin kirjoittamana.

minun pirtaani ei mene dogmaattinen lässytys, vaan asioista on kyettävä keskustelemaan niiden oikeilla nimillä.

Tämän pitäisi olla selvää tekstiä ja kun kirjoitan nikki on Epikuros.

>>En tiedä kuka on tuon kirjoittaja mutta MINULTA se ei ole.>>

Miksi sitten vastasit tuomarinurmion kysymykseen, jossa hän peräsi lähdeviitettä ko väitteelle ikään kuin sinä olisit väitteen kirjoittaja?

>>On asiota, (paljonkin) josta minulla ei ole lähdeviittausta koska leeikkaa ja liimaa periaate on toisten ajatuksia.>>

Ja lopuksi, ettei kenellekään jäisi epäselväksi, uskotko tai kuinka todenmukaisena pidät ko. väittämää?

Siis kertauksen vuoksi väittämä: "Tiedätkö että mr Bush on uskovainen kristitty? Hän haluaa tuhota kaikki muslimit maailmasta, näin hän on itse aikoinaan sanonut."

Kirjoitithan rekatulla nikilläsi seuraavasti:

>>Se, että mr. Bush on kristitty ja haluaa tuhota muslimit, onko hän näin sitten sanonut, sanoppa se.>>
        Kirjoittanut: epikuros 6.9.2006 klo 18.27

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000019297248

• Jake-Waits kirjoitti:

>>En tiedä kuka on tuon kirjoittaja mutta MINULTA se ei ole.>>

Miksi sitten vastasit tuomarinurmion kysymykseen, jossa hän peräsi lähdeviitettä ko väitteelle ikään kuin sinä olisit väitteen kirjoittaja?

>>On asiota, (paljonkin) josta minulla ei ole lähdeviittausta koska leeikkaa ja liimaa periaate on toisten ajatuksia.>>

Ja lopuksi, ettei kenellekään jäisi epäselväksi, uskotko tai kuinka todenmukaisena pidät ko. väittämää?

Siis kertauksen vuoksi väittämä: "Tiedätkö että mr Bush on uskovainen kristitty? Hän haluaa tuhota kaikki muslimit maailmasta, näin hän on itse aikoinaan sanonut."

Kirjoitithan rekatulla nikilläsi seuraavasti:

>>Se, että mr. Bush on kristitty ja haluaa tuhota muslimit, onko hän näin sitten sanonut, sanoppa se.>>

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000019297248

lainaus, jonka minun väitit kirjoittaneen, se ei ole totta en sellaista kantaa allekirjoita vaan mitä mainitsit löytyy seuraavasta
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000019155554

• Jake-Waits
        epikuros kirjoitti:

lainaus, jonka minun väitit kirjoittaneen, se ei ole totta en sellaista kantaa allekirjoita vaan mitä mainitsit löytyy seuraavasta
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000019155554

Jos kerran sanot, että et sitä kirjoittanut, niin yritetään luottaa siihen.

Et kuitenkaan vastannut kysymykseeni:
        Kuinka todenmukaisena pidät ko. väittämää?

Huom! Sinä itse kirjoitit rekatulla nikilläsi:

Voisitko vastata? Kuinka todennäköistä on, että Bush on sanonut haluavansa tuhota kaikki muslimit maailmasta?

1. Aivan varmaa
        2. Todennäköistä
        3. Epätodennäköistä
        4. Täyttä puppua

...

Toinen uusi asia: missä ihmeessä minä väitin sinun kirjoittaneen sen? Voitko esittää tarkan lainauksen tästä väitteestäni? Minä epäilin, ja minä kysyin sinulta, oletko kirjoittanut sen. Ymmärrätkö väitteen ja epäilevän, tietoa haluavan kysymyksen eron?

• epikuros
        Jake-Waits kirjoitti:

Jos kerran sanot, että et sitä kirjoittanut, niin yritetään luottaa siihen.

Et kuitenkaan vastannut kysymykseeni:
        Kuinka todenmukaisena pidät ko. väittämää?

Huom! Sinä itse kirjoitit rekatulla nikilläsi:

Voisitko vastata? Kuinka todennäköistä on, että Bush on sanonut haluavansa tuhota kaikki muslimit maailmasta?

1. Aivan varmaa
        2. Todennäköistä
        3. Epätodennäköistä
        4. Täyttä puppua

...

Toinen uusi asia: missä ihmeessä minä väitin sinun kirjoittaneen sen? Voitko esittää tarkan lainauksen tästä väitteestäni? Minä epäilin, ja minä kysyin sinulta, oletko kirjoittanut sen. Ymmärrätkö väitteen ja epäilevän, tietoa haluavan kysymyksen eron?

olen kommenttinit antanut ja se riittää.
        En lähde jäynäämään koska kysymyksesi toistuu ja toistuu.

köyhyys ei aina ole aineellista.

Terveisin Epikuros

• Jake-Waits
        epikuros kirjoitti:

olen kommenttinit antanut ja se riittää.
        En lähde jäynäämään koska kysymyksesi toistuu ja toistuu.

köyhyys ei aina ole aineellista.

Terveisin Epikuros

jäi, millaisena pidit tuota väittämää, mutta jääköön.

"En lähde jäynäämään koska kysymyksesi toistuu ja toistuu."

Jos ei saa vastausta, silloin voi ja pitäisi aina kysyä uudelleen ja uudelleen, kunnes vastataan.

"Köyhyys ei aina ole aineellista."

Tietenkin kysely on jossain vaiheessa lopetettava, jos toinen ei vain jostain syystä halua vastata. Valitettavasti nyt keskustelu päättyy vielä aikamoiseen vyön alle lyöntiin.

Parhain terveisin

Demokritos...tai ei sentään...Jake vaan.

• nativfinlaendare

Se Valittujen Palojen numero olikin heinäkuun numero. Anteeksi. Kristikuntakin on tehnyt keskiajalla pahojaan Palestiinan suunnalla aivan samoin kuin muslimit Espanjassa. Paavi on tainnut pyytääkin anteeksi. Katolilaisethan näitä ristiretkiä ovat lähinnä harrastelleet.

Kirjoitinkin nykyajan oloista. Mielestäni ei ole oikein, että mediaa myöten haukutaan länsimaita rasistisiksi, vaikka vapaaehtoisesti ollaan tultu tänne. Juttuani ei oltu luettu kunnolla kommenteista päätellen. Sitäpaitsi, mitä pahaa nykyajan kristityt ovat tehneet muslimeille?

Minusta olisi kiva tietää, mitkä ovat ne kristilliset vaikuttimet, joiden mukaan Bush toimii.
      Olen sitä mieltä, että GWB yrittää korjata viikunoita ohrantappuroista. Sotiminen öljyn tms. takia ei ole kristillistä. Onko islamista luopuneen tai islamia arvostelleen tappaminen sunna? Eikö hurskas muslimi elä Koraanin ja sunnan mukaan? Jos siis Koraanin ja sunnan mukaan eläminen aiheuttaa muunuskoisissa kauhua, niin millaisia silloin ovat islamin hedelmät? Sitä halusin kysyä.

• ...

Onko Kommunismi slaavilaista (-in) ?

• ...montako miljoonaa ihmistä ylipäätään ja montako miljoonaa muslimia erikseen länsimaalaiset ovat tappaneet vaikkapa viime maailmansodan jälkeen. Valitut Palat on epäilemättä suosittu lehti mutta ei vättämättä riitä kaikissa asioissa tietolähteenä.

>>Sitäpaitsi, mitä pahaa nykyajan kristityt ovat tehneet muslimeille? >>

Mitä Bushin kristillisyyteen tulee, epäilemättä se on hänen oman käsityksensä mukaan aitoa - ja sitäpaitsi saattaa olla tekemisisssä sen tosiasian kanssa, että Yhdysvaltain omat öljyvarat ovat loppu ja öljynkulutus silti kasvamassa.

• ...

Historiallispolittisena katsauksena Islam tulee täyttämään nykyajan nimettömän aikakaudemme kansan ihanteen väliaikaisesti!? Valitettavasti se on ohimenevä ilmiö kun kyse on arabi imperiaalismista.

• ...
        Aabra-ham kirjoitti:

...montako miljoonaa ihmistä ylipäätään ja montako miljoonaa muslimia erikseen länsimaalaiset ovat tappaneet vaikkapa viime maailmansodan jälkeen. Valitut Palat on epäilemättä suosittu lehti mutta ei vättämättä riitä kaikissa asioissa tietolähteenä.

Mitä Bushin kristillisyyteen tulee, epäilemättä se on hänen oman käsityksensä mukaan aitoa - ja sitäpaitsi saattaa olla tekemisisssä sen tosiasian kanssa, että Yhdysvaltain omat öljyvarat ovat loppu ja öljynkulutus silti kasvamassa.

...soon answer :D

• Jake-Waits
        Aabra-ham kirjoitti:

...montako miljoonaa ihmistä ylipäätään ja montako miljoonaa muslimia erikseen länsimaalaiset ovat tappaneet vaikkapa viime maailmansodan jälkeen. Valitut Palat on epäilemättä suosittu lehti mutta ei vättämättä riitä kaikissa asioissa tietolähteenä.

"saattaa olla tekemisisssä sen tosiasian kanssa, että Yhdysvaltain omat öljyvarat ovat loppu ja öljynkulutus silti kasvamassa."

Tuohon on vaikea oikeastaan vastata yhtään mitään. Salaliittoteoriat ovat kuin uskontoja: jokainen on oikeassa.

Näyttää riippuvan aika paljon henkilön motiiveista ja asenteista amerikkalaisuuteen yleensäkin, mitä seikkoja ottaa huomioon kritisoidessaan Yhdysvaltoja tai Bushia.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000019168646

• Jake-Waits kirjoitti:

"saattaa olla tekemisisssä sen tosiasian kanssa, että Yhdysvaltain omat öljyvarat ovat loppu ja öljynkulutus silti kasvamassa."

Tuohon on vaikea oikeastaan vastata yhtään mitään. Salaliittoteoriat ovat kuin uskontoja: jokainen on oikeassa.

Näyttää riippuvan aika paljon henkilön motiiveista ja asenteista amerikkalaisuuteen yleensäkin, mitä seikkoja ottaa huomioon kritisoidessaan Yhdysvaltoja tai Bushia.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000019168646

Et taida tuntea maailmanpolitiikkaakaan. Fanaattinen islamin ja muslimien vastaisuus ja salaliittoteorioiden rakenteleminen muslimeista kapeuttavat.

• Jake-Waits
        Aabra-ham kirjoitti:

Et taida tuntea maailmanpolitiikkaakaan. Fanaattinen islamin ja muslimien vastaisuus ja salaliittoteorioiden rakenteleminen muslimeista kapeuttavat.

Et taida tuntea yhtään mitään. Mitäs tähän sanot?

• .....

Sokea ei näe itseään eikä myöskään muita... :)

• ...

Hadith: Kun olet ottanut wuuduun sen jälkeen väärykset päästävät korvista,silmistä, käsistä ja jalkoista pois. Ei
      muuta.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe