Leipä lihottaa

laiheliini

Uskokaa tai älkää niin kyllä se leipä lihottaa. Mä ainakin pidän painoni kurissa olemalla syömättä leipää, riisiä. perunaa ym. hiilareita. Heti jos vedän parikin palaa leipää, alkaa turvottaa ja lihon. Monasti kuulee, ettei leipä lihota, mutta mua se ainakin silmiselvästi lihottaa.

11

3272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen laiheliini

No uskokaa tai älkää, mutta minulla ei lihota.

Eli söin sitten saman määrän kilokaloreita leivästä tai jostain muusta, niin painossa ei eroa.

• hiiva.

turvottaa ja pierettää. Aamulla jos syö pari ruispalaa, niin takulla on ilmavaivoja iltapäivällä.

• yleensä
        hiiva. kirjoitti:

turvottaa ja pierettää. Aamulla jos syö pari ruispalaa, niin takulla on ilmavaivoja iltapäivällä.

aamupalaksi ruisleipää pari palaa, ei minua ainakaan pieretä päivällä. Vaalea leipä pois, tummaa saa syödä.

• salama

Itse olen syönyt leipää melko paljon mutta ilman mitään rasvoja. Olen laihtunut.Mutta en vielä tarpeeksi.

• voisi kuvitella

syöväni kuivaa leipää. Oivariinia päälle, niin maistuu hyvälle.

• minäkin...

Mulla tuntuu olevan sama homma. Normaalisti en siis syö leipää, niin paino pysyy kurissa ja turvotukset poissa. on kyllä muitakin ruoka-aineita, jotka mua turvottaa, mutta tuo lienee pahin.

• laihduttaja

Pudotin painoa puolessa vuodessa 25 kg poistamalla leivän,perunan,riisin ja sokerit ruokavaliosta. Tilalle lisäsin kasviksia. Minulle ainakin leivästä tulee valtava himo, palasia eri särpimillä tuli nautittua monta, vaikka oli varsinaisen pääruuan syönyt. Kun en syö leipää aterialla,tulee kylläisyyden tunne,eikä tule syötyä enempää kuin tarvitsee. Mutta kaikkihan on yksilöllistä.

• minä_myös

En itsekään syö leipää, riisiä, pastaa, perunaa enkä sokeria. Ei edes tee mieli! Aikaisemmin söin paljon leipää, "kun se ei lihota ja on terveellistä". Samalla se kuitenkin aiheutti makean himoa ja turvotusta. Olo ei todellakaan ollut hyvä!

Ihmettelen todellakin näitä nutraajia ym, että kuinka he voivat kuvitella laihtuvansa terveellisesti ja pysyvästi syömällä kalliita dieettipatukoita.

• Porkkananpurija

Ei käy leipä minullekaan.En tiedä onko sama juttu kaikilla,mutta mulla jo mahan turpoaminen leivän syönnin jälkeen sai luopumaan siitä lähes kokonaan.Aamulla syön pari paahtoleipää ja siinä kaikki.

• Läskitorpeedo

Lihoo jauhoilla sikakin, miksi ei sitten ihmissika.

• saat

sitten kuituja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe