kuinka helpsti angiina tarttuuu? itellä ei koskaan ole ollut angiinaa mutta kaverilla oli hiljattain voiko angiina tarttua esim suutelmisesta tai seksin harrastuksesta ta kosketuksesta ???????
Angiina tarttuminen ?
14
1675
Vastaukset
- Pusuista
Voi se tarttua pussailusta, mutta ei kait kosketuksesta.
- kukaties tällä kertaa
Joo mut ei mulla oikeasti kärsivällä siltikään ole angiinaa, v?#?n feikki
Älä haaskaa omaa ja ihmisten aikaa luuseri- hahahahaha
buahaaaabuahaaaa
- sairaskohan
hahahahaha kirjoitti:
buahaaaabuahaaaa
Siis kuka tässä nyt sairas on? Tuo viesti oli selvästi kirjoitettu minulle ivailu mielessä. Älä sinä puutu asiaan jos et tiedä mistä on kyse.
- jokumuukunse
sairaskohan kirjoitti:
Siis kuka tässä nyt sairas on? Tuo viesti oli selvästi kirjoitettu minulle ivailu mielessä. Älä sinä puutu asiaan jos et tiedä mistä on kyse.
onkohan sulla nyt kaikki aivosolut tallella en todellakaa sulle oo kirjottanu tota että painu sinne mistä tulit tai viranomaset hakee
- mukamas sairas
jokumuukunse kirjoitti:
onkohan sulla nyt kaikki aivosolut tallella en todellakaa sulle oo kirjottanu tota että painu sinne mistä tulit tai viranomaset hakee
..tai viranomaiset hakee. Excuse me?
- jokuvaajostai
mukamas sairas kirjoitti:
..tai viranomaiset hakee. Excuse me?
turha sun on tänne tulla sekoilee
- mies40vvv
kiusaan tänne huolestuneita ihmisiä kuka sitten oletkin niin painu muualle terveys keskustelusta senkin tunteeton hullu
- oikeasti
jokuvaajostai kirjoitti:
turha sun on tänne tulla sekoilee
no mihin mun sitten pitäis mennä? anna vinkki.
- Oikeasti
mies40vvv kirjoitti:
kiusaan tänne huolestuneita ihmisiä kuka sitten oletkin niin painu muualle terveys keskustelusta senkin tunteeton hullu
en ole tullut tänne kiusaamaan. minua on kiusattu jos viitsit avata vaikkapa otsikoita kuten "nenä ja suu" tai "auttaisko joku ihana immeinen" (tai jotain sinne päin) täällä on niin monta aihetta kirjoitettu minunkin loukkaamiseksi (tai yritykseksi jää). räkänokkaiset koulupojat kirjoittaneet näitä omaksi viihteekseen, tämä on arvaus! ei kyllä ole mitenkään tervettä kirjhoitella tänne kenelläkään, tai ainakin pitää ottaa riski joutua loukkauksen kohteeksi. ette tekään voi ottaa joka juttua tosissaan
- pekka40www
oikeasti kirjoitti:
no mihin mun sitten pitäis mennä? anna vinkki.
mee vaikka tonne suhteet ja tunteet keskusteluun tai ihan mihin muuhun vaa valittaan. mutta en ymmärrä miksi tuut tänne valittaa. ei tos ollu varmasti tarkoitus loukata sua.!
- turhan herkkä
pekka40www kirjoitti:
mee vaikka tonne suhteet ja tunteet keskusteluun tai ihan mihin muuhun vaa valittaan. mutta en ymmärrä miksi tuut tänne valittaa. ei tos ollu varmasti tarkoitus loukata sua.!
aha. no ei kai sitten. vai oletko sittenkään varma? tuo vaan sivusi niin läheltä aiemmin keskusteltua minun ongelmaani liittyen, että sai epäilykseni heräämään. ehkä olin turhan herkkä reagoimaan
- keijjolli
se tietysti pusuista mut noista muista en tiedä
- kyllästynyt ja saira
lopettakaa sekoilu ja pysykää asiassa vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779