miehille on silmäniloa.....

No nyt on jauhettu tuutintäydeltä Saimista...mutta naiset hei,oletteko ihmetelleet miksi iltalehdessä on "iltatyttö" ja esim. seiska lehdessä joku "tähtityttö"....mihin on unohtunut urospuoliset sellaiset??????

6

969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut

se on jo pitkään ärsyttänyt mua. mä en jaksa katella naisten kroppia vaan halun nähdä miesten ihania lihaksikkaita kroppia...aah

kunpa joku tajuais että naisetkin haluavat silmäruokaa!

• Kettukarkki

miehet ovat kuolaavia taukkeja, jotka tarvitsevat päivittäisannoksensa aulista ja näennäisen tyhjäpäistä nuorta naista, olletikin se vain paperilla... pin-up-tyttö-perinne on vanha kuin taivas, tämä nykyinen versio on vain vesitetty.

• tasa-arvoa

Lehtien päätoimittajat ja kustantajat ja muut päättäjät ovat miehiä. Heille tulee homofobinen olo jos lehden sivuilla on puolialastomia miehiä. Sinänsä aika säälittävää.

Naiset eivät myöskään oikein osaa vaatia tasa-arvoa näissä asioissa, tuntuu että miesvartalo ei edes niin paljon naisia kiinnosta. Naiset on nätimpiä katsella, näin toteaa moni nainenkin. Mua taas ei lämmitä sellaiset lihaksikkaat juntit, joita ne "Iltapojat" kuitenkin olisivat. Mutta jos saadaaan sellaisia oikeita miesmallin näköisiä miehiä kuviin, niin johan alkaisi meikäläisenkin sukat jaloissa pyörimään. Niinkuin vaikka tämän näköisiä:

http://www.wheremagazine.com/images/rates_armani.jpg

• Kettukarkki

sepä siinä, mut muut kuin musselimäntit ei haluu postailla lehdissä ilman paitaa! harmillista, mut miehet taitaa tässä seikassa olla fiksumpia. tai sit taas on kyse homofobiasta:"mitä jos joku MIES kattoo mut kuvia sillä silmällä", ahdistuvat pelkästä ajatuksesta. hehe, vapautukaa, koiraat.

• no eipä niitä ylibodattuja lihaskimppuja jaksakkaan katella...sellasia söpöjä naturelleja kylläkin;o

• ...
        mustakatti kirjoitti:

no eipä niitä ylibodattuja lihaskimppuja jaksakkaan katella...sellasia söpöjä naturelleja kylläkin;o

niinpä, ei oikein nuo siloposkiset miehet nappaa. tykkään enemmän sellasista kunnon könsikkäistä =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5764
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2579
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2497
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      8
      2079
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1353
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      62
      1107
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      825
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    Aihe