Miehet kertokaa mikä on seksikkäintä : blondit,brunet vai punapäät?
Blondi,Brune vai punapää?
16
3612
Vastaukset
- olemme savosta..
-jos tosissas luulet hiustenvärin ratkaisevan seksikkyyden,olet pihalla ja pahoin....sori.
- jooooooh
mitä lähempänä mustaa sitä parempi, koskee siis silmiä ja hiuksia
- tumma
...ja vielä kerran tumma! Olen aivan hulluna sellaisiin eksoottisiin latinotyyppisiin naisiin. Tummat hiukset, ruskeat nappisilmät ja kauniisti ruskettunut vartalo. Suomen katukuvassa tällaisia helmiä kävelee vastaan sittenkin aika harvoin. Kyllähän täällä edelleen ovat vallalla sellaiset perus eloveena-blondit, jotka eivät pahemmin meikäläisen päätä käännä, kun niitä tulee vastaan joka kadunkulmassa. Joku Eva Longoria on aika optimaalinen. Siinä vasta Nainen!
- EPPPPP
Aivan totta viserrät... Punapäitä rakastan, kuitenkin ehdottomasti eniten ( aitoja sellaisia). Kyllä blonditkin kääntävät päitä yhtälailla, kunhan hiuksia on vaalennettu lisää !!!
- -Janne-
Vähätteletkö mun mielihalujeni kohteita eli punapäitä kun heidät pienellä kirjoitit, shame on you..=)
- ei nirsoilla!
Ei minusta siinä suuria eroja ole ollut. Hieno, intohimoinen suhde oli juuri aitoon punapäähän
- tiedättä kyllä mitä tarkoitan -, mutta suhteen hienous oli kyllä enemmänkin mahtavan hienon luonteen ja upean ulkonäön ansiota muutenkin. En usko sen johtuneen karvoituksesta. Oma kokemukseni on, että aika punapäät eivät ole ihan niin innokkaita antautumaan suuseksiin kuin brunetit ja blondit.
Nykyinen blondi tyttöystäväni, rouva omalla tahollaan, on hienossa tiiviissä kunnossa oleva nainen. Unlemoin hhänestä tapaamistemme ulkopuolellakin. Intohimoinen, kiihkeä nainen. Ei varmaan tukan värinsä takia- Häneltä löytyy tummempaakin karvoista ja niitä kyllä tulee joskus omien hampaidenkin välistä syljeskeltyä..
Oma vaimoni on hieno brunette. Maailman kauneimmat ruskeat silmät ja lyhyt käkkärä luonnonkihara tukka. Varsi kuin pajunvitsalla. Toisinaan aika ärhäkkä, mutta kun rehellinen olen, luulen äkinän johtuvan enemmän minusta kuin tukan väristä..Kiihkeä ihminen muutenkin.
Ei näitä kyllä tukan värillä järjestykseen saa. - Kalle
Punapää tietysti!Blondit ja brunetet tylsästi
kaikki samanlaisia;) - ???
Hanki kuule erivärisiä peruukkeja ja kokeile! Voithan kantaa niitä mukanasi ja vaihdella miehen halujen mukaan.
- totean vain
Värillä ei ole väliä minulle sen olen huomannut,tietynlaisia kasvonpiirteitä edustavat naiset saavat minun ajatukseni sekaisin ja lähes ihastumaan heihin.
- vato retro
Ei voi mitään.
- T***(m)
Brunetet! Blondit on vitsejä todellisuudessakin... saamarin sauhupäät!
hiusvärillä.
- soooos
Eikö kukaan kuumene maantienvärisistä hiuksista?
- kokemusta on...
soooos kirjoitti:
Eikö kukaan kuumene maantienvärisistä hiuksista?
Kyllä maantienväriset hiuksetkin ovat kauniita. Latinomiehet ainakin tykkäävät. :o)
- wfw.
Kaikkihan voi sitä olla, tuskin siinä hiusten väriä katsotaan.
- juupa juu
Kyllä jotku osaa olla idiootteja... EI SE SEKSIKKYYS HIUSTENVÄRISTÄ OLE KIINNI! prkl...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608