phytolyne express

toimiiko?!!

elikkäs puhun tämmösistä laihdutus napeista, on vissiinkin uusinta uutta.. tuotteen nimi on phytolyne express. kertokaa kokemuksianne jos olette käyttäneet tätä tuotetta! paljonko laihduitte, tuliko sivu vaikutuksia?

23

3101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merika

      Netistä löysin useammankin viitteen jossa sanottiin että rahat oli pitäny maksaa etukäteen ja tuotetta ei ollu tullu, sit firmaa ei ole missään rekisterissä eikä osoitte pidä paikkaansa jne. Oli joku syöny kolme viikkoa eikä mitään tapahtunu. Huijausta siis. Kaikki mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, ei yleensä olekaan totta. Niin se valitettavasti on.

      • Essi

        Tilasin 2 viikkoa sitten ja sain melko nopeasti.Tilasin paketin, joka lupaa että laihdun 10-15 kiloa. Aloitin tiistaina eli 19.9. Alkupaino 74,5, vyötärö 73 cm,lantio 103cm ja reisi 63cm. ja pitäisi olla ainakin 68 kiloa/68cm,98cm,57cm. Näin ne olivat 5 vuotta sitten.Lupaan että laitan joka päivä mitä tapahtuu.
        Tänään 20.9 mitat seuraavasti paino 73,9kg, vyöt.72cm, lantio 103cm, reisi 63cm.Luulen, että näin heti alussa lähtee paljon nestettä, joka on kaikissa niissä kuureissa.Pikkaisen heikottaa,täytyy kai juoda enemmän. Katsotaan huomenna taas.


      • Essi
        Essi kirjoitti:

        Tilasin 2 viikkoa sitten ja sain melko nopeasti.Tilasin paketin, joka lupaa että laihdun 10-15 kiloa. Aloitin tiistaina eli 19.9. Alkupaino 74,5, vyötärö 73 cm,lantio 103cm ja reisi 63cm. ja pitäisi olla ainakin 68 kiloa/68cm,98cm,57cm. Näin ne olivat 5 vuotta sitten.Lupaan että laitan joka päivä mitä tapahtuu.
        Tänään 20.9 mitat seuraavasti paino 73,9kg, vyöt.72cm, lantio 103cm, reisi 63cm.Luulen, että näin heti alussa lähtee paljon nestettä, joka on kaikissa niissä kuureissa.Pikkaisen heikottaa,täytyy kai juoda enemmän. Katsotaan huomenna taas.

        Tänään on 26.9 ja viikon verran käytetty. Ei paljonkaan muutoksia paino nyt 73,8kg(edellinen 73,8kg)vyö 72cm(sama), lantio 103cm(sama)reisi 62cm(edellinen 63cm). Luvattiin että viikosa jo putoa paino reipasti, mut ei ainakin mun paino. Yritän juoda enemmän vettä(2l)päivässä ehkä se tehoa. Pitihän siinä olla vielä vuoden verran jälkiteho(ettei ei lihoa takaisin). Pahalta näyttää, mutta viikko vielä ja sitten lopetan.


      • Essi
        Essi kirjoitti:

        Tänään on 26.9 ja viikon verran käytetty. Ei paljonkaan muutoksia paino nyt 73,8kg(edellinen 73,8kg)vyö 72cm(sama), lantio 103cm(sama)reisi 62cm(edellinen 63cm). Luvattiin että viikosa jo putoa paino reipasti, mut ei ainakin mun paino. Yritän juoda enemmän vettä(2l)päivässä ehkä se tehoa. Pitihän siinä olla vielä vuoden verran jälkiteho(ettei ei lihoa takaisin). Pahalta näyttää, mutta viikko vielä ja sitten lopetan.

        Nyt tuntuu jo hyältä. Paino oli tänään tasa 73 kg eli nyt näköjään alkaa tapahtua. Muut mitat samoja. Tapojoa en ole muuttanut, ehkä ne pillerit sit kumminkin tehoa. Painon lähteminen on ollut tiukoissa ja tuntuu hyvältä jos joku asia auttaa. Jos paino putoa vielä kilon verran sitten alan vasta uskoa. En ole pitkään aika painannut 72 kiloa.


      • Essi
        Essi kirjoitti:

        Nyt tuntuu jo hyältä. Paino oli tänään tasa 73 kg eli nyt näköjään alkaa tapahtua. Muut mitat samoja. Tapojoa en ole muuttanut, ehkä ne pillerit sit kumminkin tehoa. Painon lähteminen on ollut tiukoissa ja tuntuu hyvältä jos joku asia auttaa. Jos paino putoa vielä kilon verran sitten alan vasta uskoa. En ole pitkään aika painannut 72 kiloa.

        Nyt on 28.9 ja paino on taas tippunut, aamulla vaaka näytti 72,6kg, vyö 71cm, lantio 102cm ja reisi 61cm. Tosi hyvältä tuntuu.


      • Essi
        Essi kirjoitti:

        Nyt tuntuu jo hyältä. Paino oli tänään tasa 73 kg eli nyt näköjään alkaa tapahtua. Muut mitat samoja. Tapojoa en ole muuttanut, ehkä ne pillerit sit kumminkin tehoa. Painon lähteminen on ollut tiukoissa ja tuntuu hyvältä jos joku asia auttaa. Jos paino putoa vielä kilon verran sitten alan vasta uskoa. En ole pitkään aika painannut 72 kiloa.

        tänään perjantaina 29.9 oli aamulla paino 72kg,vyö 71cm, lantio 102cm ja reisi 61cm. Pitää kai ruveta uskomaan. Alku on vähän hidasta mutta nyt putoa ihan kivasti.


      • samaa kokeilen
        Essi kirjoitti:

        Tänään on 26.9 ja viikon verran käytetty. Ei paljonkaan muutoksia paino nyt 73,8kg(edellinen 73,8kg)vyö 72cm(sama), lantio 103cm(sama)reisi 62cm(edellinen 63cm). Luvattiin että viikosa jo putoa paino reipasti, mut ei ainakin mun paino. Yritän juoda enemmän vettä(2l)päivässä ehkä se tehoa. Pitihän siinä olla vielä vuoden verran jälkiteho(ettei ei lihoa takaisin). Pahalta näyttää, mutta viikko vielä ja sitten lopetan.

        Minäkin tilasin nåitä kapseleita, ei ainakaan vielä
        ole tulosta tullut. Epäilen kovasti, olen nyt
        käyttänyt 10 päivää. Luulisin että täytyy juoda
        vettä paljon ja liikuntaa lisätä. JOSPA SITTEN
        ALKAA NÄKYÄ.


      • Essi
        samaa kokeilen kirjoitti:

        Minäkin tilasin nåitä kapseleita, ei ainakaan vielä
        ole tulosta tullut. Epäilen kovasti, olen nyt
        käyttänyt 10 päivää. Luulisin että täytyy juoda
        vettä paljon ja liikuntaa lisätä. JOSPA SITTEN
        ALKAA NÄKYÄ.

        Nyt on sunnuntai ja 1.10. Mitat ovat sellaisia/suluissa vanhat mitat) 72,4kg(74,5 kg),vyö 70cm(73cm), lantio 102cm(103cm) ja reisi 61cm(63cm). nyt olen käyttänyt 12 päivä ja silloin kun lisäsin veden juontia alkoi tapahtua, mutta nyt on taas junnanut paikalla 2 päivä. Lupasin 2 viikkoa kirjotella omia tuntemuksia ja muutoksia ja jotain on tapahtunut mutta kun he lupasivat 10 -15 kiloa ja vuoden takuun ettei paino nousee. Pelkään vaan että heti kun lopetan, paino taas nousee ja ehkäpä vielä enemmän. Näin on jo käynnyt monta kertaa.


      • Essi
        Essi kirjoitti:

        tänään perjantaina 29.9 oli aamulla paino 72kg,vyö 71cm, lantio 102cm ja reisi 61cm. Pitää kai ruveta uskomaan. Alku on vähän hidasta mutta nyt putoa ihan kivasti.

        nyt olen käyttänyt pillereitä 2 viikkoa ja vielä oli viikonloppuna omat synttärit. Paino tuli heti lisää.Eihän ne mitenkään voi vaikuttaa vuoden, jos jo yhdessä päivässä paino lisäntyy. Laitan tänään tyhjät purkit takaisin ja jään odottamaan rahoja. Ilmoittelen kyllä miten käy. Toiset väittävät ettei rahoja saa takaisin, mutta katsotaan.
        Täysin turha pilleri. Missä voisi tutkituttaa sen sisällön? Olisi vielä 2 pilleria


      • Samat läskit
        Essi kirjoitti:

        nyt olen käyttänyt pillereitä 2 viikkoa ja vielä oli viikonloppuna omat synttärit. Paino tuli heti lisää.Eihän ne mitenkään voi vaikuttaa vuoden, jos jo yhdessä päivässä paino lisäntyy. Laitan tänään tyhjät purkit takaisin ja jään odottamaan rahoja. Ilmoittelen kyllä miten käy. Toiset väittävät ettei rahoja saa takaisin, mutta katsotaan.
        Täysin turha pilleri. Missä voisi tutkituttaa sen sisällön? Olisi vielä 2 pilleria

        JOO OLEN KÄYTTÄNYT KOLME VIIKKOA NÄITÄ KAPSELEITA,
        EI YHTÄÄN KILOA OLE LÄHTENYT POIS. VETTÄ OLEN
        JUONUT RIITTÄVÄSTI.
        OLISIKOHAN PITÄNYT SYÖDÄ AINOASTAAN VAIN NÄITÄ
        KAPSELEITA, NIIN PAINO OLISI PUDONNUT?????

        OLEN PETTYNYT!!!!!!!!!!
        TOIVOTTAVASTI SAAN RAHAT TAKAISIN!!!!!!!!


      • ESSI
        Samat läskit kirjoitti:

        JOO OLEN KÄYTTÄNYT KOLME VIIKKOA NÄITÄ KAPSELEITA,
        EI YHTÄÄN KILOA OLE LÄHTENYT POIS. VETTÄ OLEN
        JUONUT RIITTÄVÄSTI.
        OLISIKOHAN PITÄNYT SYÖDÄ AINOASTAAN VAIN NÄITÄ
        KAPSELEITA, NIIN PAINO OLISI PUDONNUT?????

        OLEN PETTYNYT!!!!!!!!!!
        TOIVOTTAVASTI SAAN RAHAT TAKAISIN!!!!!!!!

        En ole vielä saanut rahoja. Huomenna tulee 2 viikkoa kun palautin purkit. Odotan vielä viikon ja sitten alan kysellä perässä. Otin kyllä vahvistuksen postista ja kopiot lähetyksestä eli mua ei niin vaan kusetetta.
        Toivottavasti myös minä ja muut saavat rahat takaisin.


      • Essi
        Essi kirjoitti:

        nyt olen käyttänyt pillereitä 2 viikkoa ja vielä oli viikonloppuna omat synttärit. Paino tuli heti lisää.Eihän ne mitenkään voi vaikuttaa vuoden, jos jo yhdessä päivässä paino lisäntyy. Laitan tänään tyhjät purkit takaisin ja jään odottamaan rahoja. Ilmoittelen kyllä miten käy. Toiset väittävät ettei rahoja saa takaisin, mutta katsotaan.
        Täysin turha pilleri. Missä voisi tutkituttaa sen sisällön? Olisi vielä 2 pilleria

        No niin. Nyt se sit nähtiin ja koetiin. Tyhmä kuin sit sitä saa mitä tilaa. Tilasin niitä phytolyne express tuotteita ja niistä ei ollut mitään apua. Tyhjät lupaukset. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ OSTAKAA.Koko firma on huijausta. Laitoin paketin takaisin postin kautta jo 4 viikkoa sitten, mutta luvattua rahoja ei näy missään. Pitihän sitä arvata. Ens kerrallaan olen kyllä viisampi.
        Älkää te muut tehkää samoin ja samoja virheitä.
        Ottakaa kunnolla selveä koko yrityksestä.


      • samaa kokeilen
        Essi kirjoitti:

        No niin. Nyt se sit nähtiin ja koetiin. Tyhmä kuin sit sitä saa mitä tilaa. Tilasin niitä phytolyne express tuotteita ja niistä ei ollut mitään apua. Tyhjät lupaukset. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ OSTAKAA.Koko firma on huijausta. Laitoin paketin takaisin postin kautta jo 4 viikkoa sitten, mutta luvattua rahoja ei näy missään. Pitihän sitä arvata. Ens kerrallaan olen kyllä viisampi.
        Älkää te muut tehkää samoin ja samoja virheitä.
        Ottakaa kunnolla selveä koko yrityksestä.

        JOO HUIJAUSTA KOKO YRITYS, MINÄKIN LAITOIN
        PURKIT TAKAISIN PARI VIIKKOA SITTEN. EI OLE
        RAHOJA KUULUNUT.
        MUTTA EN AIO ENÄÄ KOSKAAN TILATA MITÄÄN....

        RAHAT HALUAN SAADA TAKAISIN!!!!!!!!!!!!


      • ritu
        Essi kirjoitti:

        nyt olen käyttänyt pillereitä 2 viikkoa ja vielä oli viikonloppuna omat synttärit. Paino tuli heti lisää.Eihän ne mitenkään voi vaikuttaa vuoden, jos jo yhdessä päivässä paino lisäntyy. Laitan tänään tyhjät purkit takaisin ja jään odottamaan rahoja. Ilmoittelen kyllä miten käy. Toiset väittävät ettei rahoja saa takaisin, mutta katsotaan.
        Täysin turha pilleri. Missä voisi tutkituttaa sen sisällön? Olisi vielä 2 pilleria

        Minäkin hairahdin näihin pillereihin laihtuakseni, mutta paino ei pudonnut 4 viikon aikana kuin 1 kg, vaikka pidin tarkkaa kirjanpitoa. Lähettisin purkit takaisin, mutta en tiedä osoitetta, luvattiin ja vannottiin rahat takaisin jos ei toimi. Jos jollakin on osoite mihin kirjoittaa, kertokaa tällä palstalla.


      • Essi
        ritu kirjoitti:

        Minäkin hairahdin näihin pillereihin laihtuakseni, mutta paino ei pudonnut 4 viikon aikana kuin 1 kg, vaikka pidin tarkkaa kirjanpitoa. Lähettisin purkit takaisin, mutta en tiedä osoitetta, luvattiin ja vannottiin rahat takaisin jos ei toimi. Jos jollakin on osoite mihin kirjoittaa, kertokaa tällä palstalla.

        Moikka,
        tässä palautusosoite: Asiaksaspalautus
        Pharmapost
        PL 3220
        00002 Helsinki

        laitoin omat purkit takaisin jo 5 viikkoa sitten,olen laittanut 2 sähköpostia mutta ei rahoja näy.
        Yritä ainakin.
        terv. Essi


      • ritu
        Essi kirjoitti:

        Moikka,
        tässä palautusosoite: Asiaksaspalautus
        Pharmapost
        PL 3220
        00002 Helsinki

        laitoin omat purkit takaisin jo 5 viikkoa sitten,olen laittanut 2 sähköpostia mutta ei rahoja näy.
        Yritä ainakin.
        terv. Essi

        kiitos viestistäsi, minäkin yritän uudelleen saada rahat takaisin.


      • Piksi
        Essi kirjoitti:

        Moikka,
        tässä palautusosoite: Asiaksaspalautus
        Pharmapost
        PL 3220
        00002 Helsinki

        laitoin omat purkit takaisin jo 5 viikkoa sitten,olen laittanut 2 sähköpostia mutta ei rahoja näy.
        Yritä ainakin.
        terv. Essi

        Minäkin höyrähdin PhytoLyne Expressiin,kun vakuutettiin että rahat palautetaan, jos ei ole tyytyväinen. Käytin 2 prk ja palautin samassa kuoressa kuin tulikin n. 2 vk sitten.
        Katsoin Kuluttaja-asiamiehen sivuilta rahojen palautusta koskevan vastauksen tällaisissa tapauksissa. Hän kehotti olemaan tilaamatta mitään osoitteista, jossa on Postilokero-osoite, koska voi olla vaikeaa saada rahoja takaisin.Rahat pitäisi saada 30 pv kuluttua palautuksesta.
        Netissä on ko.tuotteen mainoksia monella kielellä mutta ei löydy Word Institute for Analysis and Assessment instituuttia, jossa laihdutustutkimus olisi tehty ja kyllähän, jos näin sensaatiomaisia tuloksia on todella saatu aikaan,olisi mainoskirjeessäkin puhelinnumero,mihin voisi soittaa tarvittaessa.
        Pharmaposti lähettää silloin tällöin tällaisia mainoksia mutta en ole ennen tilannut enkä toiste tilaa. Paras keino laihtua on ruuan ja liikunnan tasapaino, tunteiden kohtaaminen ja käsittely eikä ruualla itsensä rauhoittaminen.


      • vastaa
        Essi kirjoitti:

        Tilasin 2 viikkoa sitten ja sain melko nopeasti.Tilasin paketin, joka lupaa että laihdun 10-15 kiloa. Aloitin tiistaina eli 19.9. Alkupaino 74,5, vyötärö 73 cm,lantio 103cm ja reisi 63cm. ja pitäisi olla ainakin 68 kiloa/68cm,98cm,57cm. Näin ne olivat 5 vuotta sitten.Lupaan että laitan joka päivä mitä tapahtuu.
        Tänään 20.9 mitat seuraavasti paino 73,9kg, vyöt.72cm, lantio 103cm, reisi 63cm.Luulen, että näin heti alussa lähtee paljon nestettä, joka on kaikissa niissä kuureissa.Pikkaisen heikottaa,täytyy kai juoda enemmän. Katsotaan huomenna taas.

        heij onko muutoksia tapahtunut? Aika moni sanoo että tuote ei ole tehonnut ja kuulemma koko firmaa ei ole olemasa eli kaikki on pelkää pull shittii ja itse tilasin sen mutta ei ole vielä tullut,ja en tiedä otanko tuoptteen vastaan koska rahat-takaisin takuu ei edes pidä paikkaansa


      • Essi
        vastaa kirjoitti:

        heij onko muutoksia tapahtunut? Aika moni sanoo että tuote ei ole tehonnut ja kuulemma koko firmaa ei ole olemasa eli kaikki on pelkää pull shittii ja itse tilasin sen mutta ei ole vielä tullut,ja en tiedä otanko tuoptteen vastaan koska rahat-takaisin takuu ei edes pidä paikkaansa

        Ei mitään tehoa, alussa lähti nestettä n. 1,5 kiloa, mutta sekin palasi myöhemmin. Ihan turha ostos, mutta kävin nyt ostamassa tohtori Tolosen kilot stop ja se auttaa. Olen käyttänyt 2 viikkoa ja 2,5 kiloa on lähtenyt.
        Tätä edellistä käytin syksyllä. laitoin paketin takaisin ja vasta nyt sain rahat tilille eli suuren tappelun jälkeen palauttivat rahat n. 6 kuukauden jälkeen.


    • ihmepillereiden sijaan

      Toimii varmasti jos ei syö mitään muuta,heh..

      voi hyvät ihmiset, älkää laihduttako lompakkoanne näillä kuureilla!!! menkää vaikka ennemmin osoitteeseen kalorilaskuri.fi ja laittakaa syömisenne ja liikkumisenne sinne ylös. Hiljaa hyvää tulee.. Eikä mikään tuote voi taata että vuoden päivät pysyt lihomatta.

      Jos oikeasti olisi keksitty joku vippaskonsti laihtumiseen niin meillä ei olisi täällä lihavia ihmisiä ollenkaan. Vai tunnetteko muka jonkun, jolla nuo ihmeaineet olisivat tehonneet?

      • Emmi.ö

        Seepas se, että harrastan kyllä urheilua: aerobika ja tanssia ja en syö omasta mielestä paljon. Olen kokellu tätä kalorijuttua, muuta mun kalorimäärät on jo nyt vähemmän kun siellä sanotaan. Esimerkki päivä eilen: aamupala: kotona 6.50 lasi vettä, töissä kuppi maitokahvi ja pala ruisleipää, jossa 12% juusto, päivällä 11.15 salattia ja makaronilaatikko, näkkäri, vettä 2 lasia, päivällä 14.00 kuppi maitokahvia. Kotona 17.00 maitoon tehty kaurapuuro, illalla vielä laisi tomattimehua,3 oikein pientä omena ja 3 pientä pala suklaata. Mutta kävin tanssitunnilla 1,5 tuntia. Syön kyllä paljon marjoja, hedelmiä, päivättäin. Joskus pähkinöitä. Näin yleensä syön päivittäin paitsi viikonloput: silloin keitän jotain keittoa tai koipia riisi ja salattin kerä.
        Paino alkoi noustaa siinä yli 40v. ja kun laitoin hormonikierukkan enkä saa mitenkäs alas. Toiset sanovat, että poistaa se mutta se auttaa siihen naisten vaihdevuosiin. Muuten musta tulee itkuinen, kiukkuinen ja masennun.
        En tiedä mikä auttaisi, siksi pitäisi kokella kaikki mahdollinen. Kokelen kyllä viikon ja palautan. Kai niillä on pakko maksaa rahat takaisin,mjos en saa apua.


      • käy asiantuntijan luona
        Emmi.ö kirjoitti:

        Seepas se, että harrastan kyllä urheilua: aerobika ja tanssia ja en syö omasta mielestä paljon. Olen kokellu tätä kalorijuttua, muuta mun kalorimäärät on jo nyt vähemmän kun siellä sanotaan. Esimerkki päivä eilen: aamupala: kotona 6.50 lasi vettä, töissä kuppi maitokahvi ja pala ruisleipää, jossa 12% juusto, päivällä 11.15 salattia ja makaronilaatikko, näkkäri, vettä 2 lasia, päivällä 14.00 kuppi maitokahvia. Kotona 17.00 maitoon tehty kaurapuuro, illalla vielä laisi tomattimehua,3 oikein pientä omena ja 3 pientä pala suklaata. Mutta kävin tanssitunnilla 1,5 tuntia. Syön kyllä paljon marjoja, hedelmiä, päivättäin. Joskus pähkinöitä. Näin yleensä syön päivittäin paitsi viikonloput: silloin keitän jotain keittoa tai koipia riisi ja salattin kerä.
        Paino alkoi noustaa siinä yli 40v. ja kun laitoin hormonikierukkan enkä saa mitenkäs alas. Toiset sanovat, että poistaa se mutta se auttaa siihen naisten vaihdevuosiin. Muuten musta tulee itkuinen, kiukkuinen ja masennun.
        En tiedä mikä auttaisi, siksi pitäisi kokella kaikki mahdollinen. Kokelen kyllä viikon ja palautan. Kai niillä on pakko maksaa rahat takaisin,mjos en saa apua.

        Kuulostaa kyllä siltä että syöt ihan normaalisti. Ehkä olisi paikallaan käydä lääkärillä tai ravitsemusterapeutilla.. Ehkä he osaisivat neuvoa sinua painonpudotuksessa.


    • BoogieBoogie

      Pharmapost taisi olla silloinkin asialla kun minä hurahdin Trimbiaan. Olin yksi niistä harvoista onnekkaista jotka sai rahansa takaisin. Eikös siinä sitten lopulta selvinnyt, että nappulat oli suurimmaksi osaksi ruokasoodaa ja muita tavallisia elintarvikkeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe