miehille on silmäniloa.....

No nyt on jauhettu tuutintäydeltä Saimista...mutta naiset hei,oletteko ihmetelleet miksi iltalehdessä on "iltatyttö" ja esim. seiska lehdessä joku "tähtityttö"....mihin on unohtunut urospuoliset sellaiset??????

6

947

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut

se on jo pitkään ärsyttänyt mua. mä en jaksa katella naisten kroppia vaan halun nähdä miesten ihania lihaksikkaita kroppia...aah

kunpa joku tajuais että naisetkin haluavat silmäruokaa!

• Kettukarkki

miehet ovat kuolaavia taukkeja, jotka tarvitsevat päivittäisannoksensa aulista ja näennäisen tyhjäpäistä nuorta naista, olletikin se vain paperilla... pin-up-tyttö-perinne on vanha kuin taivas, tämä nykyinen versio on vain vesitetty.

• tasa-arvoa

Lehtien päätoimittajat ja kustantajat ja muut päättäjät ovat miehiä. Heille tulee homofobinen olo jos lehden sivuilla on puolialastomia miehiä. Sinänsä aika säälittävää.

Naiset eivät myöskään oikein osaa vaatia tasa-arvoa näissä asioissa, tuntuu että miesvartalo ei edes niin paljon naisia kiinnosta. Naiset on nätimpiä katsella, näin toteaa moni nainenkin. Mua taas ei lämmitä sellaiset lihaksikkaat juntit, joita ne "Iltapojat" kuitenkin olisivat. Mutta jos saadaaan sellaisia oikeita miesmallin näköisiä miehiä kuviin, niin johan alkaisi meikäläisenkin sukat jaloissa pyörimään. Niinkuin vaikka tämän näköisiä:

http://www.wheremagazine.com/images/rates_armani.jpg

• Kettukarkki

sepä siinä, mut muut kuin musselimäntit ei haluu postailla lehdissä ilman paitaa! harmillista, mut miehet taitaa tässä seikassa olla fiksumpia. tai sit taas on kyse homofobiasta:"mitä jos joku MIES kattoo mut kuvia sillä silmällä", ahdistuvat pelkästä ajatuksesta. hehe, vapautukaa, koiraat.

• no eipä niitä ylibodattuja lihaskimppuja jaksakkaan katella...sellasia söpöjä naturelleja kylläkin;o

• ...
        mustakatti kirjoitti:

no eipä niitä ylibodattuja lihaskimppuja jaksakkaan katella...sellasia söpöjä naturelleja kylläkin;o

niinpä, ei oikein nuo siloposkiset miehet nappaa. tykkään enemmän sellasista kunnon könsikkäistä =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      152
      7103
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5956
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      133
      5155
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4707
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4038
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      71
      3234
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3150
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2922
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2339
    Aihe