teitin toiveammatti,kun olitte vielä pieniä? ;)
Mikä oli...
11
772
Vastaukset
- rupeli
Palomies tai lentäjä.
:-)
En ole kumpikaan. No mä halusin pienenä kivien tutkijaksi. Eli kaipa tuo geologin ammatti olis aikuisten maailmassa lähimpänä tuota lapsuuden toivetta.
Ja nykyinen ammatti ei oo sinne päinkään :D- mut
ala-asteella ja vielä yläasteellakin jonkin aikaa se oli kokki. Sittemmin ajauduin akateemiseen koulutukseen ihan väärällä alalle, lähinnä suvun painostuksesta.
- NoJust
Kondiittori ja satukirjailija, vähän myöhemmin lentoemäntä.
- Kolli_Kellinen
Varmaan aika monet pikkupojat ovat jossain vaiheessa ylettömän kiinnostuneita dinosauruksista, niin minäkin. Kiinnostukseni alkoi vähitellen hiipua kun minulle valkeni, että Suomessa ei ole koskaan ollut dinoja, enkä laajamittaisista kaivauksistani huolimatta tulisi koskaan löytämään niiden fossiileja hiekkalaatikostani.
- NoJust
traaginen, mutta suloinen tarina :)
- joka ampuu valoakin nopeamm...
Mustiin pukeutunut yksinäinen ratsastaja, joka kostaa kaikki vääryydet ja vie suloisen impyen paitsi sydämen myös tarkoin varjellun neitsyyden..
- mootsart
Kätilö. Oikeasti. Nykyään hoitoalalla kuitenkin. Pienellä paikkakunnalla syntyvyys on syöksykierteessä, ja kun kaupungissakaan ei tahdo asua, niin ei musta vissiin sitte ikinä sitä kätilöä tuu.
Minä halusin tulla isona maanviljelijäksi. Kateellisena katselin kuinka naapurin isot pojat ajelivat kaiket päivät suunnattoman suurilla ja hienoilla traktoreilla.....
Onneksi sitä järkeä tuli sitten päähän iän myötä sen verran, että jätin maanviljelyhommat muille. No tuli sitä nuorena miehenä vähän kokeiltuakin eikä se sinäänsä hullumpaa hommaa ollut.- iso_bee
Punaisen rekka-auton kuljettaja.
Vasta myöhemmällä iällä ymmärsin että minusta olisi tullut Koffin kaljakuski :-)
Bruno - T-fox
Mun toiveammatit oli presidentti ja murtovaras. En ole kumpaakaan kokeillut, vielä... :D
Ehkä olisi kätevää olla molempia, eikös pressalla ole joku diplomaattinen koskemattomuus ja nehän reissaa paljon arvomestoissa?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402