Onko kokemuksia, miten yötyö pitemmän pälle onnistuu unilääkkeillä? Kolmivuorotyötä on pakko tehdä. Lääkärin antamia suosituksia ei noteerata työpaikalla. Joko teet tai lähdet!
Unilääkkeitä päiväunettomuuteen!
3
1362
Vastaukset
- Nunsku
se on kyl tosi väärin jos ei työpaikalla noteerata lääkärin suosituksia, koska meillä ainakin on monia jotka eivät tee yötyötä ollenkaan!!!
sitäpaitsi jos rupeaa käyttämään unilääkkeitä, niin helposti luiskahtaa riippuvaiseksi unilääkkeistä!!
sulla on vaarana myös burnout!!!
oisko mahdollista vaihtaa työpaikkaa tai sitten vaihtaa alaa mis ei tarttee yötyötä tehdä??
ei oikein muu tuohon auta!!! - onnistua..
Miksei onnistu jos pidät itsesi ryhdissä, etkä ala popsimaan niitä tolkuttomasti vaan ainoastaan tarvittaessa. Ne ovat hyvä apu tositarpeessa mutta huonoja vakituisena kaverina. Usein auttaa jo pelkästään tieto, että lääkettä on kaapissa jos tosi tarve tulee. Koukkuuntuminen niihin käy näppärästi mutta eroa ne eivät tahdo myöntää jos niiden kanssa seurustelee pidemmän aikaa säännöllisesti.
Varsinaisia unilääkkeitä ei nykyään juuri kirjoiteta mutta nukahtamislääkkeitä saattaa lekuri kirjoittaa jos tarvetta esiintyy.
Uni ei ole aivan yhtä laadukasta kuin ilman niitä mutta pääasia eli nukahtaminen kyllä tapahtuu ainakin aluksi. Toleranssi nousee nopeasti jatkuvassa käytössä ja edessä häämöttää takaisku, lääke tuokin unettomuutta.
Mutta kyllä, tositarpeessa oiva apu oikein käytettynä riippumatta siitä tarvitsetko unen päivällä vai yöllä. - löytyy
IMOVANE 7,5mg tabl. Vaikuttava aine on zopiclon.
Lääkäri määräsi unettomuuteen kun oli stressi. Nyt käytän sitä yövuorojen jälkeen nukkumaan mennessä, en kuitenkaan joka aamu ja vain ainoastaan yöviikolla.
Lääke on nukahtamislääke ei unilääke. Sen avulla pystyn nukkumaan jopa 6h. Silloin tällöin saatan herätä vessakäynnille.
http://fi.sanofi-aventis.com/tuotteet/Imovane_spc.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791