Loiseläjät kuriin Espoossa!

Naapurin setä

Olen sivusta seurannut espoolaisen n. 40 v. henkilön ns. työttömyyttä. Hänellä on peruskoulutus ammattiin, jossa on todella paljon vapaita työpaikkoja ihan mol.fi-sivuilla. (Hoitoala). Henkilö on täysin terve ja työkykyinen. Silti hän on "työtön" ja saa korvausta. En voi ymmärtää miksi ei ole "työllistymispakkoa"?? Eikö työttömälle tarjota työtä eli onko niin jos häne ei itse hae mitään paikkaa, jatkuu tämä meininki vaikka vuosikausia. Oikeasti henkilö vaan matkustelee ja pelaa golfia ja nauttii elämästä kybällä. Kyllä pännii tässä kovia veroja maksavaa duunaria. Voiko tällaista tapausta "käräyttää" ilmoittamalla jonnekin??

8

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedät?

Mistäs tiedät että saa työttömyyskorvausta tai että on terve? Kuulehan nyt hyvä lapsi provoilija, korvauksia ei voi nostaa tauotta, jos tulee osoitus, on paikka otettava vastaan. Hoitoalalle todennäköisesti osoituksia tulee. Hankkikaa tietoa, ennekuin tulette provoilemaan.

• pointti on tässä se että loiseläjät asuu ESPOOSSA :D ihme että se pitää provota vielä tuolla tapaa että melkein osoite tiedot nakataan kehiin.

No mutta yleensä toiset tietää toisen asiat paremmin kuin itse ;) Joten varmaan sä oikeessa sitten oot :D

• provoa takaisin!

viisas pääsee vähemmällä, tyhmä tappaa itsensä työllä!!

• Työmarkkinatukimies

Asun itse Espoossa ja tuo henkilön kuvaus on mielestäni tarkka kuvaus miljönäärin elämämästä, heitä asuuu espoossa paljon.

Rikkaan ei tarvitse tehdä töitä.

Itse haen jatkuvasti töitä, minullekaan ei ole tarjottu töitä. En hakisikaan töitä jos olisi edes 1 megaeuroa rahaa.

• ei kade

hyvä kun työtön harrastaa kaikkea.se on tarkoituskin että pysyy elämässä kiinni.
      Ei täällä suomessa ole töitä kaikille.Satoja ja tuhansia hakemuksia työpaikkoihin.
      Pakko työ on viimeinen asia ja
      siitä ei hyvä seuraa:-(..ihminen tekee mitä haluaa.Jos työ on mielekästä siinnä jaksaa olla.
      Työ elämä muuttunut liian rankaksi muutenkin.

• siinähän setä kärsit!

oikein liikutuin kun luin sun kirjoituksen.toivottavasti palatessasi duunista törmäät usein virkeään golfvarusteita roudaavaan järkevään naapuriisi:)

• kun.,...........

ei näillä peruspäivärahoilla oikein mitään matkustella ja golffia pelailla. Joten täytyy tällä ihmisellä sitten olla jotain muita tuloja(voittanut kenties lotossa). Joten älä viitsi morkata työttömiä ja jos ei tätä ihmistä enää huvita työtä tehdä vaan kulutella omia rahojaan, se on kai hänen oma asiansa miten ne käyttää. Lopeta kadehtiminen typerä tyyppi.

• Las Vegas

Hey...
      Olen hyvännäköinen, vastuullinnen, tarkka, fiksu hyvin koulutettu nainen ja vuodessa käynyt 35 haastattelussa, eikä töitä löydy missään.
      Ensi viikolla on taas kaksi. Ihanaa, pääsin kokeeseen :-) 5 joukkoon, mutta ainoastaan 1 valitaan. Pelataan siis Pokeria!

.. perjantaina tulee vastaus... "valitettavasti ei osunut sinuun"... Itken... 3 vuotta olen etsinyt, nykyään rutiköyhä, yksinäinen ja kuollut.. kun muut nauttivat urastaan ja huippupalkastaan.

Vaihdetaanko elämää???? :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      411
      3528
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      317
      1595
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1422
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1389
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1348
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1226
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1149
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      32
      1022
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      38
      940
    Aihe