Rakas Yöllinen Päiväkirja

murheenryyni

Rakas yöllinen päiväkirjani.

En teidä mistä puhua. Sisällä on outo tunne, aivan kun olisin samaan aikaan onnellinen ja surullinen. MIten se on mahdollista? Miullahan piti alkaa nyt uusi elämä, elämä jossa voisin olla onnellinen ja elämä, jossa kaikki muutkin olisivat onnellisia.

Löysin ihanan miehen ja sain poikaystävät. OLen ihastunut ja vatsaa kutkuttaa mukavasti ja on kamala ikävä toisen luo. Harmittaa tämä välimatka, mutta poikakaverini sanoi, että se vain yhdistäisi ja vahvistaisi meitä. Toisi lisää lujuutta ja luottamista. Uskon, mutta miksi silti on ikävä?

En ole vieläkään päässyt yli ystävän kuolemasta. Syytän yhä itseäni ja ajattelen mitä olisin voinut tehdä toisin. Toisaalta tiedän etten olisi voinut estää tai ohjailla tapahtumaa mitenkään, mutta miksi silti on jotenkin niin syyllinen olo? Miksi ihmisten tätyy kuolla ja jättää rakkaansa tänne ikävöimään?

Miksi?

On niin mahottoman hyviä muistoja, mutta ainahan sitä haluaisi enenmmän ja enemmän ja aina vaan lisää aikaa. Tulen aina syyttämään itteäni, kun en sillon mennyt vaikka olisi pitänyt. Ihminen voi olla niin pirun tyhmä, että ei itse sitä tajua, kun vasta sitten kun on liian myöhäistä. NYt on liian myöhäistä.

Samaa aikaa onnellinen, samaa aikaa surullinen. Ehkä enemmän kuitenkin alkaa olla onnen puolella. Aina vaan pelkään. MIstähän pelko syntyy? Pelkään, että kaikki rakkaat jättää ja menee pois. Tiedän tiedän! Ei pitäisi ajatella, ei pitäisi olla tässä kirjottelemassa, ei pitäisi. Pitäisi nukkua ja nähdä ihania unia ystäväsä pilvenreunalla tai poikaystävän ihanasta hymystä ja käden kosketuksesta.

Täytyykö elämässä aina valita? entäs jos valitsee aina vaan väärin? Voisi joku fiksu kehitellä robotin, joka antaisi vaan oikeita vastauksia. Däästyisin monilta ikävyyksiltä.

En tiedä miksi tai minkä takia. Tää on miun eka kerta siun kanssa netti päiväkirja, mutta tuntuu hyvältä, ei koske yhtään ;) Jatketaan samaan malliin jookosta kookosta?

Ole ystäväni eläkä siekin jätä minua..

1

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !HanzQ

      Itselläni myös tapana liikaa miettiä ja murehtia,ehkä se johtuu yksinäisyyden tunteesta.En TIEDÄ!Vierelläni on ihminen, mutta tuntuu ettei hän ole kuitenkaan läsnä..Tuli kirjoituksestasi mieleen eräs lähimmäinen...Olen itsestäni ajan hampaan kuluttamana huomannut,mitä vanhemmaksi sitä tulee,alkaa murehtia pienistäkin asioista..Jokin Botti olisi kyllä tarpeen,mutta loppujen lopuksi..Olen,tunnen siis elän...HYMYÄ HUULEEN:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe