Pyysin Ellokselta sähköpostilla Plus-kuvastoa ja sanoivat, että sellaisen saan syyskuun lopussa. Onkohan se loppunut vai miksi vasta syyskuun lopussa? Onko joku jo saanut sellaisen itselleen? Ja jos on, niin onko vaatteita siinä enemmän, kuin Plus-nettikuvastossa?
Tulipas monta kysymystä jonoon :) Toivottavasti joku jaksaa vastatakin :)
Elloksen Plus-kuvasto
6
3123
Vastaukset
- Plussakokoinen
On tullut jo pari viikkoa sitten postissa. Olen kyllä aiemminkin tilannut sieltä että oisko vanhat asiakkaat etuoikeutettuja tilaamaan ja sitten vasta muut, tiedä häntä. Tuli muuten Rock-kuvastokin Ellokselta ja aika paljon ihania vaatteita ainakin koolle 44-46.
- Tilannut jo
Koko Ellos Plus-kuvasto on nähtävänä Elloksen sivuilla!
Olen itse tilannut sieltä jo ajat sitten. Tuotteet loppuvat melko nopeasti, joten jos jotain haluaa sieltä, kannattaa tilata nopeasti.
Internet-sivuilta pystyy uusikin asiakas tilaamaan...
Siispä: www.ellos.fi
ja sieltä selaa kuvastoa; oli muistaakseni siinä etusivun vasemmanpuoleisella palstalla.- pitkän miehen vaimo
Minäkin olen tilannut Elloksen Plus-kuvastosta aiemmin ja se on tullut kotiin tilattuna. Siksi ihmettelinkin, onko muut sen jo saaneet, kun lupasivat vasta syyskuun lopussa sen. Syyskuun loppu on minusta aika myöhäinen aika, koska monihan on silloin jo syksyn vaatehankintansa tehnyt. Eli kai sieltä sitten on painos loppu. Ja sitten ne vielä jossain paikoissa kehtaavat väittää, ettei isoille vaatteille ole kysyntää... Hhmmph, sanon minä.
No, selaan tuota nettisivustoa, onhan se sielläkin. Onko se sama paperisena, vai onko jommassa kummassa enemmän vaatteita? - ...
pitkän miehen vaimo kirjoitti:
Minäkin olen tilannut Elloksen Plus-kuvastosta aiemmin ja se on tullut kotiin tilattuna. Siksi ihmettelinkin, onko muut sen jo saaneet, kun lupasivat vasta syyskuun lopussa sen. Syyskuun loppu on minusta aika myöhäinen aika, koska monihan on silloin jo syksyn vaatehankintansa tehnyt. Eli kai sieltä sitten on painos loppu. Ja sitten ne vielä jossain paikoissa kehtaavat väittää, ettei isoille vaatteille ole kysyntää... Hhmmph, sanon minä.
No, selaan tuota nettisivustoa, onhan se sielläkin. Onko se sama paperisena, vai onko jommassa kummassa enemmän vaatteita?Samat tuotteet on nettikuvastossa kuin siinä paperisessa versiossakin! =)
Elloksen & Josefssonsin sivuilla on toki jotain sellaisiakin vaatteita, jotka ovat vain netissä myynnissä, mutta enpä niitä ole pahemmin nähnyt plus-kokoisina..
Eli siis samat tavarat on. - 195/105
... kirjoitti:
Samat tuotteet on nettikuvastossa kuin siinä paperisessa versiossakin! =)
Elloksen & Josefssonsin sivuilla on toki jotain sellaisiakin vaatteita, jotka ovat vain netissä myynnissä, mutta enpä niitä ole pahemmin nähnyt plus-kokoisina..
Eli siis samat tavarat on.Onko teillä muita tiedossa kuin tämä Ellos isoille miehille tarkoitettuja liikeitä?
- pitkän miehen vaimo
195/105 kirjoitti:
Onko teillä muita tiedossa kuin tämä Ellos isoille miehille tarkoitettuja liikeitä?
Elloksen plus kuvaston vaatteet on naisten vaatteita. Isojen miesten vaatteita löytyy ainakin Mr. Big'iltä ja sellainen liike on muistaakseni myös, kuin Big for men. Muita en kyllä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833