Mistä olette löytäneet nappikuullokkeille niitä mustia 'frotee' suojuksia? Tai mitä pehmeää materiaalia sitten lieneekin. En löydä misätän, 6 liikkeessä jo käynyt kysymässä ja kaikki myyjät pyörittelee päättään?
Luulisi että sellaisia nyt olisi kun kuullokkeitakin varmaan myydään joka pvä.
Ikävä jos turhaan napit likaantuvat vaikka kuinka ihminen pesee itseään, aina ihosta ja korvasta erittyy töhnää.
Eli jos tiedät mistä löytää noita vaihtosuojuksia kun netiset kuluneet puhki, kerro ihmeessä. Luulisi nyt parilla sentillä löytyvän jostain marketista???
mistä nappikuullkokkeiden
4
267
Vastaukset
Clas Ohlsonilla on noita. Paketissa on siniset, punaset ja mustat ja se maksaa runsaan euron. Jos ne suojat likaantuvat voit toki pestä ne. Anna vain kuivia ennen käyttöä.
- vaihtonahat hukassa
Kiitos, pitää suunnistaa sinne katsomaan kun vierailen lähikaupungissa! Kiitos vinkistä, aloin jo ihmettelemään ettei niitä saa erikseen mistään!
- johtuu
vaihtonahat hukassa kirjoitti:
Kiitos, pitää suunnistaa sinne katsomaan kun vierailen lähikaupungissa! Kiitos vinkistä, aloin jo ihmettelemään ettei niitä saa erikseen mistään!
kokonaan siitä, että suurimmassa osassa kuulokkeita tulee nykyään nuo suojat/pehmusteet mukana. No mutta hyvä että ongelma ratkesi
- Antza
Tuolla on jotain kuulokesuojia eri kokoja:
http://www.jammaa.com/kuulokkeet.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414815- 752637
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411999- 181758
- 301567
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137