Hei miehet. Mikä on pahinta mitä sinulle on nainen sanonut?
Menikö kiinnostus tähän ko. naiseen, vai toisinpäin?
mikä on pahinta mitä sinulle on sanottu
17
3335
Vastaukset
- Kolli_Kellinen
"Mä oon feikannut orgasmia sun kanssa koko ajan".
No, eihän se ollut loppujen lopuksi niin pahasti sanottu. Huonommin asiani olisivat olleet, jos olisin itse joutunut feikkaamaan... ;) Eli pilkka osui naista oikeastaan omaan nilkkaan.
Sitten on tullut tappouhkauksia ja tekstareita tyyliin "pistän sut kärsimään kuin sika, joka oletkin", mutta siinä vaiheessa kiinnostukseni naista kohtaan oli kyllä jo kadonnut ja viestit ilmensivät kai pettymystä jätetyksi tulemisesta. Ex-avokki kertoi menneensä sänkyy hyvän kaverini kanssa ja että siitä seuraavan eron takia juuri hankkimamme asunto pitää myydä.
Se oli aika sykähdyttävä hetki. Parempi tosin, että kertoi heti rehellisesti itse, etten kuullut jälkikäteen muualta.- pullopersekapitalistisika
'Mennäänkö naimisiin ?'
Voi prkl kun olisinkin sanonut ei, vaan ei, älykääpiön piti sitten suostua. #!$%&! suurin osa paskamaisista kommenteista on sellasia jotka unohtaa nopeesti eikä niitä ota itteensä.
Ainoa joka on oikeesti hajottanut todella pahasti joskus kauan sitten oli: Rakkaus ei aina riitä.- vastaa
Pahimmalta on tuntunut se kun asutaan jo yhdessä jne. Eikä koskaan silti puhuttu ääneen rakkaudesta...ja sitten kun itse viimein huokaa onnellisena rakkaudentunnustuksensa, toinen ei vastaa siihen. Eikä koskaan vastannut, sai muuttaa pois. Oli omaa tyhmyyttä.
- en kerro
nainen vastata, ja teko mieheltä, itsari, tarvinneeko mittää selvittää, tiedän että on vaikea aihe, ei tarvi kenenkään kommentoida
- rekkari
Mun ex- vaimo sano joskus riidan yhteydessä mulle
- ajasit sääkin sen romus kallioon niin tääkin maailma olis miljuuna kertaa parempi paikka.
Se oli niitä aikoja kun eroa tehtiin ja koitettiin löytää semmonen sävel ettei tapella tarvis. Noh oonhan mäkin sanonut milloin mitäkin mutta toi nappas ja syvältä ainakin näin ammatikseen ajavan korvaan ja johonkin muallekkin.- beauty4beast
No ehkä se sun exä ei tykännyt sun autosta tai sun työstä (jos todellakin olet autoilija). Ei se nyt varmaan muuta sillä. :)
Kyllä minäkin monesti toivoin että mun exän "romusta" aika jättäis että se ostais uuden auton, kun romu auto alkoi sen verran kerätä jo turistien katseita.
- T-fox
vaikkei omalle kohdalle osunutkaan. Ystäväni tuli synnytyslaitokselta uuden vauvan kanssa ja sen mies sanoi et pitää kyllä esikoislapsesta mutta ei tästä uudesta. Eikä myöskään hänestä. Ja että molemmat voivat painua hevonkuuseen.Aika rankkaa tekstiä juuri synnyttäneelle?! Tappelivat vuosia ja erosivat lopulta.
Nyt ne sitten palasivat eron jälkeen yhteen ja uusi pentu mahassa. Mikähän on kommentti tällä kertaa?- beauty4beast
Onko se mies huumeissa?!
- T- fox
beauty4beast kirjoitti:
Onko se mies huumeissa?!
Ei tietääkseni, mutta viunaa se ottaa sillointällöin rajummin. En tiedä oliko päissään. Mut mua alkoi oksettaan kun tuosta kuulin.
- beauty4beast
T- fox kirjoitti:
Ei tietääkseni, mutta viunaa se ottaa sillointällöin rajummin. En tiedä oliko päissään. Mut mua alkoi oksettaan kun tuosta kuulin.
Ja surullista varsinkin sille lapselle. Vaikka eipä se lapsi sitä tietenkään ymmärtänyt eikä tule muistamaan.
- T-fox
beauty4beast kirjoitti:
Ja surullista varsinkin sille lapselle. Vaikka eipä se lapsi sitä tietenkään ymmärtänyt eikä tule muistamaan.
Vauva aistii äidin mielialat, eikä varmaan kauheen korkeella ollut moisen kommentin jälkeen.
Esikoinen, tyttö, on hyvä koulussa, siisti ja huolellinen. Mut tää toinen lapsi, poika, kaikkea muuta. On ollu oppimisvaikeuksia, puhevikoja ja vaikka mitä.
Kuinkahan paljon lapsen kehitykseen vaikuttaakaan se onko toivottu ja mikä on vanhempien meininki?
Nojoo, poikkesin aiheesta. Jatkakaa. - beauty4beast
T-fox kirjoitti:
Vauva aistii äidin mielialat, eikä varmaan kauheen korkeella ollut moisen kommentin jälkeen.
Esikoinen, tyttö, on hyvä koulussa, siisti ja huolellinen. Mut tää toinen lapsi, poika, kaikkea muuta. On ollu oppimisvaikeuksia, puhevikoja ja vaikka mitä.
Kuinkahan paljon lapsen kehitykseen vaikuttaakaan se onko toivottu ja mikä on vanhempien meininki?
Nojoo, poikkesin aiheesta. Jatkakaa.Kyllä varmaan vaikuttaa lapsen kehitykseen äidin mieliala, ja kodin ilmapiiri. Mutta toisaalta, pojat ovat usein villimpiä koulussa, ja muutenkin kehitys hitaampaa kuin tyttölapsilla.
yhden illan vosu heitti kerran et 'on sinne kuule mahtunu isompiakin' kun yritin jo kolmatta kertaa sille illalle ujuttää kännissä puolivelttoa vehettä sisään ja nolotuksissani yritin keventää tunnelmaa heittämällä et sulla on kuule liian pieni pimppi kun ei oikein meinaa upota :-) Menikö kiinnostus,no eipä kyl menny kun sitä ei ollu alunperinkään kuin kertalaakin (joka kyl sit lopulta onnistu jopa tosta heitosta huolimatta).
- clacies
"Mä arvasin että tänäkin iltana tulee joku tollanen. Perseestä revityn näköinen nössö yrittää selittää jotain vaikka ei osaa ees mistään keskustella. Kuule tässäkin baarissa olis oltava jokin taso siinä ketä päästetään sisään."
- on niin monia...
Sen vain sanon, että mielikuvituksesta ei enää löydy mitään mikä olisi pahempaa.
Useimmiten satuttivat eniten juuri ne solvaukset, jotka hän (siis puhun äitiliinistä, jonka kanssa tuli elettyä pitkään) osasi pistää herkimpinä hetkinä.
Viimeinen, joka maljan sitten täyttikin, oli seksuaalisuuttani härskisti alentava solvaus: useamman peräkkäisen pitkän ja nautinnollisen sekstailu yön jälkeen heitetty lause.
Lauseilla ja sanoilla sinänsä siis ei ollut merkitystä, eikä niitä voi vertailla tai mielestäni edes toisille totuudenmuksisesti kuvailla ilman sitä asiayhteyttä, tilannetta, jossa ne tarkoituksellisesti ja verbaalisella lahjakkuudella iskettiin.
Nainen voi olla todella paha.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583032Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402013
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki691777Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608