Rakas Yöllinen Päiväkirja

murheenryyni

Rakas yöllinen päiväkirjani.

En teidä mistä puhua. Sisällä on outo tunne, aivan kun olisin samaan aikaan onnellinen ja surullinen. MIten se on mahdollista? Miullahan piti alkaa nyt uusi elämä, elämä jossa voisin olla onnellinen ja elämä, jossa kaikki muutkin olisivat onnellisia.

Löysin ihanan miehen ja sain poikaystävät. OLen ihastunut ja vatsaa kutkuttaa mukavasti ja on kamala ikävä toisen luo. Harmittaa tämä välimatka, mutta poikakaverini sanoi, että se vain yhdistäisi ja vahvistaisi meitä. Toisi lisää lujuutta ja luottamista. Uskon, mutta miksi silti on ikävä?

En ole vieläkään päässyt yli ystävän kuolemasta. Syytän yhä itseäni ja ajattelen mitä olisin voinut tehdä toisin. Toisaalta tiedän etten olisi voinut estää tai ohjailla tapahtumaa mitenkään, mutta miksi silti on jotenkin niin syyllinen olo? Miksi ihmisten tätyy kuolla ja jättää rakkaansa tänne ikävöimään?

Miksi?

On niin mahottoman hyviä muistoja, mutta ainahan sitä haluaisi enenmmän ja enemmän ja aina vaan lisää aikaa. Tulen aina syyttämään itteäni, kun en sillon mennyt vaikka olisi pitänyt. Ihminen voi olla niin pirun tyhmä, että ei itse sitä tajua, kun vasta sitten kun on liian myöhäistä. NYt on liian myöhäistä.

Samaa aikaa onnellinen, samaa aikaa surullinen. Ehkä enemmän kuitenkin alkaa olla onnen puolella. Aina vaan pelkään. MIstähän pelko syntyy? Pelkään, että kaikki rakkaat jättää ja menee pois. Tiedän tiedän! Ei pitäisi ajatella, ei pitäisi olla tässä kirjottelemassa, ei pitäisi. Pitäisi nukkua ja nähdä ihania unia ystäväsä pilvenreunalla tai poikaystävän ihanasta hymystä ja käden kosketuksesta.

Täytyykö elämässä aina valita? entäs jos valitsee aina vaan väärin? Voisi joku fiksu kehitellä robotin, joka antaisi vaan oikeita vastauksia. Däästyisin monilta ikävyyksiltä.

En tiedä miksi tai minkä takia. Tää on miun eka kerta siun kanssa netti päiväkirja, mutta tuntuu hyvältä, ei koske yhtään ;) Jatketaan samaan malliin jookosta kookosta?

Ole ystäväni eläkä siekin jätä minua..

1

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !HanzQ

Itselläni myös tapana liikaa miettiä ja murehtia,ehkä se johtuu yksinäisyyden tunteesta.En TIEDÄ!Vierelläni on ihminen, mutta tuntuu ettei hän ole kuitenkaan läsnä..Tuli kirjoituksestasi mieleen eräs lähimmäinen...Olen itsestäni ajan hampaan kuluttamana huomannut,mitä vanhemmaksi sitä tulee,alkaa murehtia pienistäkin asioista..Jokin Botti olisi kyllä tarpeen,mutta loppujen lopuksi..Olen,tunnen siis elän...HYMYÄ HUULEEN:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2095
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1480
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      67
      1179
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1099
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1097
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      962
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      829
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      817
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe