Mistä helmiä

Silakka

Moi!

Onko kukaan tilaillut helmiä tuolta esteriina. comista? näyttää olevan aika edullisia, mutta kostautuuko postimaksuissa?

Entäpä se Willihelmi nettikauppa?

21

8412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamu

      se villihelmi.fi on hyvä paikka. oon ostanut paljon erilaisia helmiä ja postikulut on alhaisia suosittelen

    • EEKK
    • Mä vaan

      Ostin http://www.esteriina.com sivuilta aika ison erän tosi kauniita helmiä n 1,5KG. Oli kyllä tosi halpoja ja postimaksut vaan 3.50EUR. Sinne näyttää tulevan uusia tuotteita jatkuvasti eli täytyy pitää silmällä. Tilaan varmaan uudestaan kunhan helmet loppuu.

      • Hankris

        Halvalla jos haluat helmiä, niin ulkomailta vaan tilaamaan!
        Osoite on www.sayila.com ja kun tilaat yli 20 euroa, niin ei mene postimaksujakaan ja kun maksoin visalla, niin korutarvikkeet olivat neljän päivän päästä pöydälläni!
        Erittäin helppoa ja joku myös tilaa varmaankin postiennakolla, mutta siitä en tiedä mitään miten se toimii!


      • ostin helmiä

        ja muitakin tarvikkeita. Maksoin pankkisiirrolla maanantaina ja paketti oli postilaatikossa perjantaina. Ovat muuten päivitelleet riipuksien tietoja, jes. Ostin myös yksiä uutuus helmiä ja sain sähköpostilla pahoittelut siitä että helmien koko ei ollutkaan ilmoitettu 6mm vaan 5,5 mm. Sain siitä hyvästä tupla satsin. Valmiit korutkaan eivät vaikuta kauhean hinnakkailta.


      • Lanninki
        Hankris kirjoitti:

        Halvalla jos haluat helmiä, niin ulkomailta vaan tilaamaan!
        Osoite on www.sayila.com ja kun tilaat yli 20 euroa, niin ei mene postimaksujakaan ja kun maksoin visalla, niin korutarvikkeet olivat neljän päivän päästä pöydälläni!
        Erittäin helppoa ja joku myös tilaa varmaankin postiennakolla, mutta siitä en tiedä mitään miten se toimii!

        Tuo Sinun viestisi näyttää olevan jo vuosien takaa, mutta siitä huolimatta kokeilin tuota kertomaasi linkkiä http://www.sayila.com/. Mutta he myyvätkin vain yrityksille eivät yksityisille harrastelijoille. Harmitti vähän, kun olin saanut niin mukavan idea joululahjoiksi,,,,


      • koruintoilija
        Lanninki kirjoitti:

        Tuo Sinun viestisi näyttää olevan jo vuosien takaa, mutta siitä huolimatta kokeilin tuota kertomaasi linkkiä http://www.sayila.com/. Mutta he myyvätkin vain yrityksille eivät yksityisille harrastelijoille. Harmitti vähän, kun olin saanut niin mukavan idea joululahjoiksi,,,,

        Tilaan itse ihan yksityishenkilönä Sayilasta helmiä säännöllisesti. Ei siis ole vain yrityksille!


    • vain eur 90
    • erk merk
    • jenny520

      hei,

      i live in hyvinkaa now ,i have some stocks about beads , they are acrylic , sliver, glasses , seed beads , fresh and shell pearls , please contact with me if you want to buy , we can bring to you. my contact number is 00358466559835 , my name is jenny . or you can email me , my email address is [email protected] .

      best regards,
      jenny

    • Humppis56

      Eli tälläiset löysin ovat ottaneet myyntiin myös helmiä

      www.unelmakoru.fi

    • mömöno
    • hei olen löytänyt, itse kaunis tagua ja perulaisia luonnon siemenia, helmiä jne tämä sivu www.mihelmi.fi

    • TipiJaSylvesteri

      Villihelmi, Satuhelmi, Helmetti, HelmiQ...yms :)

    • marjaana73

      Kannattaa tutustua www.royalhelmi.fi

    • luonto

      Edulliset helmet ja korunosat www.mimiko.ee. Verkkokauppa on myös suomeksi ja saa tilata Suomeen.

      www.mimiko.ee

    • minnakas

      www.antassu.com. Isoreikäisiä helmiä ja satiininaruja ym.

    • Hilja

      Jos puuhelmiä haluaa, kannattaa katsoa www.taitoisa.fi. Aika paljon erilaisia, eikä hinta ole paha. On siellä korutarvikkeitakin, olen tilannut vaan puuhelmiä ja ihan hyvin toimii.

    • korutaiteilija

      Myöskin Tampereella Bohemia design myy netissä ja liikkeessä laadukkaita Tsekkiläisiä helmiä yms. Nettikauppa toimii hyvin ja nopeasti, hinnat ovat ok.

    • helmiä hesasta

      Suosittelen tuota IdänHelmeä sieltä saa tavan helmeä kuin myös erikoisemman näköisiä helmiä. Näyttäävät tarjoavan tunti hinnalla myös kursseja että työtilaa omien projectien tekoon.
      http://www.idanhelmi.net ja suoraan sivuille (laiskemmille)
      http://www.idanhelmi.net/idÄn-helmen-tuotteet-c-165.html

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe