Onko joku testannut Willow Treen myymää tohtorin lantiovyötä ja todennut sen toimivaksi alaselkäkivun lievittämiseen??
Tohtorin magneettinen lantio-selkävyö
3
1009
Vastaukset
- icefire1
en ole kyseistä kokeillut mutta käyppä vilkaisee tuotteet nimeltä nikken ja jos kiinnostaa niin omasta kokemuksesta tiedän että toimii!
- Jumppaaja
En tuosta vyöstä tiedä, mutta itse käytän Instrumentariumin SI-vyötä ja se kyllä auttaa, jos tilanne ei vielä ole ihan hirveä. Mikä parasta, ei juurikaan näy vaatteiden alta.
- phootaa
Kokeilin vyötä talvella 2010, jolloin valtavan lumimäärän takia jouduin paiskimaan tavallista enemmän lumitöitä. Alaselkäni kipeytyi niin, että pääsin ylös vuoteesta vain kierittelemällä. Joitakin vuosia sitten otettujen röngtenkuvien mukaan minulla on alaselässä välilevyrappeutuma, ja lisäksi lääkäri mainitsi myös skoliosiksesta. Selkävaivat ovat kiusanneet minua vuosia. Kun huomasin eräässä lehdessä Willow Tree Pressin mainoksen tohtorin lantio-selkävyöstä, päätin kokeilla sellaista. Yllätyksekseni ja suureksi ilokseni vyö auttoi! Pystyin tekemään lumitöitä, jopa lapioimaan sitä korkeille valleille, joita tänä talvena pakostakin muodostui joka paikkaan. Joinakin päivinä lunta piti luoda aamuin ja illoin, eikä selkäni enää kipeytynyt kuten aina aikaisemmin. Ennen selkääni koski jopa lattioita imuroidessa, nyt ei enää. Välilevyrappeutumat ovat edelleen olemassa, ja selkä on sellainen kuin aikaisemmin, mutta valtavan lievityksen vaivoihini lantio-selkävyö on minulle tuonut. Odottelen innolla puutarhatöiden alkua, uskon nyt voivani tehdä sellaistakin, mikä aikaisempina vuosina on ollut lähes mahdotonta selkävaivojeni takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628