Nutrilett-5 päivän tehostartti.

RvaLordi

Onko kokemusta tästä tehostartista? Paljonkohan tällä saisi viidessä päivässä pois, ja voikohan näitä käyttää esim.2 kuuria putkeen..??

11

11615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Person.

      Tääl on puhuttu asiasta.

      Mutta 2 viikkoa on riitävä ja sitä ei saisi ylittää kuulema? jos ylittää täytyy puhuu lääkärinkanssa.

      • Minä Vain.

        Tuntuuko muillakin siltä, että on silti nälkä?

        Kertokaapas mitä vois saman aikaisesti syödä esim: vihanneksia kyllä! mutta minkä verran päivässä? ja voiko siltikin ottaa sen 5 pussia päivässä vaikka napostelee muutakiin sinä päivänä?.


      • RvaLordi
        Minä Vain. kirjoitti:

        Tuntuuko muillakin siltä, että on silti nälkä?

        Kertokaapas mitä vois saman aikaisesti syödä esim: vihanneksia kyllä! mutta minkä verran päivässä? ja voiko siltikin ottaa sen 5 pussia päivässä vaikka napostelee muutakiin sinä päivänä?.

        Syötteko te muut siis vaan näitä "jauheita" ja patukoita? Kun tossa 5päivän tehostartissa näkyi olevan jotain pastoja ja vanukkaitakin. Onko tää siis joku eri juttu. Näkyi olevan hintaakin aikamoisesti, noin 37e/5vrk sapuskat. Tätä meinasin että voisko syödä 2kuuria putkeen = tulis 10pvä yhteensä...


      • BigMaMa :)
        Minä Vain. kirjoitti:

        Tuntuuko muillakin siltä, että on silti nälkä?

        Kertokaapas mitä vois saman aikaisesti syödä esim: vihanneksia kyllä! mutta minkä verran päivässä? ja voiko siltikin ottaa sen 5 pussia päivässä vaikka napostelee muutakiin sinä päivänä?.

        Joo ite olen toista päivää menossa naturdietin pussukoilla/patukoilla, että tulee se 500kcal/pvä, ja nälkä on, ainakin vielä.
        söin lautasellisen ihan perussalaattia, tomaatti, kurkku, kiinankaali ja autto onneksi pahimpaan nälkään.. palelee kans ja väsyttää...! Mutta eikös tämä alun nälkä kuulu asiaan ennen ku elimistö tottuu?
        Niin ja kun söin tonnikalaa purkin, niin laskin kalorit ja rasvat, ja sitten jätän syömättä esim: yhden pussin, kun tarkoituksenihan on korvata kaikki ateriat pussukoilla, mutta kun kertakaikkiaan oli niin heikko olo.


      • RvaLordi
        BigMaMa :) kirjoitti:

        Joo ite olen toista päivää menossa naturdietin pussukoilla/patukoilla, että tulee se 500kcal/pvä, ja nälkä on, ainakin vielä.
        söin lautasellisen ihan perussalaattia, tomaatti, kurkku, kiinankaali ja autto onneksi pahimpaan nälkään.. palelee kans ja väsyttää...! Mutta eikös tämä alun nälkä kuulu asiaan ennen ku elimistö tottuu?
        Niin ja kun söin tonnikalaa purkin, niin laskin kalorit ja rasvat, ja sitten jätän syömättä esim: yhden pussin, kun tarkoituksenihan on korvata kaikki ateriat pussukoilla, mutta kun kertakaikkiaan oli niin heikko olo.

        Tilasin tän 5päivän tehostartin, 2 pakkausta. Jos tästä sais hyvän alkusysäyksen, sais edes muutaman kilon pois ja sit on ajatuksissa jatkaa Painonvartijoiden pisteillä.... Toivottavasti näistä Nutrileteista on nyt jotain apua! !


      • Laihduttelija
        RvaLordi kirjoitti:

        Tilasin tän 5päivän tehostartin, 2 pakkausta. Jos tästä sais hyvän alkusysäyksen, sais edes muutaman kilon pois ja sit on ajatuksissa jatkaa Painonvartijoiden pisteillä.... Toivottavasti näistä Nutrileteista on nyt jotain apua! !

        Juu se vetämättömyys ja huono olo johtuu siitä
        ettei ole saanu riittävästi nesteitä.

        Itse hoksasin paremmalta maistuvan ja tehokkaamman
        tuotteen eli Cambridgekuurin. Löytyy vaikka osoitteesta http://www.cambridgeoulu.com


    • ----------

      Juuri olin tuolla Nuttriletin 5:n päivän kuurilla.
      Paino alussa 65,5kg, tänään viidennen päivän aamuna 63,5kg. Eli neljässä päivässä lähti 2kg ja jos huomenna aamulla 63kg niin loppusaldo -2,5kg.
      Odotin isompaa pudotusta, mutta sainpahan mässäilyn lopetettua.
      Söin lisänä vähän kasviksia.

      • normaalipainoinen

        ite aion ostaa huomenna sen viiden päivän paketin.Ihanaa kuulla jos se on muilla toiminu, itellä ois vähän pakko laihtuu 5 kiloo kuukauden aikana ja jos tol saa 2kiloo pois 5 päiväs ni se auttais ja paljon!!


    • 16kg

      Laihdutin itse 16kg tammi-hutikuun välisenä aikana Aluksi nälkä parina ensimmäisenä päivänä Tosin söin vain kasviksia, vihanneksiä ,pussikeittoja
      Juomana vesi,kahvi (mustana) sokeriton kola(sallittu)
      Viidenpäivän tehostarttia kokeilin mutten tykännyt tomatti keitosta

    • Toi tehostartti pakkaus on nimenomaan ene-dietti. Itte kirjotin ko. tuotteista otsikolla: ENE-DIETTI, ENE DIEETTI ELI VLCD Siellä on mun omia vinkkejä ja oivalluksia, jokka toimii lyhyelläkin ajalla. Ene tarkottaa erittäin niukka energinen dietti ja vlcd on sama mutta englanniks eli very low calory diet. Ene tuotteita voi käyttää ominpäin ilman ongelmia 2-3 viikkoa, eli voit huoletta napata 2 kuuria. Muista juoda paljon vettä ja noudata pakkauksesen ohjeita tarkasti, älä esim. ota pienempää määrää pusseja päivässä kuin on määrä.

      • 2 x e

        Nimenomaan dieetti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe