Blondi,Brune vai punapää?

....

Miehet kertokaa mikä on seksikkäintä : blondit,brunet vai punapäät?

16

3612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemme savosta..

-jos tosissas luulet hiustenvärin ratkaisevan seksikkyyden,olet pihalla ja pahoin....sori.

• jooooooh

mitä lähempänä mustaa sitä parempi, koskee siis silmiä ja hiuksia

• tumma

...ja vielä kerran tumma! Olen aivan hulluna sellaisiin eksoottisiin latinotyyppisiin naisiin. Tummat hiukset, ruskeat nappisilmät ja kauniisti ruskettunut vartalo. Suomen katukuvassa tällaisia helmiä kävelee vastaan sittenkin aika harvoin. Kyllähän täällä edelleen ovat vallalla sellaiset perus eloveena-blondit, jotka eivät pahemmin meikäläisen päätä käännä, kun niitä tulee vastaan joka kadunkulmassa. Joku Eva Longoria on aika optimaalinen. Siinä vasta Nainen!

• EPPPPP

Aivan totta viserrät... Punapäitä rakastan, kuitenkin ehdottomasti eniten ( aitoja sellaisia). Kyllä blonditkin kääntävät päitä yhtälailla, kunhan hiuksia on vaalennettu lisää !!!

• -Janne-

Vähätteletkö mun mielihalujeni kohteita eli punapäitä kun heidät pienellä kirjoitit, shame on you..=)

• ei nirsoilla!

Ei minusta siinä suuria eroja ole ollut. Hieno, intohimoinen suhde oli juuri aitoon punapäähän
      - tiedättä kyllä mitä tarkoitan -, mutta suhteen hienous oli kyllä enemmänkin mahtavan hienon luonteen ja upean ulkonäön ansiota muutenkin. En usko sen johtuneen karvoituksesta. Oma kokemukseni on, että aika punapäät eivät ole ihan niin innokkaita antautumaan suuseksiin kuin brunetit ja blondit.

Nykyinen blondi tyttöystäväni, rouva omalla tahollaan, on hienossa tiiviissä kunnossa oleva nainen. Unlemoin hhänestä tapaamistemme ulkopuolellakin. Intohimoinen, kiihkeä nainen. Ei varmaan tukan värinsä takia- Häneltä löytyy tummempaakin karvoista ja niitä kyllä tulee joskus omien hampaidenkin välistä syljeskeltyä..

Oma vaimoni on hieno brunette. Maailman kauneimmat ruskeat silmät ja lyhyt käkkärä luonnonkihara tukka. Varsi kuin pajunvitsalla. Toisinaan aika ärhäkkä, mutta kun rehellinen olen, luulen äkinän johtuvan enemmän minusta kuin tukan väristä..Kiihkeä ihminen muutenkin.

Ei näitä kyllä tukan värillä järjestykseen saa.

• Kalle

Punapää tietysti!Blondit ja brunetet tylsästi
      kaikki samanlaisia;)

• ???

Hanki kuule erivärisiä peruukkeja ja kokeile! Voithan kantaa niitä mukanasi ja vaihdella miehen halujen mukaan.

• totean vain

Värillä ei ole väliä minulle sen olen huomannut,tietynlaisia kasvonpiirteitä edustavat naiset saavat minun ajatukseni sekaisin ja lähes ihastumaan heihin.

• vato retro

Ei voi mitään.

• T***(m)

Brunetet! Blondit on vitsejä todellisuudessakin... saamarin sauhupäät!

• hiusvärillä.

• soooos

Eikö kukaan kuumene maantienvärisistä hiuksista?

• kokemusta on...
        soooos kirjoitti:

Eikö kukaan kuumene maantienvärisistä hiuksista?

Kyllä maantienväriset hiuksetkin ovat kauniita. Latinomiehet ainakin tykkäävät. :o)

• wfw.

Kaikkihan voi sitä olla, tuskin siinä hiusten väriä katsotaan.

• juupa juu

Kyllä jotku osaa olla idiootteja... EI SE SEKSIKKYYS HIUSTENVÄRISTÄ OLE KIINNI! prkl...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4393
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3062
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2521
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      116
      2340
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2023
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1977
    7. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      75
      1863
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1733
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe