Laula koneén eessä;)

ei hajuakaan..

Heippistä!

Oon joskus kuullut että netissä on joku sivu, mis on hirveesti eri lauluja (niinkun karaoke) eli melkeinpä mitä vaan. Soitto kuuluu ja sanat näkyy, eli laulaa vois siis "netistä karaokea".
Mut auttakaas, mitä näiden sivujen osotteet vois olla??? kyllä te joku tiiätte!:)

15

21242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      www.viihdepalvelujees.com -osoitteessa on pari laulua. Dannyn biisiä on tullut ainakin tuolla laulettua.

    • EJH
    • sopoliinninne
    • Öö...

      Tiedän semmosen netti karaoke paikan kun: www.karaokeparty.com käy ihmees siellä ;)

    • LAULAJA10

      GOOGLETAT VAIN ESIM. KARAOKE HETKI LYÖ

      • :((

        Onko mitään linkkiä missä olisi Justin Bieberin karaokea?? koska en löydä :(((


    • vaikka meet

      youtubeen.. Siellähän niitä on pilvin pimein.

    • meikil leikkiä

      en tiä

    • internet99
    • hese9911

      www.onsuperstars.com

    • tomppa

      www.singon.fi, tuolla saa laulaa ilmaseksi. Uusia kappaleita näyttäis tulevan lähes joka viikko.

      • partyt pystyyn

        Tuo karaokeparty.com on se paras ja suosituin.


    • partyt pystyyn2

      Meni tää vastaus äseken liian alas eli vastasin väärälle tyypille. Siis karaokeparty.com on paras ja suosituin. Oon itte kokeillu useita mitä netistä löytyy, mysö tuolla mainittua karaokeworldcuppia, mutta siinä ei nuo äänen miksaukset oikeen toimi tai siis siinä ei oo miksausta ja äänitys on ihan karseeta. Tuolla karaokepartyssä ei ihan välttämättä ees tartte miksta ja laatu on suht hyvä. Toki sitä mikseriä kandee käyttää ees pikkasen.

    • jansu

      www.singon.fi on maksullinen

    • tiitu5

      Ajattelin että oisko sellasia joihin ei tarvitse kirjautua eikä se ole maksullinen oisiko sellaista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe