siihen että tyttö halua olla koskematon avioliton asti, eli aviomies olisi ensimmäisenä... pystyykö nykyaikan mies odottaa?? onko vielä semmoiset miehet, jotka arvostaisivat "puhtaus"? löytääkö tyttö miestä?
miten suhtaudutaan nykyään
8
620
Vastaukset
- Kofeinisti
Kyllä minä toisen vakaumusta kunnioitan ja arvostan, jos on tosiaan omasta tahdosta päättänyt säästää itseään. Mutta jos siihen liittyy uusmoralismia ja toisen tavan valinneiden haukkumista niin en kyllä halua olla missään tekemisissä sellaisen kanssa.
- näin...
Naisella onkin muutama pitkä suhde takanaan, eli neitsyyskin mennyt ja sitten päättää odotella sitä oikeaa, "vahingoista viisastuneena"???
Näin minä...- sitten
luuletko et se jaksaa itse odottaa vihkiäistä, jos näin olisi??
- se on hieno asia
jos nainen pystyy olemaan koskematon avioliittoon asti. Sellasta naista arvostetaan, usko vaan vaikka mitä jotkut muuta väittäiskään. Itse en innostu ainakaan sellaisesta naisesta joka on perää jakamassa kaikille miehille, ja yhdenyön juttuja harrastavat. Pikemmin tykkään naisesta joka on sellainen pidättyväinen nainen joka osaa säästää itseään sille oikealle.
Ongelma ei kuitenkaan ole se odottaminen, eikös sitä voi mennä vaikka kuukausi tapaamisen jälkeen jos oikein kolahtaa?
Ongelma on pikemminkin se, että en usko naisen(kaan) pystyvän elämään koko elämäänsä sen ensimmäisen kanssa. Jossakin elämän vaiheessa vain tulee se pakottava tarve käydä tarkistamassa ruohon vihreys. Itselleni ainakin vertaileva tutkimus ennen vakiintumista oli välttämätön, vaikka lähtöpisteeseen tyytyväisenä palasinkin....- usko mut
mut on semmoiset naiset ketkä eivät etsi olessaaan naimisissa jotakuta sivulta... vaikka ovat olleet vain yhen miehen kanssa sängyssä.
en itsekään haluisi hypätä sängystä sänkyyn.. se on likasta mielestäni.
- kvinnan.
löydät miehen! Ei kokemattomuus voi olla mikään este ainakaan. Sitä ihmettelen, että jos koskemattomuus kuuluu vakaumukseesi, miksi tarvitset täällä miesten hyväksyntää asialle? Pidä vain kiinni periaatteistasi, sama se mitä muut ajattelevat.
- iso_bee
Minulla heräisi heti epäilys että kuinkahan tiukkapipoinen ja joustamaton nainen mahtaa muuten elämässään olla. Lisäksi seksi on sen verran tärkeä asia että haluan olla sen(kin) sujuvuudesta varma ennenkuin sanotaan aamen.
Bruno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792