Mies sohvalla paljain persein

-Inkeri-

Mua on alkanu kuvottaa mieheni tapa aamuisin ennen suihkua istua sohvalla pylly paljaana... kun tämä toistuu about joka aamu, niin mietityttää vaan et mitähän kaikkee kivaa sinne sohvaan menee.. piereksii vielä oikeen sohvan sisään... ja mies on kova hikoilemaan ja muitakin eritteitä erittämään. Kuulostaa ehkä sairaalta ja trollaamiselta mutta olen tosissani. Tuttavapiirissä tällasta ei luonnollisesti kehtaa ottaa puheeksi.

Olen ehdottanut, että mies vetäisi vaikka edellispäivän alushousut jalkaan sohvalla oleilun ajaksi (lojuvat yleensä jossain siinä lähistöllä), mutta se on vaan alistamis- ja kontrollointipyrkimystä.

Aloin vaan kaivata ulkopuolista näkökulmaa, kun en sitä tuttavapiiristä kehtaa kysellä. Etenkin naisten mielipiteet kiinnostavat. Toimiiko muiden miehet samalla tavalla ja onko se vaimoille/naisystäville ok? Mies väittää että olen hysteerinen, minusta taas hyviin tapoihin kuuluu paljon muutakin vastaavaa huolehtimista ja toisten ihmisten huomioon ottamista.

57

14523

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Inkeri-

"mutta se on vaan alistamis- ja kontrollointipyrkimystä."

• -Inkeri-

Sama sohva on myös paikka, missä vieraat istuvat tullessaan vierailulle. En alvariinsa viitsisi olla pesemässä. (Kuten ei tietty mieskään.)

• ..............

onhan tuo aika kuvottavaa.

• Inkerin mies

Vaimollani ei ole ollut mitään sanottavaa asiasta neljään vuoteen. Yhtäkkiä asia on alkanut häntä vaivaamaan siihen asti, että hän huutaa minulle aamuisin.

En usko, että mielipiteen muutoksella on mitään todellisia perusteita. Jos asia ei ole ennenkään aiheuttanut mitään ongelmia - esimerkiksi havaittavaa hajua tai likaa, ei se aiheutta nytkään. Tuntuu siis hysteerialta. Syyt ovat jossain muualla.

Sohvila istutaan muutenkin kesäisin esim. shortseissa ja T-paidoissa niin että iho koskettaa pintaa. Ei missään ole tapana, ettei sohvalle saisi istua esim. shortseissa. Ongelma jostain hien ja eritteiden leviämisestä on täysin imaginäärinen.

Minusta ihmisten toimintaa ei voi kontrolloida pelkästään fiilispohjalta, pitää olla myös asiaperusteita.

• Niin.

No, mies tuli kommentoimaan itse kun näki minun kirjoittavan. Ihan hyvä vain, objektiiviset mielipiteet minua kiinnostavatkin. Jos tämä todella on minulta pelkkää hysteriaa myös muiden NAISTEN mielestä (miksei miestenkin, mutta miehille hygienia ei yleensä ole vissiin yhtä tärkeää), niin ehkäpä sitten olen. Oma mielikuvani vain on, että yleensä naisille puhtaus on vielä paljon tärkeämpää kuin minulle. Minä olen poikkeuksellinen rento nainen tällaisissa asioissa, jostain syystä tämä sohvajuttu vaan tuntui jo minustakin inhalta.

Ja totta, että tämä on alkanut häiritä vasta viime aikoina. Sekin osoituksena siitä, etten mikään siisteysintoilija tai niuho ole. En osaa sanoa, miksi asia on nyt vasta alkanut vaivata, mutta näkisin sen itse pikemminkin parannuksena kuin huononnuksena tilanteeseen. (Siis tuntuu että olisi jo aiemmin ollut syytä kiinnittää huomiota asiaan.)

• ylipäänsä

tarvii istua sohvalla? Eikö aamulla ekaksi aamusavut, aamukahvi, aamusuihku...? Sen jälkeen voi siirtyä sinne sohvan puolelle....:)

• Taasen
        ylipäänsä kirjoitti:

tarvii istua sohvalla? Eikö aamulla ekaksi aamusavut, aamukahvi, aamusuihku...? Sen jälkeen voi siirtyä sinne sohvan puolelle....:)

Tai aamukasvojen pesu, meikkaus ja teen juonti. Illal suihku;)

• oikeasexpertti

Selvät merkit, kun mies loisii sohvalla ilman kuteita ja piereksii. Jos jotain haluat muuttaa, niin anna toisenkin kerran vuodessa seksiä tai vaihda sohvan paikkaa, niin että komistus ei näe telkkaria ja Pikku kakkosta.

• HYI

... tulee aivan h...etisti bakteereja jotka sitten siirtyvät toisiin ihmisiin! Ällöttävää ja todella kuvottavaa.
        Voisit hieman ottaa toisia ihmisiä huomioon saatanan SIKA!!!!!!
        Ja Inkerille neuvoksi: Levitä siihen sohvalle jotain hiton ainetta mistä äijäs saa kunnon polttelut, tai allergiat persuksiinsa.

• pyyhe

olen mies enkä istu sohvalla alasti pyyhkeet on keksitty. perseestä voi tarttua vaikka salmonella tai jokin rota viruksiin kuulvia pöpöjä .siinä on leikki kaukana silloin.

• Sekopään lapsi

Vähän samantapaisia kokemuksia on täällä. Jos miehes vaan menis vaikka ulos piereskelemään -.- . Tai heitä äijä pihalle tai lähde ite menemään.

• Yks mies

Justjust. Kyllä se on kotona koko päivän lojuva matami joka työsuhdeasunnosta lähtee menemään jos joku.

• Nipotini

no mikset laita siihen sohvalle jotain liinaa.

• -Inkeri-

...en ole aina paikan päällä kun hän on sohvalle istuakseen. Pysyvänä varustuksena liina sohvalla olisi turhan kumma ja kysymyksiä herättävä kapistus. Ja tuskinpa mieheni suostuisi siihenkään, kun ei alushousujakaan suostu jalkaansa vetämään. Hänhän on sitä mieltä, että tämä on hysteriaa eikä mitään liinoja tms tarvita.

• onpa sulla

ällöttävä asuinkumppani. Eikö sitä voisi vetäistä ylleen/alleen vaikka kylpytakkia?

• lilylioneye

sohviin saatavana kankaisia suojuksia. Sitten ei haittais vaikka äijän pieru tulis varren kanssa kun suojuksen voi pestä. Ei pitäis herättää tuttavissakaan epäilyksiä, sanot vaikka, että kyllästyit sohvan väriin.

• HUOLI INKKU

No, mulle kävi tälleen:

Kultsi aina on kiletänyt mua istuskelemasta munasillaan talossa. Herään aina aikaisemmin kuin vaimo. Tapana on hiippailla lukemaan sähköpostit ja uutiset netista aamulla heti herättyä. Tapasin istuskella aina paljaalla perällä nojatuolissa ja selailla läppäriä.

Kuinka ollakkaan yhtenä aamuna oli kakka kovana. Jotenkin nirhaisi pyllystä se pukeltaminen. Koska paikat oli arkana, niin en vissiin oikein kunnolla pyyhkäissyt. Läppäri taas auki ja nettiin. Ennen kultin heräämistä töihin.

Tulin kotiin ja kulti ei mitään puhunut. Oli hissukseen vaan keittiössä. Meikä olohuoneeseen posteja läpikäymään. Jos vaikka laskuja olisi pitänyt maksaa. No, siinä tuolilla oli Post-It lappu, jossa luki "jäikö perse pyyhkimättä?" Lapun vieressä oli aika julma paskatahra..

Tämä tarina on tosi. Käsi vaikka isolla kirjalla vannon. Että et ole Inkku yhtään väärässä.

Sori ja anteeksi vaan kullalleni. Olet kyllä ihana ihminen, että näinkin helpolla pääsin..

• mammatantta

jatkakaa tätä asian puimista!! luen ja nauran perskiekurat väärällään!! :D mahtavaa, asiaa!!!! aivan parasta läppää!! oma mielipiteeni: miehelle housut jalkaan sohvalla, saatanan ällöä touhua. !!! olen siis nainen, mutta nainen tai mies, toi menee kaiken käsityskyvyn yläpuolelle, vaikka periaatteessa kukin saa kotonaan tehdä mitä haluaa, pitää ottaa toinen hiukan huomioon!.

• HUOLI INKKU
        mammatantta kirjoitti:

jatkakaa tätä asian puimista!! luen ja nauran perskiekurat väärällään!! :D mahtavaa, asiaa!!!! aivan parasta läppää!! oma mielipiteeni: miehelle housut jalkaan sohvalla, saatanan ällöä touhua. !!! olen siis nainen, mutta nainen tai mies, toi menee kaiken käsityskyvyn yläpuolelle, vaikka periaatteessa kukin saa kotonaan tehdä mitä haluaa, pitää ottaa toinen hiukan huomioon!.

Nii-in. Kyllä otin opikseni. Teen just niin kuin Inkkukin miehelleen opetti: otan edellisen illan likaiset kalsarit jalkaani siitä lattialta, mihin ne jätin lojumaan. Oikeesti luulin, että Inkku on mun oma rakkaani aluksi, mutta ei se ole. Kysyin.

Vaimo luki tämän viestiketjun kanssa ja hihittää vieläkin makkarissa. Näytin tämän sille, ettei se luule mun olevan ainoa plyysheille paskantava mies maailmassa.

• Kukkuu

Aivan mahtava juttu! :DDD Sulla on kyllä ymmärtäväinen kulta!

Itse aiheeseen, itsekin istuskelen ilman housuja ties missä (olen nainen). Ymmärrän kyllä, että kangassohvalla ja valkoisella sellaisella toiminta on hieman epäilyttävää...

• Hyi

Lyhyesti vain, että hyi! En pitäisi tuosta tavasta.

• vinkkinä vaan

Tähän sohva-aiheeseen löyhästi liittyen kysyisin sinulta Inkeri: millaiselta miehesi alushousujen saumanseutu näyttää? Siitä voi päätellä paljon: -- Jos sankarisi kalsareiden sisäsauma on puhdas, huolesi on turha.
      - Jos sauma on paskan tahrima, se sama tavara löytyy sohvasi päällisestä.

Tällä tavalla voit kätevästi varmistaa, onko huoleesi aihetta vai ei. Jos miehellesi ei ole parisuhteen kannalta kynnyskysymys, kehoittaisin pitämään kalsarit (puhtaat, huom!) jalassa sohvalla. Jos tuntuu liialta nöyrtymiseltä, kehoitan pesemään perävaon ennen istumista.

Jatkoja teille!

• Totta se on!

Sama mies todennäköisesti kaivelee pallejaan syödessään. Kuvittele jos hän tarjoaa sinulle ruokaa (tosin duunari ei tuota tee niin aika hypoteettista) niin samoilla käsillä on voitu kaivaa persettä!

• jollottaa

Sinun viestiisi asti tämä ketju oli ihan hauska. Hiukan groteski, mutta hauska silti.

Nykyään selvästi opiskelemaan pääsee kuka tahansa. Ei ole säälittävämpää, ja myös tarpeetomampaa, ihmistä maailmassa, kuin katkera, pienipalkkainen maisteri...

• Totta se on!
        jollottaa kirjoitti:

Sinun viestiisi asti tämä ketju oli ihan hauska. Hiukan groteski, mutta hauska silti.

Nykyään selvästi opiskelemaan pääsee kuka tahansa. Ei ole säälittävämpää, ja myös tarpeetomampaa, ihmistä maailmassa, kuin katkera, pienipalkkainen maisteri...

Surkea pikku duunari jota vieläkin vituttaa ettei aikanaan päässyt yliopistoon. Ihmekös tuo. Ihmisille kuten sinä paskaisella perseellä sohvan sotkeminen tuskin on mitään muuta kuin yksi osa sitä saastan keskellä elävän duunarin elämää. Pidät varmaan hauskana että ihmiset ympärilläsi joutuvat kärsimään pallihikesi hajusta.

• menee hyvin

Oletteko hyvät ihmiset huomanneet Inkerin viestistä paljastuvan seikan: heillä on äijänsä kanssa vielä vuosienkin jälkeen kipinää jäljellä.

Nehän nimittäin nukkuu alasti! Eihän mies tulisi paljaalla takapuolella sohvalle, jos sillä olisi raappahousu-pyjama päällä.

Onko teillä Inkeri yhteinen kahdenhengen peitto?

• akkuko tyhjänä?

Mikä sinua oikeasti ottaa päästä?

• suihkari

Se olisi jo aika törkeää, sillä siellä ihmiset peseytyvät. Sohvalla nyt ei ole niin väliä, jollei sen päältä syödä.

• sudeettisavolaiset

Ahaa, mielenkiintoinen näkökulma miksi savolaiskodissa on pehmustettujen huonekalujen päällä irtopääliset. Emäntä selittelee, että kun tuosta koirasta tulee niin paljon karvoja (nahkasohva) ja nappaa irtopääliset pois vieraan alta. Hah, vai koira se sottaa.

• perunki

Juu kyllä muutkinmiehet,matossakin on ruskea jarrutusjälki

• ElGuitar

...nastoja siihe penkille!!!! >=]

• taannoin

et täällä puhutaan paskaa. NYT MÄ SEN USKON.

• Perspaljas

Jos muuten menee hyvin, onko aivan pakko keksiä jostain ongelma?

• -Inkeri-

..miten meillä muuten menee? ;)

Kovin kauaa suhde ei voi hyvin mennä, jos toisen toiveet torjutaan täysin. Harvoin minäkään mitään toivon, jos nyt vertaan itseäni muihin naisiin esim. tällaisilla foorumeilla, niin tuntuu että minun toiveeni/vaatimukseni ovat hyvin vähäiset. (Näin myös omaan mieheeni verrattuna.)

• näkökulma

Täytyy kyllä sanoa, että olen vissiin hieman erinlainen mies. Olen tarkka omasta hygieniastani ja harrastustenkin takia käyn suihkussa pari kertaa päivässä.

Joskus suihkusta tulleena illalla on mukava munasillaan hillua ja silloin joskus makaan sohvalla munasillaan, mutta ikinä en kyllä aamuisin/likaisena menisi istuskelemaan. Jotenkin itsellänikin inhottaisi istua kohtaan, jossa hikisellä perseellä istunut edellisenä päivänä.

Mutta näin minulla. Kyllä alaston vartalo on avokkini mielestäkin mukavaa katseltavaa... puhtaana :D

• -Inkeri-

Kylläpäs tuli kovin erilaisia vastauksia. :) Toisille mieheni käytös oli kauhistus, toisille se että minä haluaisin siihen muutosta. Pitänee laskea jonkinlainen keskiarvo.

Vaikeiden neuvottelujen jälkeen mies ei suostunut tapaansa muuttamaan. On kuulemma aamuisin niin väsynyt, tarvii usein telkkaria herätäkseen eikä väsyneenä jaksa pistää mitään itsensä ja sohvan väliin. No päätin sitten noudattaa erään keskustelijan antamaa neuvoa ja järjestin jonkinlaisen viltin sohvalle.

Ihan velvollisuudentunteesta vieraita kohtaan päätin näin menetellä. Vaikka kaikki eivät asiasta välittäisikään, niin ei varmaan monen mielestä olisi kiva istua sohvalle, jolla tietää jonkun säännöllisesti istuneen pesemättömänä Aatamin asussa...

• Kyllästyin

Minulla oli miesystävä joka ei liioin tajunnut, että ei aina ole toisesta kiva katsella alastonta miestä. Meni partsille aamusavuille ilkosillaan, kuin myös melko usein suihkun jälkeen, naapurien ihailtavaksi. Tosin en kyllä tiedä mitä siinä pikkuhiljaa kasvavassa pömpömahassa oli näyteltävää. Kaiken huippu oli kun luonani oli lapsivieraita ja ukko keikisteli heidänkin aikanaan alasti. Kyllästyin alastomaan olemukseen, ei se ole kiihottavaa ja seksikästä jos se on jatkuvaa. Kohtuus kaikessa.

• Taasen

Aloin oikein miettimällä miettimään, mutta ei tule mieleen, että mieheni olisi istunut paljain persein sohvalla. Pyyhe ympärillä silloinkin jos saunasta tulee. Sängyssäkin yleensä "hetkien" jälkeen pukee nukkumaan mennessä alushousut jalkaansa.
      En voisi itsekään kestää jos mies pyörisi sohvalla bepa paljaana. Mielestäni sulla on oikeus vaatia häntä pukemaan alushousut!!

• -piu-

Pakko sanoa, että taivahalle kiitos siitä, että oma miehenpuolikkaani pyörii syntymäasussa aina mahdollisuuden tullen; istuu sohvalla, laittaa aamupalaa ja imuroi. Onhan sitä kivempi katella nakuna kuin vaatteet päällä. (Tosin ei silloinkaan katseleminen epämiellyttävää ole.) Enkä voisi toimintaa kieltää sohvanpäällisen tulevaisuuteen vedoten. Ostan uuden. Tai mies ostaa ;)

Ihana keskustelu. Jatkakaa kiitos!

• persasiasta

En tykkäisi, että perse paljaana istutaan sohvalla. Ajattele, jos joskus makoilisi siinä kohdassa, missä on ollut toisen pesemätön takapuoli. Ei sovi minun pirtaani.

• Voi ei.... :D

Joo, ei naurun asia, mutta tuo "piereksii sohvan sisään" oli kyllä päivän paras! :D

• pimpelipompom

kivat naurut sai kyllä tästä topicista :D tsemppiä vaan sitte sinne suuntaan. :D

• bessie

Kaikenlaisia tapoja sitä toiselta kestääkin! Et todellakaan ole epätavallisen hysteerinen vaan vaikutat melkoisen suvaitsevaiselta.

Luojan kiitos en joudu moista katselemaan/ miettimään. Omalla miesystävällä on paljon "luolamiestapoja" (anteeksi sanavalintani miehet) eikä ole muutenkaan sieltä kaikkein siisteimmästä päästä, muttei se sentään paljain pyllyin sohvalla tai muuallakaan istuskele :D.

• oona

Meillä on ihan sama ongelma.Minua ällöttää että mieheni istuu sohvalla(nahkasohva)alasti ja varsinkin silloin jos hän on juuri tullut vessasta tai hikisenä töistä.En oikein tiedä miten tästä asiasta saisi sanottua ilman että mies loukkaantuu.Loppujen lopuksi olen sanonut asiasta suoraan vaikka siitä on seurannutkin riitaa ja mökötystä.Onhan kyseessä minunkin sohvani.

• Totta se on!

Mikäs sen mukavampaa, hien ja paskan tahrima sohva. Seksikin on varmasti mukavaa, kreikkalainen salaatti syntyy helposti: sipulirengas vaan melan ympärille. Juustot onkin omasta takaa. Ja jos loppuu kesken, sohvasta saa lisää.

• tuo oli hyvä
        Totta se on! kirjoitti:

Mikäs sen mukavampaa, hien ja paskan tahrima sohva. Seksikin on varmasti mukavaa, kreikkalainen salaatti syntyy helposti: sipulirengas vaan melan ympärille. Juustot onkin omasta takaa. Ja jos loppuu kesken, sohvasta saa lisää.

nauroin kunnolla kommenttisi luettuani :)

• Anonyymi00053

Kun tulee vieraita tai lapsia, laitan vieraspeitot sohvalle. Ällö ajatus istuttaa vieraat pershikiselle sohvalle.

• mikään

mahti maailmassa ei estä meikää istumasta rusina paljaana nahkasohvalle, pitäähän siihen jäädä ekstaaginen rusinan lemu, hieman erilainen ku perusnahka, eihän sellanen edes tuoksu, se on se aamun pesemätön rusina josta pitää lemahdus hinkata sohvaan, kyllä jämpti on näin..

• kunnioitus

Mielestäni fiksu ihminen tajuaa pointtisi. Ja olisi pitänyt tajuta ennen kuin istuu sohvallenne kakkareikäänsä tuulettamassa(jossa vieraatkin istuvat juhla-asunsa yllään, kun tulevat teille kylään).

Olen itse aika joustava ja suvaitsevainen nainen, mutta täytyy sanoa, että yllätyksekseni lukiessani juttusi ja mietin itseäni vastaavaan tilanteeseen, niin tuli kyllä mieleen, että niin juntti mies ei kyllä jaksaisi kiinnostaa, joka ei edes huomauttamisen jälkeen tajua pointtia.- Onkohan tämän taustalla isompia ongelmia? Tarkoitan, että oletteko muuten "compatible", eli sopivia toisillenne. Tarkoitan, että jos mies on noin sikamainen, niin aika vaikea edes pitää ihmisestä, jos toisen käyttäytyminen ällöö.

• yks

Itsepähän oot miehes valinnu kas kun et huomannu heti alkutaipaleella, ei kannata olla huolissaan itseasiassa ihan yleinen ilmiö suomalaisissa ns. kunnon miehissä, sikailee tavalla tai toisella, tää on yks miehen näkökulma asiassa.

• Ojasta-allikkoon
        yks kirjoitti:

Itsepähän oot miehes valinnu kas kun et huomannu heti alkutaipaleella, ei kannata olla huolissaan itseasiassa ihan yleinen ilmiö suomalaisissa ns. kunnon miehissä, sikailee tavalla tai toisella, tää on yks miehen näkökulma asiassa.

Ensimmäinen kerta, kun tätä palstaa luin. Minun mieheni nukkuu alasti, karvainen peppu minuun päin. Viimeksi saunassa huomasin, että oli iso klöntti sitä itteään jäänyt persvakoon. Huomautin siitä, mutta ei tuo muuta kuin pesi muina miehinä paikat ja pesuhuoneen lattialle karisi kaikenlaista. Oli niin kuin ei oliskaan, mutta sentään huuhteli jälkensä. Asiasta ei sen jälkeen puhuttu. Se vaan askarruttaa, kun aina on peppu paljaana sängyssä, mutta mitään muuta ei tapahdu. Odottaako, että kosken ja teen aloitteen? Tänä vuonna on tehty "sitä" kerran ja viime vuonna 2 kertaa. Mies ei ole tehnyt milloinkaan aloitetta 7:n vuoden aikana, mitkä olemme aviossa olleet. Olen hulluuden partaalla seksin puutteesta. Ei tuo milloinkaan koskettele tai halaa. Työhön lähtiessään suukon antaa, siinä kaikki. Muuten ihan ihana ihminen, mutta ei taida tykätä tytöistä siinä mielessä, vai mitä mieltä olette? Vai olenko minä epänormaali, kun kaipaan koskettelua, halimista ja rakastelua? Onko heteromiehiä, joita seksi ei kiinnosta? Olenko naimisissa kaappihomon kanssa??

• Vimana

Anna miehellesi pyyhe jonka päällä istua. Ei ole iso vaiva - kummaltakaan. Jos ette tuossa onnistu niin teillä on suhde muutenkin heikoissa kantimissa. ts. ette edes halua ymmärtää toisianne.

• Anonyymi00052

Ostakaa miehelle vaikka lahjaksi naisten pitkä väljä paituli. Muna ja pussit tuulettuvat , eikä pistä silmää tuo ällö tapa.

• Anonyymi00054

Luuleeko mies, että nainen innostuu seksiin kun ukko heiluu munasillaan ja räplää jalkoväliaan yhtenään ?
      Entistä vähemmän innostaa.

• Anonyymi00055

20 v kulunut, olisiko mies siirtynyt jo eläkkeelle.

• Anonyymi00057

Mahtaa teillä lakanapyykkiä riittää, kun alasti nukutte ja vasta aamulla suihkuun...

• Anonyymi00058

Ukolle kalsarit jalkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe