Angiina tarttuminen ?

eitietoaaaaaa

kuinka helpsti angiina tarttuuu? itellä ei koskaan ole ollut angiinaa mutta kaverilla oli hiljattain voiko angiina tarttua esim suutelmisesta tai seksin harrastuksesta ta kosketuksesta ???????

14

1677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pusuista

Voi se tarttua pussailusta, mutta ei kait kosketuksesta.

• kukaties tällä kertaa

Joo mut ei mulla oikeasti kärsivällä siltikään ole angiinaa, v?#?n feikki

Älä haaskaa omaa ja ihmisten aikaa luuseri

• hahahahaha

buahaaaabuahaaaa

• sairaskohan
        hahahahaha kirjoitti:

buahaaaabuahaaaa

Siis kuka tässä nyt sairas on? Tuo viesti oli selvästi kirjoitettu minulle ivailu mielessä. Älä sinä puutu asiaan jos et tiedä mistä on kyse.

• jokumuukunse
        sairaskohan kirjoitti:

Siis kuka tässä nyt sairas on? Tuo viesti oli selvästi kirjoitettu minulle ivailu mielessä. Älä sinä puutu asiaan jos et tiedä mistä on kyse.

onkohan sulla nyt kaikki aivosolut tallella en todellakaa sulle oo kirjottanu tota että painu sinne mistä tulit tai viranomaset hakee

• mukamas sairas
        jokumuukunse kirjoitti:

onkohan sulla nyt kaikki aivosolut tallella en todellakaa sulle oo kirjottanu tota että painu sinne mistä tulit tai viranomaset hakee

..tai viranomaiset hakee. Excuse me?

• jokuvaajostai
        mukamas sairas kirjoitti:

..tai viranomaiset hakee. Excuse me?

turha sun on tänne tulla sekoilee

• mies40vvv

kiusaan tänne huolestuneita ihmisiä kuka sitten oletkin niin painu muualle terveys keskustelusta senkin tunteeton hullu

• oikeasti
        jokuvaajostai kirjoitti:

turha sun on tänne tulla sekoilee

no mihin mun sitten pitäis mennä? anna vinkki.

• Oikeasti
        mies40vvv kirjoitti:

kiusaan tänne huolestuneita ihmisiä kuka sitten oletkin niin painu muualle terveys keskustelusta senkin tunteeton hullu

en ole tullut tänne kiusaamaan. minua on kiusattu jos viitsit avata vaikkapa otsikoita kuten "nenä ja suu" tai "auttaisko joku ihana immeinen" (tai jotain sinne päin) täällä on niin monta aihetta kirjoitettu minunkin loukkaamiseksi (tai yritykseksi jää). räkänokkaiset koulupojat kirjoittaneet näitä omaksi viihteekseen, tämä on arvaus! ei kyllä ole mitenkään tervettä kirjhoitella tänne kenelläkään, tai ainakin pitää ottaa riski joutua loukkauksen kohteeksi. ette tekään voi ottaa joka juttua tosissaan

• pekka40www
        oikeasti kirjoitti:

no mihin mun sitten pitäis mennä? anna vinkki.

mee vaikka tonne suhteet ja tunteet keskusteluun tai ihan mihin muuhun vaa valittaan. mutta en ymmärrä miksi tuut tänne valittaa. ei tos ollu varmasti tarkoitus loukata sua.!

• turhan herkkä
        pekka40www kirjoitti:

mee vaikka tonne suhteet ja tunteet keskusteluun tai ihan mihin muuhun vaa valittaan. mutta en ymmärrä miksi tuut tänne valittaa. ei tos ollu varmasti tarkoitus loukata sua.!

aha. no ei kai sitten. vai oletko sittenkään varma? tuo vaan sivusi niin läheltä aiemmin keskusteltua minun ongelmaani liittyen, että sai epäilykseni heräämään. ehkä olin turhan herkkä reagoimaan

• keijjolli

se tietysti pusuista mut noista muista en tiedä

• kyllästynyt ja saira

lopettakaa sekoilu ja pysykää asiassa vittu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1400
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1325
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1270
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1160
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      260
      1010
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      981
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe