Huijarisaarnaaja Varokaa?

Vierestä seurannut

Tuttavaperheemme ja helluntaiherätyksen saarnaaja Jorma Finnillä muutti samaan aikaan Australiaan. He päättivät selvitä yhdellä muuttokontilla, josta sitten kumpikin maksaisi oman osuutensa. Onneksi tuttavamme pyysivät huolintaliikkeeltä laskutuksen siten, että molemmille tulee oma laskunsa . Saavuttuaan Australiaan aloitti saarnaaja(?) puhelinterrorin ja vaati tuttaviani maksamaan myös saarnaajan osuuden rahdista.(Tämä kun ei saanut tavaroitaan ulos huolintaliikkeestä, koska ei ollut maksanut omaa laskuaan).Kyseinen Saarnaaja(?) on aloittanut yhteisössään mustamaalauskampanian herätysliikkeessä tuttaviemme tappioksi.Onneksi heillä on kuitit maksuistaan olemassa ja itse tietävät olevansa oikeassa.
Saarnaaja kiristi tuttavaperhettä myös luottotietojen menettämisellä yms..yms..
Kuinka paljon nämä "sielunpaimenet" käyttävät hyväuskoisia taloudellisesti härskisti hyväkseen..

8

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskonnon varjolla tehdään suurimmat rikokset!

      • totuutta?

        Hyvä kun toit julki tärkeän asian lahkohuijareista.Rahan ahneista sieluttomista veijareista.Yleensä lahkot kätkevät pilimiehen tai homon tai rahansaalistajan.Lahkolammasvaatteissa kuljeskelevia on paljon varsinkin siellä amerikoissa.Lahkot ovat kuin mafian porukka.Toiminta on vain pettää ihmisiä jotka mielellään tahtovatkin tulla petetyksi.Huijarien saarnat aikaamyöden maistuvat samalta läskikastikeruoalta ja mitä he opettavat se on jotain uutta ja ennenkuulumatonta.Muuten juuri niistä seikoista huomaat mistä hengestä huijari puhuu.Kirkossa on samat metodit olleet jo kauan.
        Sieltä löytyy suuria roistoja ja sielujen murhaajia.Uskovaiset luopukaa vääristä huijarisaarnaajista.


      • Tolkun poika

        En yhtään vähättele sitä, että monet ovat kärsineet langenneiden saarnamiesten tekosista. Ne heput tulee saattaa vastuuseen teoistaan. Vaikka tuo em. saarnamies kyllä jätti seurakunnissa kiertämisen jo ennen kuin ryhtyi liiketoimintaan, jossa sitten tapahtui mitä tapahtui. Joten hän oli jo ex-saarnamies teot tehdessään.

        Toinen juttu on tuo ajatuksesi, että
        >Uskonnon varjolla tehdään suurimmat rikokset!>

        Toki niitä rikoksia on tehty esim. oikean uskon nimissä, mutta kuka on silloin vastuussa? Jeesusko? Vai se, joka vastoin Jeesuksen opetusta tekee syntiä?

        Ja ainakin minä olen lukenut, että esim. Stalin ja Mao tekivät ateistis-kommunismin nimissä ruumiita kymmeniä miljoonia. Hitler taasen viittasi jossain puheessaan "Korkeimman" antamaan tehtävään, mutta ei häntäkään minään kristillisen uskon puolestapuhujan ole pidetty. Hänen ideologiansa terävin kaarti eli SS-joukot mm. luopuivat kristillisen ristin käytöstä hautamerkkinään ja korvasivat sen muinaisgermaanisella nuolenpääkuviolla osoitukseksi siitä, mitä he pitivät arvossa. Eihän Jeesus, toisen posken kääntäjä mikään esikuva heille voinut ollakaan.

        Ja vielä yksi juttu? Kun "tiedät", että "uskonnon varjolla tehdään suurimmat rikokset" niin minkä nimissä tehdään toiseksi suurimmat? Väitteesi kun sisältää vertailua!


      • Näin on
        Tolkun poika kirjoitti:

        En yhtään vähättele sitä, että monet ovat kärsineet langenneiden saarnamiesten tekosista. Ne heput tulee saattaa vastuuseen teoistaan. Vaikka tuo em. saarnamies kyllä jätti seurakunnissa kiertämisen jo ennen kuin ryhtyi liiketoimintaan, jossa sitten tapahtui mitä tapahtui. Joten hän oli jo ex-saarnamies teot tehdessään.

        Toinen juttu on tuo ajatuksesi, että
        >Uskonnon varjolla tehdään suurimmat rikokset!>

        Toki niitä rikoksia on tehty esim. oikean uskon nimissä, mutta kuka on silloin vastuussa? Jeesusko? Vai se, joka vastoin Jeesuksen opetusta tekee syntiä?

        Ja ainakin minä olen lukenut, että esim. Stalin ja Mao tekivät ateistis-kommunismin nimissä ruumiita kymmeniä miljoonia. Hitler taasen viittasi jossain puheessaan "Korkeimman" antamaan tehtävään, mutta ei häntäkään minään kristillisen uskon puolestapuhujan ole pidetty. Hänen ideologiansa terävin kaarti eli SS-joukot mm. luopuivat kristillisen ristin käytöstä hautamerkkinään ja korvasivat sen muinaisgermaanisella nuolenpääkuviolla osoitukseksi siitä, mitä he pitivät arvossa. Eihän Jeesus, toisen posken kääntäjä mikään esikuva heille voinut ollakaan.

        Ja vielä yksi juttu? Kun "tiedät", että "uskonnon varjolla tehdään suurimmat rikokset" niin minkä nimissä tehdään toiseksi suurimmat? Väitteesi kun sisältää vertailua!

        Laittaisin toiselle sijalle vallan himon mutta se on kyllä yhteydessä jonkin verran uskontoon.


      • Tolkun poika
        Näin on kirjoitti:

        Laittaisin toiselle sijalle vallan himon mutta se on kyllä yhteydessä jonkin verran uskontoon.

        Vallan himoon?

        Sitähän ei tunneta ateismissa? Ei Kiinan kommunisteissa ole vallanhimoa. Ei Pohjois-Korean päämies ole lainkaan vallanhimoinen, eipä suinkaan!

        Vallanhimo on monessa ihmisessä oleva taipumus. Oli sitten mihin tahansa uskova.


    • määää

      Hei Jos sinä et ole syntiä tehnyt,etkä jatkossakaan tee,heitä ihmeessä ensimmäinen kivi.
      Tulisitko minulle saarnaajaksi....?

      • niinkö

        Kuule minulla on rehellistä työtä-niin ettei tarvitse mennä herkkäuskoisia vetämään nenästä.


    • abbell

      hei ,, minä olen ainoa hyvää sarnaaja .. jumala puhuu suora minulle ..anna minulle kaikki omaisuutesi metsä talo rahat .. lupaan sinulle paratiisi matkaa .. sielä löytyy nuoria kauniita tyttöjä ja isoja masikoita ja poroliha ja kaikki muuta kivaa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe