www.sarcofagus.com

eye333

juttua näköjään suomen ensimmäisestä rockvideosta ja quicktimenä kolme biisiä katsottavaksi!

6

977

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

Kirka goes heavy. Kirka vääntää siinä videolla oikein komeasti, aika hauskoja videoita, ja ottaen huomioon teknologian jolla tehty niin hatunnoston arvoista touhua.

• Mätäomena

Ja suomen eka heavy bändi. Toi poptorin julkaisema cycle of life (suomen ensimmäinen heavy levy) on muuten kovaa kamaa. Ja on kyllä ihan väärä levy huoltoasemille missä poptorin levyjä saa. Mut oli kyllä tosiaan koko 5 euron arvoinen!

• Original Whiplash

Poptori teki äijän työn pukatessaan Cycle of Lifen ulos. Nyt kaikki messagea samaan mestaan, että pistävät ulos myös Envoy of Deathin ja Kimmo Kuusniemi Bandin Moottorilinnut. Noissa on komee viipale outoa pioneeri-suomimetallia.

• poptori
        Original Whiplash kirjoitti:

Poptori teki äijän työn pukatessaan Cycle of Lifen ulos. Nyt kaikki messagea samaan mestaan, että pistävät ulos myös Envoy of Deathin ja Kimmo Kuusniemi Bandin Moottorilinnut. Noissa on komee viipale outoa pioneeri-suomimetallia.

pistää Moottorilintuja ulos. Ei taida olla oikeuksia mastereihin, tosin Sarcon sivuiltahan ne uudelleen masteroituina löytyivät hetki sitten, nyt taitaa olla vain pari biisiä jaossa mutta eiköhän ne ole Kuusniemen kovalevyllä tallessa vieläkin. Bändin historiaa lukeneena olen ymmärtänyt ettei Puumalaisella ole mitään tekemistä moottorilintujen kanssa.

• Original Whiplash
        poptori kirjoitti:

pistää Moottorilintuja ulos. Ei taida olla oikeuksia mastereihin, tosin Sarcon sivuiltahan ne uudelleen masteroituina löytyivät hetki sitten, nyt taitaa olla vain pari biisiä jaossa mutta eiköhän ne ole Kuusniemen kovalevyllä tallessa vieläkin. Bändin historiaa lukeneena olen ymmärtänyt ettei Puumalaisella ole mitään tekemistä moottorilintujen kanssa.

Iso käsi Poptorille 2 ulospukatusta Sarcofaguksen remasteroidusta CD:stä ja Kimmo Kuusniemi Bändin niin ikään remasteroidusta Moottorilinnuista.

• Sarcofagukselta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1355
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe