Uskokaa tai älkää niin kyllä se leipä lihottaa. Mä ainakin pidän painoni kurissa olemalla syömättä leipää, riisiä. perunaa ym. hiilareita. Heti jos vedän parikin palaa leipää, alkaa turvottaa ja lihon. Monasti kuulee, ettei leipä lihota, mutta mua se ainakin silmiselvästi lihottaa.
Leipä lihottaa
11
3272
Vastaukset
- toinen laiheliini
No uskokaa tai älkää, mutta minulla ei lihota.
Eli söin sitten saman määrän kilokaloreita leivästä tai jostain muusta, niin painossa ei eroa.- hiiva.
turvottaa ja pierettää. Aamulla jos syö pari ruispalaa, niin takulla on ilmavaivoja iltapäivällä.
- yleensä
hiiva. kirjoitti:
turvottaa ja pierettää. Aamulla jos syö pari ruispalaa, niin takulla on ilmavaivoja iltapäivällä.
aamupalaksi ruisleipää pari palaa, ei minua ainakaan pieretä päivällä. Vaalea leipä pois, tummaa saa syödä.
- salama
Itse olen syönyt leipää melko paljon mutta ilman mitään rasvoja. Olen laihtunut.Mutta en vielä tarpeeksi.
- voisi kuvitella
syöväni kuivaa leipää. Oivariinia päälle, niin maistuu hyvälle.
- minäkin...
Mulla tuntuu olevan sama homma. Normaalisti en siis syö leipää, niin paino pysyy kurissa ja turvotukset poissa. on kyllä muitakin ruoka-aineita, jotka mua turvottaa, mutta tuo lienee pahin.
- laihduttaja
Pudotin painoa puolessa vuodessa 25 kg poistamalla leivän,perunan,riisin ja sokerit ruokavaliosta. Tilalle lisäsin kasviksia. Minulle ainakin leivästä tulee valtava himo, palasia eri särpimillä tuli nautittua monta, vaikka oli varsinaisen pääruuan syönyt. Kun en syö leipää aterialla,tulee kylläisyyden tunne,eikä tule syötyä enempää kuin tarvitsee. Mutta kaikkihan on yksilöllistä.
- minä_myös
En itsekään syö leipää, riisiä, pastaa, perunaa enkä sokeria. Ei edes tee mieli! Aikaisemmin söin paljon leipää, "kun se ei lihota ja on terveellistä". Samalla se kuitenkin aiheutti makean himoa ja turvotusta. Olo ei todellakaan ollut hyvä!
Ihmettelen todellakin näitä nutraajia ym, että kuinka he voivat kuvitella laihtuvansa terveellisesti ja pysyvästi syömällä kalliita dieettipatukoita. - Porkkananpurija
Ei käy leipä minullekaan.En tiedä onko sama juttu kaikilla,mutta mulla jo mahan turpoaminen leivän syönnin jälkeen sai luopumaan siitä lähes kokonaan.Aamulla syön pari paahtoleipää ja siinä kaikki.
- Läskitorpeedo
Lihoo jauhoilla sikakin, miksi ei sitten ihmissika.
- saat
sitten kuituja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422