Hei!
Mikä olisi sopiva ja huokea hintainen silmänympärysvoide parikymppiselle? Iho ei ole kovin kuiva (kai?), mutta muutamia miliumeja (vai mitä ne pienet vaaleat/ihonväriset näpyt on?) tuppaa aina ilmestymään. Kiitoksia asiallisista vastauksista!
Silmänympärysvoide
3
1146
Vastaukset
- kokemuksella
Pirkalla on oikein hyvä perus silmänympärysvoide. Ja todella edullinen. Jos vaan kantti kestää sitä ostaa ;) Itsellä on. Nehän tehdään samalla tehtaalla ku Lumene (noirolla siis).
- bébé
Noh tässä listaa silmänympärystuotteista :-)
(mulle eivät käyneet kun olen perinnöllisesti mustasilmäinen):
1) Dermosil~ Silmänympärysgeelivoide
(hinta noin 5,50e)
Silmänympärysgeelivoide on kevyt hoitogeeli, joka pehmentää, kosteuttaa ja virkistää silmänympärysten ihoa. Voiteessa on runsaasti kosteuttavaa glyseriiniä ja pehmittävää karitevoita. Siihen on lisätty myös E-vitamiinia.
2) Louis Widmer~Eye Contour Gel (15 ml)
(hinta noin 19e )
Silmänympärysgeeli silottaa ryppyjä. Se vähentää turvotusta, virkistää ja hoitaa herkkää silmänympärysihoa.
3) LUMENE BLUE HYDRA TENDER
Rauhoittava Silmänympärysvoide (hinta: 10,50e)
Rauhoittava ja kosteuttava koostumus tasapainottaa rauhoittakosteuttaa, hoitaa ja häivyttää säännöllisesti käytettynä tummia silmänalusia.
4) YR~Bio Spécific Active Sensitive (hinta n: 10e)
Kasvipohjaista Sophorinia sisältävä silmänympärysvoide sinulle, joka usein heräät turvotus ja pussit silmiesi alla. Tämä hyvin mieto, rauhoittava ja kevyt voide vähentää nopeasti väsymyksen merkit ja tasoittaa ohuita juonteita.
5) NIVEA VISAGE ANTISHADOW EYECARE SILMÄNYMPÄRYSVOIDE 15ML (hinta n: 10e)
Kevyt, pehmeä ja viilentävä NIVEA VISAGE Anti-Shadow Eyecare vähentää tummia silmänalusia ja turvotusta, ja saa silmäsi näyttämään raikkailta ja säteileviltä.
Tehoaineina mm. Kurkumaa ja Ginsengiä.
6) Body Shop E-VITAMIINI SILMÄNYMPÄRYSVOIDE
(hinta 12,80)
Hellävarainen voide suojaa ja pehmentää silmänympärysihoa ja häivyttää pieniä juonteita ja tummuutta sekä turvotusta.
7) Body Shop C-VITAMIINI SILMÄNYMPÄRYSVOIDE
(hinta: 15,50e)
Kevyt, öljytön geelivoide elvyttää, kirkastaa ja pehmentää väsynyttä silmänympärysihoa. Valoa heijastavat hiukkaset häivyttävät tummia silmänalusia.
8) Eucerin (hinta n. 14e)
Erityisen herkän silmänympärysihon päivittäiseen hoitoon. Ehkäisee ryppyjen syntymistä.
9) No7 silmänympärystuotteet (hinta n: 10e)- avon_kuopio
Minäkin tykkäsin siitä Pirkan sy -geelistä. En tosin tiedä, onko se nyt vaihtunut erilaiseksi, kun ilmeisesti Lumene (ex -Noiro) ei enää valmista noita Pirkan ihonhoitotuotteita.
Loistotuote on myös Avonin Anew Retroactive Repair Eye Serum. Hygieenisessä pumppupullossa, tosi riittoisa tuote. Norm hinta 15,90, yleensä irtoaa pari euroa edukkaammin tarjouksesta. Tuo uudistava sarja on periaatteessa tarkoitettu jo 25 vuotta täyttäneille, mutta ei varmasti ole liian "tujua" parikymppisellekään!
Ota yhteyttä, jos Avonin tuotteet kiinnostaa. Voit itse tilata tuotteita netistä, minulta saat tunnukset! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782