Saako netistä Lacoste vaatteita??

Lacoste^^

Mistähän nettikaupasta saisi Lacosten vaatteita vai saako niitä ylipäätään tilattua mistään???
Todella iso kiiiitos vastaamaan viitsineille!

34

58177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PetjaJäppinen

      mutta miksi?

      • JT76

        Vastaan itselleni: eivät ole muualla sen halvempia kuin Suomessakaan, valikoimassa voi ehkä olla eroja mutta onhän täälläkin Lacosten omia myymälöitä. Mutta sitä et tainnut tarkoittaa?


    • zell

      zoovillage.com

    • tossavainen

      Tiedän että lacoste on tehnyt sopimuksen jossa kielletään tuotteiden netissä myynti. Eli kaikki mitä netissä on myynnissä ovat todennäköisesti väärennöksia. Parhaiten saa tilaamalla suomen omista liikkeistä jos ei lähellä ole yhtään. Hinta on ympäri maailman sama. (tämäkin pointti on hyvä ottaa huomioon kun miettii netissä myytävien tuotteiden oikeellisuutta.)

      • ^_^

        Tiedän, että aito maksaa ja brändi, mutta jos saan Lacosten T-paidan 50€ pk niin kyl melkein tilaan vaikka sit sen feikin netist :D ei sitä ulkoapäin huomaa et onks se aito vai ei..


      • AapoT

        "Eli kaikki mitä netissä on myynnissä ovat todennäköisesti väärennöksia"

        Ei mitään perää tuossa. Molemmat tässä ketjussa mainitut nettikaupat myyvät aivan varmasti aitoja tuotteita.


      • plääh88

        Onko teillä tietoa niistä suomen lacoste liikkeiden netti osoitteita??


      • Axxxi
        plääh88 kirjoitti:

        Onko teillä tietoa niistä suomen lacoste liikkeiden netti osoitteita??

        Suomen Lacoste liikkeillä ei ole omia sivuja, koska se ei ole oma yritys vaan toimii Lacosten alaisuudessa. Oletettavasti


      • HALOO HALLOOO

        TOSSAVAINEN; JUMALAUTA; TOLLA SUN VÄITTEELLÄ, ETTÄ LACOSTE EI MYYNETISSÄ AITOJA: PASKA PUHETTA.
        KATTOKAA VAIKKA

        http://www.stadium.fi/content.asp

        LUULETKO OIKEESTI ETTÄ NE KOPIOITA?
        IDIOOTTI!


      • lolpeelo
        HALOO HALLOOO kirjoitti:

        TOSSAVAINEN; JUMALAUTA; TOLLA SUN VÄITTEELLÄ, ETTÄ LACOSTE EI MYYNETISSÄ AITOJA: PASKA PUHETTA.
        KATTOKAA VAIKKA

        http://www.stadium.fi/content.asp

        LUULETKO OIKEESTI ETTÄ NE KOPIOITA?
        IDIOOTTI!

        stadium ilmoittaa ainoastaan netissä vaan ei myy..
        esim. zoovillagekin on vetänyt lacosten pois netti kaupasta.


      • Naminam
        lolpeelo kirjoitti:

        stadium ilmoittaa ainoastaan netissä vaan ei myy..
        esim. zoovillagekin on vetänyt lacosten pois netti kaupasta.

        Kyllä ne Lacostet siellä Zoovillagessa vielä näkyvät!!


      • Sepa...

        Nolo ei pidä paikkaansa.


      • tietoa ja kokemusta on

        Voi hyvänen aika mitä hölynpölyä!! Kyllä netistä saa ostettua 100 % aitoja Lacosten vaatteita, kenkiä, laukkuja jne.

        Joku kirjoitti, että hinnat on samat Suomessa ja ulkomailla. Sekään ei pidä paikaansa. Mutta jos ostaa ulkomailta niin säästö esim. kenkien hinnassa menee helposti postimaksuihin jos ei osta kerralla useampia tuotteita. Ja ulkomailla on liikkeissä huomattavasti paremmat alennusmyynnit sesonkien päätteeksi kuin Suomessa ja monin verroin suurempi valikoima.


      • älä väitä jos et tie

        tiedän että vastaan tooooooooosi vanhaan viestiin, mutta kyllä noita lacoste saa ostettua suomestakin, aitoina ja vieläpä netistä! Ja tiedän koska itselläni on verkkokauppa jossa myyn/olen myynyt nuita!


      • asadfagghagh
        plääh88 kirjoitti:

        Onko teillä tietoa niistä suomen lacoste liikkeiden netti osoitteita??

        Kampissa on Lacoste


    • 123456789

      lacoste pellet

      • itq parq

        voi vitun köyhät. ei tarvii vittuilla sellasille joilla on oikeesti rahaa nmaksaa niistä. mun äiti antaa puoles vuodes noin 1000e ja saan sillä mennä kämpin lacoste liikkeeseen ostaa. itq köyhät "teinit"


      • aape
        itq parq kirjoitti:

        voi vitun köyhät. ei tarvii vittuilla sellasille joilla on oikeesti rahaa nmaksaa niistä. mun äiti antaa puoles vuodes noin 1000e ja saan sillä mennä kämpin lacoste liikkeeseen ostaa. itq köyhät "teinit"

        Köyhät? Eli asia menee sun mielestä näin: ostat lacosten vaatteita, olet rikas, et osta, olet köyhä.
        Eihän se niin mene. Ihmiset käyttää rahansa eri tarkoituksiin, enemmän tai vähemmän fiksuihin juttuihin.

        -allekirjoittaja itse omistaa kasan brändivaatteita, tosin ei sillä tule uhoamaan palstoille.


      • lacoste on gay
        aape kirjoitti:

        Köyhät? Eli asia menee sun mielestä näin: ostat lacosten vaatteita, olet rikas, et osta, olet köyhä.
        Eihän se niin mene. Ihmiset käyttää rahansa eri tarkoituksiin, enemmän tai vähemmän fiksuihin juttuihin.

        -allekirjoittaja itse omistaa kasan brändivaatteita, tosin ei sillä tule uhoamaan palstoille.

        Valkoiset lacoste kengät näyttävät aivan homomaisilta miesten jalassa ja näitä käyttävät nuorten naisten poikakaverit varsinkin espoo-helsinki akselilla. Ilmeisesti gay muoti on myös heteromiehillä in?
        Valkoiset tennarit on kyllä niin 80´s mutta vitivalkoiset lacoste tennarit ja kengät ovat miesten jalassa erittäin hinttimäiset.

        George Michael here we go!


      • lacostepellet

        lacoste pellet ovat piilohomoja


      • pasi
        lacoste on gay kirjoitti:

        Valkoiset lacoste kengät näyttävät aivan homomaisilta miesten jalassa ja näitä käyttävät nuorten naisten poikakaverit varsinkin espoo-helsinki akselilla. Ilmeisesti gay muoti on myös heteromiehillä in?
        Valkoiset tennarit on kyllä niin 80´s mutta vitivalkoiset lacoste tennarit ja kengät ovat miesten jalassa erittäin hinttimäiset.

        George Michael here we go!

        Taidat itse olla homo mutta ei siinä mitään. Ei pahalla mutta Lacostet ovat paljon komeammat kuin sinun Nokian kumisaappaasi ja suurin osa ihmisistä ei kehtaisi kulkea julkisilla paikoilla kumpparit jalassa ja halko perseessä. Siksi käytämme Lacosteita emmekä tunge halkoa perseeseen, koska asumme kaupungeissa/esikaupungeissa, emmekä maatiloilla :)


      • enna-_-
        lacostepellet kirjoitti:

        lacoste pellet ovat piilohomoja

        HAHAA VAI ETTÄ KÖYHÄT... Tuo 1000e puoleksi vuodeksi ei riitä pitämään edes hevosta puolta vuotta! että saanen nauraa. :`DDDDDD

        Siis saako lacosteja muualta kun pääkaupunki seudulta? netistä vissiin...


      • ---------------
        enna-_- kirjoitti:

        HAHAA VAI ETTÄ KÖYHÄT... Tuo 1000e puoleksi vuodeksi ei riitä pitämään edes hevosta puolta vuotta! että saanen nauraa. :`DDDDDD

        Siis saako lacosteja muualta kun pääkaupunki seudulta? netistä vissiin...

        Onko sillä väliä onko rikas vai köyhä?
        Jos joku pitää Lacosten tuotteita hienoina/hyvinä niin se on jokaisen oma asia vai?
        Itse en tähän asiaan viitsi edes vastata, tiedän että moni vastaa tänne erilailla mitä todellisuudessa ajattelee vai vastaako?
        Itse käytän todella monen brändin tuotteita. Kerralla yleensä yhtä. Tänne sivulle ajauduin, kun katseskelin Lacosten vaatteita...

        Olenko siis rikas, leija, pelle vai mitä jos nyt ilmoitain että tänään käytin: Lacosten kenkiä 139€, Lacosten kahta paitaa ?€, farkkuja €? kaikki muu lacostea?

        Mielestäni ei sen kummallisempia vaatteita ole kuin monet muutkaan, esimerkiksi Stockmannilta löytyvät vaatteet vai onko? Ihan tyylikkäitä fiksuja siistejä vaatteita. Se on mielipiteeni.

        Aivan siiis ainut joka ei ollut lacostea oli Kaulaketju koru ja Tissotin kello. Niin.

        Tosiaan että tuolla 1000€ ai kannata naureskella paljoakaan eikä sille kannata naureskella. Se että miksi vertaan jotain 1000€ vaatteisiin käytettynä johonkin hevosiin? Niin ajatelkaa ihmiset? Minulle riittää se että isäni omistaa kaksi suurta firmaa ja äite on lääkäri. Tarvitaanko muuta? Tarvitseeko minun nauraa teille muille että olette köyhiä?

        Naurettavaa, eihän kukaan voi tietää puhunko totta... Tämä on hyvin anonyymisti kirjoitettu. Mutta jos joku on tästä epäilevä ja asuu Tampereen lähistöllä niin voin tulla tervehtimään ja meille saa tulla kahville pispalaan.

        Huomatkaa, että täällä tappelu ja asiasta kiistely laskee teidän (lukijan näkökulmasta) älykkyysosamääränne ulkopuolista kuvaa huomattavasti. Ainakin minä niin ajattelen kun luen näitä.

        Yhteenveto: Jos haluatte minulle leijua että olette rikkaita tai muuten parempia niin tulkaa käymään! Ja jos homma on muuten sujut niin eiköhän se ole niin että rikkaat on köyhiä ja köyhät rikkaita, koska jos aina saa kaiken niin ei voi kohta saada enää mitään. Onko se kovinkaan rikasta jos ei voi saada mitään?

        Sinulle enna-_- Kuvittele millaista elämä olisi jos saisit vuodessa käyttörahaa yli 400000 € ja vanhemmilta lähes aina rahaa kun pyydät? Olisiko sinulla hevosta? Kunnioittaisitko toisia niin? Leijuisitko sillä mitä omistaisit? Olisiko sinulla kavereita? Tarvisiko sinun lapioida mahdollisen hevosesi paskat itse?

        Kiitos teille jotka yrititte tajuta tätä, tämä on osaksi Filosofiaa.

        Viisaat kommentit vaan, sillä mitataan todellinen "viisaus" mitä se sitten onkin, lisätkää se viestinne perään ja kertokaa mitä on viisaus. Se siitä.

        Tiedättekö mikä firma on SIM, jos ette tutustukaa.

        Terkkuja Isomustajärveläisille!


      • Säälin sua
        itq parq kirjoitti:

        voi vitun köyhät. ei tarvii vittuilla sellasille joilla on oikeesti rahaa nmaksaa niistä. mun äiti antaa puoles vuodes noin 1000e ja saan sillä mennä kämpin lacoste liikkeeseen ostaa. itq köyhät "teinit"

        Sun äitis on ehkä rikas, mutta sä itse olet köyhä! :D Mieti nyt: sun äitishän ne rahat on hankkinut - et sinä. Mikään ei ole säälittävämpää kun elää vanhempien rahoilla - sen nyt tietää jokainen! Ilman sun äitiäs sä et olis mitään. Olet varmaan myös yksi niitä avuttomia lapsosia jotka ei saa edes työpaikkaa itselleen ilman että isi tai äiti säälistä yrittää kehua sua pomolleen, tai palkkaa itse sut suojatyöhön omaan firmaansa. Tajuatko kuinka säälittävää...Et varmaankaan, mutta kun/jos joskus 10 vuoden päästä tajuat niin voin kertoa häpeät itseäs enemmän kuin mitään muuta! :D PS: Kirjoituksesi osoitti myös sen että et ole pelkästään rahallisesti köyhä vaan myös henkisesti köyhä.


      • köyhempi
        --------------- kirjoitti:

        Onko sillä väliä onko rikas vai köyhä?
        Jos joku pitää Lacosten tuotteita hienoina/hyvinä niin se on jokaisen oma asia vai?
        Itse en tähän asiaan viitsi edes vastata, tiedän että moni vastaa tänne erilailla mitä todellisuudessa ajattelee vai vastaako?
        Itse käytän todella monen brändin tuotteita. Kerralla yleensä yhtä. Tänne sivulle ajauduin, kun katseskelin Lacosten vaatteita...

        Olenko siis rikas, leija, pelle vai mitä jos nyt ilmoitain että tänään käytin: Lacosten kenkiä 139€, Lacosten kahta paitaa ?€, farkkuja €? kaikki muu lacostea?

        Mielestäni ei sen kummallisempia vaatteita ole kuin monet muutkaan, esimerkiksi Stockmannilta löytyvät vaatteet vai onko? Ihan tyylikkäitä fiksuja siistejä vaatteita. Se on mielipiteeni.

        Aivan siiis ainut joka ei ollut lacostea oli Kaulaketju koru ja Tissotin kello. Niin.

        Tosiaan että tuolla 1000€ ai kannata naureskella paljoakaan eikä sille kannata naureskella. Se että miksi vertaan jotain 1000€ vaatteisiin käytettynä johonkin hevosiin? Niin ajatelkaa ihmiset? Minulle riittää se että isäni omistaa kaksi suurta firmaa ja äite on lääkäri. Tarvitaanko muuta? Tarvitseeko minun nauraa teille muille että olette köyhiä?

        Naurettavaa, eihän kukaan voi tietää puhunko totta... Tämä on hyvin anonyymisti kirjoitettu. Mutta jos joku on tästä epäilevä ja asuu Tampereen lähistöllä niin voin tulla tervehtimään ja meille saa tulla kahville pispalaan.

        Huomatkaa, että täällä tappelu ja asiasta kiistely laskee teidän (lukijan näkökulmasta) älykkyysosamääränne ulkopuolista kuvaa huomattavasti. Ainakin minä niin ajattelen kun luen näitä.

        Yhteenveto: Jos haluatte minulle leijua että olette rikkaita tai muuten parempia niin tulkaa käymään! Ja jos homma on muuten sujut niin eiköhän se ole niin että rikkaat on köyhiä ja köyhät rikkaita, koska jos aina saa kaiken niin ei voi kohta saada enää mitään. Onko se kovinkaan rikasta jos ei voi saada mitään?

        Sinulle enna-_- Kuvittele millaista elämä olisi jos saisit vuodessa käyttörahaa yli 400000 € ja vanhemmilta lähes aina rahaa kun pyydät? Olisiko sinulla hevosta? Kunnioittaisitko toisia niin? Leijuisitko sillä mitä omistaisit? Olisiko sinulla kavereita? Tarvisiko sinun lapioida mahdollisen hevosesi paskat itse?

        Kiitos teille jotka yrititte tajuta tätä, tämä on osaksi Filosofiaa.

        Viisaat kommentit vaan, sillä mitataan todellinen "viisaus" mitä se sitten onkin, lisätkää se viestinne perään ja kertokaa mitä on viisaus. Se siitä.

        Tiedättekö mikä firma on SIM, jos ette tutustukaa.

        Terkkuja Isomustajärveläisille!

        ainoo asia jota sussa kadehdin, on se, että asut pispalassa! :)


      • saatana123
        --------------- kirjoitti:

        Onko sillä väliä onko rikas vai köyhä?
        Jos joku pitää Lacosten tuotteita hienoina/hyvinä niin se on jokaisen oma asia vai?
        Itse en tähän asiaan viitsi edes vastata, tiedän että moni vastaa tänne erilailla mitä todellisuudessa ajattelee vai vastaako?
        Itse käytän todella monen brändin tuotteita. Kerralla yleensä yhtä. Tänne sivulle ajauduin, kun katseskelin Lacosten vaatteita...

        Olenko siis rikas, leija, pelle vai mitä jos nyt ilmoitain että tänään käytin: Lacosten kenkiä 139€, Lacosten kahta paitaa ?€, farkkuja €? kaikki muu lacostea?

        Mielestäni ei sen kummallisempia vaatteita ole kuin monet muutkaan, esimerkiksi Stockmannilta löytyvät vaatteet vai onko? Ihan tyylikkäitä fiksuja siistejä vaatteita. Se on mielipiteeni.

        Aivan siiis ainut joka ei ollut lacostea oli Kaulaketju koru ja Tissotin kello. Niin.

        Tosiaan että tuolla 1000€ ai kannata naureskella paljoakaan eikä sille kannata naureskella. Se että miksi vertaan jotain 1000€ vaatteisiin käytettynä johonkin hevosiin? Niin ajatelkaa ihmiset? Minulle riittää se että isäni omistaa kaksi suurta firmaa ja äite on lääkäri. Tarvitaanko muuta? Tarvitseeko minun nauraa teille muille että olette köyhiä?

        Naurettavaa, eihän kukaan voi tietää puhunko totta... Tämä on hyvin anonyymisti kirjoitettu. Mutta jos joku on tästä epäilevä ja asuu Tampereen lähistöllä niin voin tulla tervehtimään ja meille saa tulla kahville pispalaan.

        Huomatkaa, että täällä tappelu ja asiasta kiistely laskee teidän (lukijan näkökulmasta) älykkyysosamääränne ulkopuolista kuvaa huomattavasti. Ainakin minä niin ajattelen kun luen näitä.

        Yhteenveto: Jos haluatte minulle leijua että olette rikkaita tai muuten parempia niin tulkaa käymään! Ja jos homma on muuten sujut niin eiköhän se ole niin että rikkaat on köyhiä ja köyhät rikkaita, koska jos aina saa kaiken niin ei voi kohta saada enää mitään. Onko se kovinkaan rikasta jos ei voi saada mitään?

        Sinulle enna-_- Kuvittele millaista elämä olisi jos saisit vuodessa käyttörahaa yli 400000 € ja vanhemmilta lähes aina rahaa kun pyydät? Olisiko sinulla hevosta? Kunnioittaisitko toisia niin? Leijuisitko sillä mitä omistaisit? Olisiko sinulla kavereita? Tarvisiko sinun lapioida mahdollisen hevosesi paskat itse?

        Kiitos teille jotka yrititte tajuta tätä, tämä on osaksi Filosofiaa.

        Viisaat kommentit vaan, sillä mitataan todellinen "viisaus" mitä se sitten onkin, lisätkää se viestinne perään ja kertokaa mitä on viisaus. Se siitä.

        Tiedättekö mikä firma on SIM, jos ette tutustukaa.

        Terkkuja Isomustajärveläisille!

        Tyypillistä idioottimaista aivotonta laumakäyttäytymistä ja tredien perässä juoksemista. Ilmeisesti filosofiasi ovat melko ohuita, kun sinut on aivopestu konsumerismin alttarille palvomaan massamerkkejä ja materialistista roskaa.


      • dasgadsg
        saatana123 kirjoitti:

        Tyypillistä idioottimaista aivotonta laumakäyttäytymistä ja tredien perässä juoksemista. Ilmeisesti filosofiasi ovat melko ohuita, kun sinut on aivopestu konsumerismin alttarille palvomaan massamerkkejä ja materialistista roskaa.

        En itse ainakaan löydä yhtä laadukkaita ja hyvän näköisiä kuin Lacosten (tietyt mallit) muilta merkeiltä. En osta logon takia, myönnetään, tiedän että osa hinnasta koostuu brändistä joka Lacostella on, mutta omasta mielestääni Lacosten monet tuotteet ovat erittäin esteettisiä. Mutta makunsa kullakin. En minä ainakaan rupea haukkumaan muita sen perusteella mitä merkkejä käyttävät, ellei sitten TOSI nolo tapaus ole kyseessä..


      • homoille.
        itq parq kirjoitti:

        voi vitun köyhät. ei tarvii vittuilla sellasille joilla on oikeesti rahaa nmaksaa niistä. mun äiti antaa puoles vuodes noin 1000e ja saan sillä mennä kämpin lacoste liikkeeseen ostaa. itq köyhät "teinit"

        Vai että muka köyhä jos ei käytä Lacostea?! Okei, olen siis köyhä kun en käytä niin suurta massatuotepaskaa kuin Lacoste, vaan käytän Vansia, Foxia, Nikea ja Alpinestarsia? OOKOO, tiedoksi vain että harrastukseeni menee kisaviikonlopussa reilusti yli 1000 euroa rahaa ja kisoja on 7 tänä kesänä.


      • Pelle Miljoona
        --------------- kirjoitti:

        Onko sillä väliä onko rikas vai köyhä?
        Jos joku pitää Lacosten tuotteita hienoina/hyvinä niin se on jokaisen oma asia vai?
        Itse en tähän asiaan viitsi edes vastata, tiedän että moni vastaa tänne erilailla mitä todellisuudessa ajattelee vai vastaako?
        Itse käytän todella monen brändin tuotteita. Kerralla yleensä yhtä. Tänne sivulle ajauduin, kun katseskelin Lacosten vaatteita...

        Olenko siis rikas, leija, pelle vai mitä jos nyt ilmoitain että tänään käytin: Lacosten kenkiä 139€, Lacosten kahta paitaa ?€, farkkuja €? kaikki muu lacostea?

        Mielestäni ei sen kummallisempia vaatteita ole kuin monet muutkaan, esimerkiksi Stockmannilta löytyvät vaatteet vai onko? Ihan tyylikkäitä fiksuja siistejä vaatteita. Se on mielipiteeni.

        Aivan siiis ainut joka ei ollut lacostea oli Kaulaketju koru ja Tissotin kello. Niin.

        Tosiaan että tuolla 1000€ ai kannata naureskella paljoakaan eikä sille kannata naureskella. Se että miksi vertaan jotain 1000€ vaatteisiin käytettynä johonkin hevosiin? Niin ajatelkaa ihmiset? Minulle riittää se että isäni omistaa kaksi suurta firmaa ja äite on lääkäri. Tarvitaanko muuta? Tarvitseeko minun nauraa teille muille että olette köyhiä?

        Naurettavaa, eihän kukaan voi tietää puhunko totta... Tämä on hyvin anonyymisti kirjoitettu. Mutta jos joku on tästä epäilevä ja asuu Tampereen lähistöllä niin voin tulla tervehtimään ja meille saa tulla kahville pispalaan.

        Huomatkaa, että täällä tappelu ja asiasta kiistely laskee teidän (lukijan näkökulmasta) älykkyysosamääränne ulkopuolista kuvaa huomattavasti. Ainakin minä niin ajattelen kun luen näitä.

        Yhteenveto: Jos haluatte minulle leijua että olette rikkaita tai muuten parempia niin tulkaa käymään! Ja jos homma on muuten sujut niin eiköhän se ole niin että rikkaat on köyhiä ja köyhät rikkaita, koska jos aina saa kaiken niin ei voi kohta saada enää mitään. Onko se kovinkaan rikasta jos ei voi saada mitään?

        Sinulle enna-_- Kuvittele millaista elämä olisi jos saisit vuodessa käyttörahaa yli 400000 € ja vanhemmilta lähes aina rahaa kun pyydät? Olisiko sinulla hevosta? Kunnioittaisitko toisia niin? Leijuisitko sillä mitä omistaisit? Olisiko sinulla kavereita? Tarvisiko sinun lapioida mahdollisen hevosesi paskat itse?

        Kiitos teille jotka yrititte tajuta tätä, tämä on osaksi Filosofiaa.

        Viisaat kommentit vaan, sillä mitataan todellinen "viisaus" mitä se sitten onkin, lisätkää se viestinne perään ja kertokaa mitä on viisaus. Se siitä.

        Tiedättekö mikä firma on SIM, jos ette tutustukaa.

        Terkkuja Isomustajärveläisille!

        Sukunimesi Vaarala?


    • Kroko Diili

      Itse tykkään erityisesti raitapikeepaidoista sekä neuleista. Kaapista löytyy myös pari t-paitaa, vyö ja yhdet housut. Neuleiden hinta-laatu -suhde on ylivertainen mihin tahansa muuhun verrattuna, ovat tyylikkäitä ja mukavia päällä. Oheisista nettikaupoista olen tilannut monta kertaa ja palvelu pelaa, myös alennuksella saattaa saada hyvää tavaraa mikäli koot eivät ole loppuneet. Lacostea on varma ostaa sovittamatta, kun jo tietää oman kokonsa eli onko Tag 4 tms. kokoinen.

      http://www.bbclothing.co.uk/
      http://www.themenswearsite.com/

      • anonasdasddas

        Mahtaakohan netistä löytyä mistään Lacosten lompakkoa, jos nyt edes valmistaa sellaisia :roll:


    • ............

      LACOSTE on sellaista peruskauraa, että sitä myy lähes joka tavaratalo MYÖS nettikaupassa. Amerikkalaisista tavarataloketjuista Bloomingdales myy, Macy's myy, Neiman Marcus myy, Barney's myy, Nordstrom myy...eikä näistä takuulla yksikään myy feikkikamaa.

      Suomen köyhä tarjonta on mitä on.

      Niin että tilaa vaikka Lontoon Harrodsista, sieltähän saa vaikka sirkuselefantteja...

    • Anonyymi

      www.lacoste-finland.com

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe