Morjens, kuuntelin äsken Die apokalyptischen reiter nimiseltä bändiltä biisin Ghostriders in the sky ja huomasin (melodiasta) että sehän on cashia. Kysymys kuuluukin onko Johnny Cashin Ghostriders in the sky biisistä tehty covereita suomeksi? Mielestäni kyllä, olen ainakin kuullut joskus muistaakseni. Valaiskaa minua.:)
Johnny Cashista tehty covereita?
6
702
Vastaukset
- basher
useitakin nimellä Aaveratsastajat. Tsekkaa itse Ylen äänilevystön tietokannasta. Mutta että biisi olisi J.Cashin käsialaa...huh, huh!!
- Generalissimus
kun Stan Jones sen on rustannut.en tunne miestä täytyypi googlata.
- Staizen
http://www.junglerecords.fi/
Katso Seay Johnny
Cash-tyylistä materiaalia 150-60-luvulta!
Tällä hetkellä levy on myös pääsivulla.- Urea Kefalus
Ihan SAATANAN huonosti muotoiltu kysymys, mitä sinä oikein tarkoitat? Cashista tehtyjä patsaitako vai mitä? Jumalauta saatanan perkele helvetti teitä helvetin tunareita, opetelkaa edes lukemaan ja kirjoittamaan ennekuin alatte julkisesti taitojanne esitellä.
Ja helvetin perkele saatana, sitäkin kannattaa miettiä, onko todella mitään sanottavaa ennekuin avaa suunsa.
Voi saatanan saatana perkele helvetti! - Nipodemus False
Urea Kefalus kirjoitti:
Ihan SAATANAN huonosti muotoiltu kysymys, mitä sinä oikein tarkoitat? Cashista tehtyjä patsaitako vai mitä? Jumalauta saatanan perkele helvetti teitä helvetin tunareita, opetelkaa edes lukemaan ja kirjoittamaan ennekuin alatte julkisesti taitojanne esitellä.
Ja helvetin perkele saatana, sitäkin kannattaa miettiä, onko todella mitään sanottavaa ennekuin avaa suunsa.
Voi saatanan saatana perkele helvetti!No ei se kyllä noin kauheeta pitäisi olla vaikka on nyt kysymys vähän hassusti aseteltu.
Sun kannattais ehkä ottaa töistä vähän lomaa ja rentoutua. Suosittelen esimerkiksi rauhallisia kävelylenkkejä metsään. Siellä voi olla kivasti yksinään ajatustensa kanssa ja RAUHOITTUA.
Kyllä se siitä. Hyvää syksyä sulle......
Cashin biiseistä on tehty paljon cover kappaleita suomeksi kuten esim; Folsom prison blues;istä on tehnyt POPEDA ja Dave Isokynä Lindholm ( toki englaniksi). I walk the line Tapio rautavaara yölinjalla.
Ja monia muitakin varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924