Tänään:
TV1 1.9.2006 klo 21:00 - 21:30
A-studio
Ollila ja työttömät, juopottelevat nuoret miehet.
muita vähemmän kiinnostavia aiheita
---
Minun ymmärtääkseni työlliset juopottelevat paljon enempi viikonloppuisin! Joka perjantai on pakko saada viinapullo, ei muuten selviä seuraavan viikon duuneista. Sellaista se työssäkäyvien oravanpyörä on!
A-studio tänään
24
1397
Vastaukset
- markkinat
Tekevätkö uudet 3Gay -kännykät hyvin kauppansa? Vai jäävätkö kaupan hyllylle pölyttymään? Jäävätkö isot optiot saamatta, jos uusimmat hilavitkuttimet eivät menekään kaupaksi?
- kessu69
kalliit lelut menee aina kaupaksi...pitäähän rahat johonkin tärvätä.
- shopping
on jo 2 vuotta vanha. Olenko syrjäytymisvaarassa?
- pekkapp
juoppoja on kaikissa yhteiskunta luokissa tasapuolisesti.
Kyllä tämä työttömänä ryyppäävä on jo juonut töissä ollessaankin.
Enemmän minä olisin kyllä huolissani näistä töissä ryyppäävistä kuin työttömästä joka ryyppää.
Koska he ovat vaaraksi muillekin kuin työtovereilleen.- dykdtykdtl
Töissä olevilla ei ole mahdollisuutta ryypätä kuin korkeintaan lauantaisin, työttömäthän ryyppää joka päivä, vai mitä? Työssäkäyvät ryyppää sitä paitsi omilla rahoillaan, työttömät yhteiskunnan.
- Kyseenalaistaja
dykdtykdtl kirjoitti:
Töissä olevilla ei ole mahdollisuutta ryypätä kuin korkeintaan lauantaisin, työttömäthän ryyppää joka päivä, vai mitä? Työssäkäyvät ryyppää sitä paitsi omilla rahoillaan, työttömät yhteiskunnan.
Miten niin yhteiskunnan rahoja ryyppään? Jos olen lähes 20 vuotta maksanut veroja ja saan hetkisen työttömyysturvaa jäätyäni työttömäksi, niin eikö ne olekin omia verovarojani, joita minulle työttömyysturvana palautetaan? Tietääkseni olen ollut yksineläjänä verojen nettomaksaja koko aiemman työhistoriani ajan.
- pekkapp
dykdtykdtl kirjoitti:
tavan puupää, mistäkö äidin helmasta lie noussut olet.
Ryyppääkö työttömät sinun rahoilla vai?
Kyllä töissä käyvät ryyppävät enemmän kuin työttömät ja ovat vielä vaaraksi muille.
Minulla ei ole esim. yhtään joka päivä juoppoa työtöntä ystävää kun taas töissä käyviä joka päivä juoppo tuttuja löytyy useampia.
Että syöksy sementtiin vaan mahdollisuuksisi kera. - ...ei..
pekkapp kirjoitti:
tavan puupää, mistäkö äidin helmasta lie noussut olet.
Ryyppääkö työttömät sinun rahoilla vai?
Kyllä töissä käyvät ryyppävät enemmän kuin työttömät ja ovat vielä vaaraksi muille.
Minulla ei ole esim. yhtään joka päivä juoppoa työtöntä ystävää kun taas töissä käyviä joka päivä juoppo tuttuja löytyy useampia.
Että syöksy sementtiin vaan mahdollisuuksisi kera.ole yhtään ystävää. Kaikki nauraa sulle HAHHAHAHAA
- pekkapp
...ei.. kirjoitti:
ole yhtään ystävää. Kaikki nauraa sulle HAHHAHAHAA
kuvittelin tuossa iässä
- ..ja..
pekkapp kirjoitti:
kuvittelin tuossa iässä
..nyt vanhempana ja "viisaampana" sä tiedä... KAIKKI NAURAA SULLE......
- pekkapp
..ja.. kirjoitti:
..nyt vanhempana ja "viisaampana" sä tiedä... KAIKKI NAURAA SULLE......
haittaa mitään ja nauru pidentää ikää jos et satu tietämään.
- Palle Ahnuri
Olette ymmärtäneet väärin. Ei tämä työttömyys suuryrityksiä huoleta vaan sairauspoissaolot. Nämähän haluavat, että ihmiset eläisivät kuin jehovan todistajat. Se taas johtuu hillittömästä ahneudesta, mammonan palvonnasta ja sairaalloisesta nuukuudesta.
- aika loogista
että sairauspoissaolot vaivaa yrityksiä. Suomalaiset kun makaa kotonaan ison osan työpäivistä. Olisi ihan reilua, että palkkaa maksettaisiin vain niiltä päiviltä kun ollaan töissä.
- Ikityötön
Jehovan todistajat vasta sairaita ovatkin.
Orjatyöstä tulee kenkää jos sairastelet. - KaleeriRumpali
Ikityötön kirjoitti:
Jehovan todistajat vasta sairaita ovatkin.
Orjatyöstä tulee kenkää jos sairastelet.Souda poika souda, ei orjat kenkää saa - töitä saavat lisää (ja lisää)
Nykyään vaan täytyy huutaa että "Koodausta! Koodausta!" ja ruoska viuhuu. Ja ennen annos oli riisi/viikko niin nykyään saat jonottaa kahviautomaattia. Onhan se edistystä sentään.
- tietoa
niistä lukuisista työpaikkamahdollisuuksista, joita metalliteollisuus tällä hetkellä tarjoaa - vieläpä niin, että muuttaisi asian lihaksi vereksi omakohtaisen kokemuksen kautta. Asia tuntuu kovasti piristävän muitakin kuin poikia.
Ollilan pointti on tietysti siinä, että syrjäytyvät pojat ovat vain jäävuoren huippu niistä todellisista ongelmista, joita lapsukaiset yhteiskunnassamme kohtaavat. He ovat näkyvä ja konkreettinen ilmentymä siitä, kuinka tilanne ei voi myöskään olla eduksi elinkeinoelämällemme.
Itse en kuitenkaan ehdottaisi yhtään lisää joillekin lankeavaa todella huonoa kakkua oppivelvollisuuden pidentämisen muodossa. - osasyynä työnvieroksuntaan
Työn ilo on kadonnut, tilalle on tullut iloton raadanta.
Globalisaatio on syynä tähän.
Kilpailu kaikesta kovenee koko ajan, sillä maailmassa on liikaa ihmisiä.
Raaka-aineista tulee pulaa.
Ihmiskunta on kuppaamassa planeettaansa tyhjiin. - Hallitusnikkari
Tämäkin on vain seurausta demareiden harjoittamasta työttömyyden ja köyhyyden ylläpidosta.
Jos työttömyyttä ei ylläpidettäisi, ei olisi työttömyyttä, jonka kerrottiin myös A-studion ohjelmassa syyksi haastateltavan taholta sosiaalisiin ongelmiin.
Kuten ohjelmassa kerrottiin, tilanne alkoi lamasta ja kannattaa muistaa että vuonna 1985 työn synnyttäminen muutettiin rangaistavaksi, josta seurasi monta kertaa normaalia syvempi lama. Lamakinhan oli keinotekoinen, sillä siirrettiin 100 000 rikollisen (yrittäjän) omaisuus toisten taskuihin. Mikähän puolue siellä oli takana?
Jos haluttaisiin, voitaisiin muuttaa työttömyysturvalakia ehdottamallani tavalla.
http://www.geocities.com/ohitte/tlaki
Tällöin kansalaiset voisivat aktivoitua, ne jotka kykenevät synnyttämään uusia työpaikkoja voisivat tehdä niin. Maahamme syntyisi kaikentasoisille ihmisille työpaikkoja eikä kenenkään tarvitsisi syrjäytyä tai turvautua sen vuoksi viinaan.
Koska työpaikkoja olisi riittävästi, ei työssäkäynti olisi enää pakkotahtista eikä sen kestämiseksi tarvittaisi suurta määrää viikonloppuviinaa. Toki osa joisi edelleen, mutta monelle se tarve loppuisi ja mitä useampi vähentää, sen epäsuositummaksi se tulee. Tilalle syntyy muuta aktiivista toimintaa joka vie tarpeen viinapulloon joka viikonloppu.
Mutta tämä on vain toiveajattelua. Demareiden mielestä sitä parempi mitä huonommin kansalaisten asiat ovat, sen enemmän varmoja äänestäjiä. Mutta kumpi on tyhmä, se äänestäjä joka äänestää köyhyyden ja työttömyyden puolesta vai ne valtaa haluavat jotka ovat huomanneet että mitä enemmän köyhyyttä ja työttömyyttä, sen enemmän ääniä?- täällä kuuluu
asettaudu ehdolle eduskuntavaaleissa, jos pääset arkadianmäelle niin jyrää ehdotuksesi läpi.
- Hallitusnikkari
täällä kuuluu kirjoitti:
asettaudu ehdolle eduskuntavaaleissa, jos pääset arkadianmäelle niin jyrää ehdotuksesi läpi.
Minulla on muut suunnitelmat ja toimin niiden mukaan. Politiikassa mukana oleminen ei kuulu niihin. Tuon vain tosiasioita esille jotta kansalaiset voivat lukea miten voitaisiin menetellä jos haluttaisiin asiat paremmiksi kaikkien kannalta.
Oikeastaan nyt jo olen luopunut kotimaan mahdollisuuksista ja lämpimikseni heitän joskus ajankuluksi näitä kirjoittamiani kommentteja jos ne sopivat keskusteluissa oleviin aiheisiin. Samalla näkee miten lukijoiden mielikuva pysyy ennallaan tai muuttuu ajanmyötä.
Kun tässä seuraa yleistä keskustelua, moni heittää vähän sinne suuntaan mitä olen kertonut viime aikoina. Kukaan ei vain uskalla sanoa suoraan että suurin osa ongelmista aiheutuu demareiden ylläpitämästä työttömyydestä, koska silloin sanoja leimattaisiin demareiden toimesta kylähulluksi tai vastaavaksi. Sitä kunniaa ei kukaan halua, joten esittämääni asiaa lähestytään pienin askelin eri suunnista.
Täällä saadut kommentit ovat aika pitkälle samanlaisia kuin mitä päättäjämme ajattelevat. Ja eihän se ole ihme, suurin osa päättäjistä on ihmisiä kuten täälläkin kirjoittavat. Massoja täällä ei saa mielipiteilleen, mutta ne muutamat lukijat kyllä edustavat aika pitkälle kokonaisuutta.
Hesari taas pisti hyllylle kun alkoivat ihmiset kiinnittää huomiota mielipiteisiini. Siellä olisi ollut enemmän lukijoita.
Kts. Mark Hamilton
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=45813;hae=;pid=713110
MyriaPoda:
http://sanasinko.forumsplace.com/message20.html - monikin tajuaa
Hallitusnikkari kirjoitti:
Minulla on muut suunnitelmat ja toimin niiden mukaan. Politiikassa mukana oleminen ei kuulu niihin. Tuon vain tosiasioita esille jotta kansalaiset voivat lukea miten voitaisiin menetellä jos haluttaisiin asiat paremmiksi kaikkien kannalta.
Oikeastaan nyt jo olen luopunut kotimaan mahdollisuuksista ja lämpimikseni heitän joskus ajankuluksi näitä kirjoittamiani kommentteja jos ne sopivat keskusteluissa oleviin aiheisiin. Samalla näkee miten lukijoiden mielikuva pysyy ennallaan tai muuttuu ajanmyötä.
Kun tässä seuraa yleistä keskustelua, moni heittää vähän sinne suuntaan mitä olen kertonut viime aikoina. Kukaan ei vain uskalla sanoa suoraan että suurin osa ongelmista aiheutuu demareiden ylläpitämästä työttömyydestä, koska silloin sanoja leimattaisiin demareiden toimesta kylähulluksi tai vastaavaksi. Sitä kunniaa ei kukaan halua, joten esittämääni asiaa lähestytään pienin askelin eri suunnista.
Täällä saadut kommentit ovat aika pitkälle samanlaisia kuin mitä päättäjämme ajattelevat. Ja eihän se ole ihme, suurin osa päättäjistä on ihmisiä kuten täälläkin kirjoittavat. Massoja täällä ei saa mielipiteilleen, mutta ne muutamat lukijat kyllä edustavat aika pitkälle kokonaisuutta.
Hesari taas pisti hyllylle kun alkoivat ihmiset kiinnittää huomiota mielipiteisiini. Siellä olisi ollut enemmän lukijoita.
Kts. Mark Hamilton
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=45813;hae=;pid=713110
MyriaPoda:
http://sanasinko.forumsplace.com/message20.html, että demarit ovat saaneet istutettua tähän maahan tämän oman sossuideologiansa ja nyt sitä joutuu ajamaan kaikki puolueet. Se on nimittäin niin, että kun yli puolet suomalaisista ovat saamapuolella näissä tuissa, niin kukaan politikko ei uskalla ajaa tämän systeemin purkamista.
- Hallitusnikkari
monikin tajuaa kirjoitti:
, että demarit ovat saaneet istutettua tähän maahan tämän oman sossuideologiansa ja nyt sitä joutuu ajamaan kaikki puolueet. Se on nimittäin niin, että kun yli puolet suomalaisista ovat saamapuolella näissä tuissa, niin kukaan politikko ei uskalla ajaa tämän systeemin purkamista.
Mutta sehän tarkoittaisi etteivät poliitikot ole ymmärtäneet asiaa. Ehdotuksenihan ei suinkaan ole poistamassa tukia, vaan kaikki ovat jäämässä olemaan. Se että kaikille työikäisille ja työkykyisille syntyisi tuottavaa työtä, merkitsi sitä että tukia työttömyystukia ei enää tarvittaisi (vaikka ne olisivat olemassa edelleen).
Samalla kun syntyy tuottavaa työtä ja työttömyyden loppuessa kustannukset vähenevät, voidaan verovarat käyttää sellaiseen mihin ne eivät nykyisin riitä. Vanhuksista ja sairaista huolehtimiseen, teiden ylläpitoon ja vastaavaan. Ja siitäkin huolimatta veroja tarvittaisiin vain puolet nykyisestä määrästä vaikka kaikille jäljelle jääville saajille tuet paranisivat.
Työttömyysturva kaikille ei lisää kustannuksia, koska työttömyysturva on jo kaikilla jos on passiivinen eikä yritä synnyttää työtä. Jos yrittää synnyttää työtä, saa rangaistuksen eli menettää työttömyysturvansa. Vain tämä rangaistuksen poistaminen on muutoksen aiheena.
Olen joskus kysellyt täällä ja muualla että millaisena näet ehdottamani työttömyysturvalain muutoksen. Harva on osannut kertoa vaikka sen voi jokainen lukea tuolta:
http://www.geocities.com/ohitte/tlaki - ja hyviä pohdintoja
Hallitusnikkari kirjoitti:
Mutta sehän tarkoittaisi etteivät poliitikot ole ymmärtäneet asiaa. Ehdotuksenihan ei suinkaan ole poistamassa tukia, vaan kaikki ovat jäämässä olemaan. Se että kaikille työikäisille ja työkykyisille syntyisi tuottavaa työtä, merkitsi sitä että tukia työttömyystukia ei enää tarvittaisi (vaikka ne olisivat olemassa edelleen).
Samalla kun syntyy tuottavaa työtä ja työttömyyden loppuessa kustannukset vähenevät, voidaan verovarat käyttää sellaiseen mihin ne eivät nykyisin riitä. Vanhuksista ja sairaista huolehtimiseen, teiden ylläpitoon ja vastaavaan. Ja siitäkin huolimatta veroja tarvittaisiin vain puolet nykyisestä määrästä vaikka kaikille jäljelle jääville saajille tuet paranisivat.
Työttömyysturva kaikille ei lisää kustannuksia, koska työttömyysturva on jo kaikilla jos on passiivinen eikä yritä synnyttää työtä. Jos yrittää synnyttää työtä, saa rangaistuksen eli menettää työttömyysturvansa. Vain tämä rangaistuksen poistaminen on muutoksen aiheena.
Olen joskus kysellyt täällä ja muualla että millaisena näet ehdottamani työttömyysturvalain muutoksen. Harva on osannut kertoa vaikka sen voi jokainen lukea tuolta:
http://www.geocities.com/ohitte/tlakipääajatuksen suhteen olen täysin samaa mieltä. Ihmisille pitäisi antaa joku syy yrittää. Nythän sitä ei ole, kuten itsekin toteat.
Tuollaisen lain läpivieminen on kuitenkin jotakuinkin mahdotonta, koska tuo tarkoittaisi sitä, että yhteiskunnan merkitys ihmisten elättäjänä vähenisi. Tämä taas ei missään nimessä sovi politikoille. - Hallitusnikkari
ja hyviä pohdintoja kirjoitti:
pääajatuksen suhteen olen täysin samaa mieltä. Ihmisille pitäisi antaa joku syy yrittää. Nythän sitä ei ole, kuten itsekin toteat.
Tuollaisen lain läpivieminen on kuitenkin jotakuinkin mahdotonta, koska tuo tarkoittaisi sitä, että yhteiskunnan merkitys ihmisten elättäjänä vähenisi. Tämä taas ei missään nimessä sovi politikoille.Siitä kai se on viimekädessä kiinni. Mutta siitäkin huolimatta tuntuu ihmeelliseltä etteivät kansalaisetkaan halua muutosta parempaan. Näillä mielipidepalstoilla ei joko ymmärretä tai ei haluta ymmärtää.
Asian esilletuominen on kuitenkin tuonut monia mielenkiintoisia seikkoja esille. Demarijoukossa kuhisee kuin ampiaispesässä kun demarit miettivät miten suhtautua Hallitusnikkarin toimiin.
Nyt näkyy olevan Jaakonsaari pistänyt lusikkansa soppaan ja yrittää kääntää keskustelun armeijan lyhentämiseen. Yli 175-senttisiä ei enää otettaisi armeijaan.
Demarit tekevät kaikkensa ettei työttömyyden ylläpito paljastuisi kansalaisille. Kaikkien jotka eivät pidä työttömyydestä ja köyhyydestä, tulisikin nyt heittää löylyä kiukaalle ja tuoda työttömyyden ylläpitoa esille kaikkialla. Osoitehan oli
http://www.geocities.com/ohitte/tlaki
Jossakin vaiheessa kupla puhkeaa, sen näkee jo. Kuninkaan vaatteettomuus tulee yleiseen tietoisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866