Haluaisin laittaa myyntiin, omistamiani ison koon vaatteita, pääasiassa kokoja 50-54 merkkeinä, Almia, Proforma, PAS, Zhenzi, Marina Rinaldi etc. Olen luetteloinut 50 riviä excel-taulukkoon, mutta kuvat on ottamatta ja suurin päänsärky on, että vaatteita on 4 IKEAn sinistä kassillista sekä yksi jättimatkalaukku täynnä. Asun itse Espoossa joten kotikirppis olis hyvä vaihtoehto, jos ketään kiinnostaa...
Tavara on hyväkuntoista ja osa vaatteista käyttämättömiä. Vaatetta on laidasta laitaan eli businekseen ja vapaa-aikaan
Vaatteita myyntiin
6
868
Vastaukset
Kaupunkikirpparia http://www.kaupunkikirppari.net/myydaan.php
tai huutonettiä. Ja laita tänne meiliosoitteesi, mistä halukkaat voivat pyytää exceliä nähtäväksi. Täällähän on myös tuo myydään osasto ja www.aijaa.comiin saisi ladattua kuvia.
Tai tee olille sivuillesi myynti-ilmoitukset kuvineen.- tulen ostoksille
Espoosta minäkin, ja vailla vaatekaapin päivitystä...
Laita postia niin katsotaan jos vaikka nähtäis...
osoite on [email protected] - ewe4
olisin minäkin todella kiinostunut, mutta asun niin kaukana että en voi tulla katsomaan, siksi kuvat olisi ok. Huutonetissä isommat merkkivaatteet menee hyvin kaupaksi. Jos tavara on laadukasta, siellä vaan välillä on kaikenlaista rääsyä tarjolla.
Olen huomannut että kaikissa luokissa (naiset, lapset) niin parhaiten menee eril paketit, eli niihin on koottu useampi vaate yhteen. Mutta mä voin neuvotella suoraankin.
Itsellä vähän sama ongelma, vaatetta olisi myydä ja on jo laitettu erilleen. Mutta kuvaaminen on vaan jäänyt. Siinä on om hommansa kuvata vaatteet ja sitten laittaa myyntiin ja kytätä tuleeko rahat tilille ja sitten kiikuttaa postiin.
Onnea myyntiin.- Artep
ewe4 kirjoitti:
sähköpostia [email protected]
eli yritän saada kuvattua ainakin osan vaatteista illalla, laitan sähköpostiisi tähän astisen listaukseni. Muistutan, että kaikki vaatteet ovat pestyjä ja hyväkuntoisia ei siis mitään krääsää. Huonokuntoisemmat olen laittanut suoraan UFF:n laatikkoon.
- miinukka
mutta en pääse kyllä sinne asti ostoksille valitettavasti! mutta jos haluat niin laita kuvia osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5310441Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1426492"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744638Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul183532Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433290Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2863096Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1512853Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota692792Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52242Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342174