No nyt on jauhettu tuutintäydeltä Saimista...mutta naiset hei,oletteko ihmetelleet miksi iltalehdessä on "iltatyttö" ja esim. seiska lehdessä joku "tähtityttö"....mihin on unohtunut urospuoliset sellaiset??????
Vastaukset 6
- puhut
se on jo pitkään ärsyttänyt mua. mä en jaksa katella naisten kroppia vaan halun nähdä miesten ihania lihaksikkaita kroppia...aah
kunpa joku tajuais että naisetkin haluavat silmäruokaa! - Kettukarkki
miehet ovat kuolaavia taukkeja, jotka tarvitsevat päivittäisannoksensa aulista ja näennäisen tyhjäpäistä nuorta naista, olletikin se vain paperilla... pin-up-tyttö-perinne on vanha kuin taivas, tämä nykyinen versio on vain vesitetty.
- tasa-arvoa
Lehtien päätoimittajat ja kustantajat ja muut päättäjät ovat miehiä. Heille tulee homofobinen olo jos lehden sivuilla on puolialastomia miehiä. Sinänsä aika säälittävää.
Naiset eivät myöskään oikein osaa vaatia tasa-arvoa näissä asioissa, tuntuu että miesvartalo ei edes niin paljon naisia kiinnosta. Naiset on nätimpiä katsella, näin toteaa moni nainenkin. Mua taas ei lämmitä sellaiset lihaksikkaat juntit, joita ne "Iltapojat" kuitenkin olisivat. Mutta jos saadaaan sellaisia oikeita miesmallin näköisiä miehiä kuviin, niin johan alkaisi meikäläisenkin sukat jaloissa pyörimään. Niinkuin vaikka tämän näköisiä:
http://www.wheremagazine.com/images/rates_armani.jpg- Kettukarkki
sepä siinä, mut muut kuin musselimäntit ei haluu postailla lehdissä ilman paitaa! harmillista, mut miehet taitaa tässä seikassa olla fiksumpia. tai sit taas on kyse homofobiasta:"mitä jos joku MIES kattoo mut kuvia sillä silmällä", ahdistuvat pelkästä ajatuksesta. hehe, vapautukaa, koiraat.
no eipä niitä ylibodattuja lihaskimppuja jaksakkaan katella...sellasia söpöjä naturelleja kylläkin;o
- ...
mustakatti kirjoitti:
no eipä niitä ylibodattuja lihaskimppuja jaksakkaan katella...sellasia söpöjä naturelleja kylläkin;o
niinpä, ei oikein nuo siloposkiset miehet nappaa. tykkään enemmän sellasista kunnon könsikkäistä =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6041304- 901046
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta179795Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.302765Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213715- 58683
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht212590Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541