ilmasta musaa löytyy täältä

zaggu

nii siis sitä ilamsta musaa löytyy ossasta http://www.musasika.5u.com . tommosen siis löysin netistö ku kamu kerto. sen teki mun kamun joku tuttu kaiketi (ehkä?) mutta se kaveri sano että sinne tulee vielä paljon lisää musaa joten kannatta käyä myöhemminki!

11

3758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta mutta

      Tietääkö se sun kamun joku tuttu kaiketi (ehkä?)
      Että tosta voi räpsähtää helposti kymppitonnin sakko?

      • miksi ihmeessä?

        Kaikki tiedostothan tuolla on linkitetty toiselle palvelimelle, ja linkittäminen taas on täysin laillista. Missään laissa ei ole kohtaa joka kieltäisi linkittämisen.

        Mutta kannattaa silti olla varovainen. Jos jokin ei ole suurten mediayhtiöiden mieleen niin jättikorvauksia tullaan vaatimaan, viis siitä mitä laki sanoo.


      • ....
        miksi ihmeessä? kirjoitti:

        Kaikki tiedostothan tuolla on linkitetty toiselle palvelimelle, ja linkittäminen taas on täysin laillista. Missään laissa ei ole kohtaa joka kieltäisi linkittämisen.

        Mutta kannattaa silti olla varovainen. Jos jokin ei ole suurten mediayhtiöiden mieleen niin jättikorvauksia tullaan vaatimaan, viis siitä mitä laki sanoo.

        Eri asia tosin on, kuka ne tiedostot on uploadannut sinne palvelimelle, ja onko se tehty luvallisesti vai luvattomasti...


      • mutta mutta
        .... kirjoitti:

        Eri asia tosin on, kuka ne tiedostot on uploadannut sinne palvelimelle, ja onko se tehty luvallisesti vai luvattomasti...

        Veikkaan että sivun tekijä on 12-14 vuotias poika. Hän ei ehkä välttämättä ole tietoinen sivuun liittyvistä riskeistä.
        Eletään murroskautta ja tuomiot ovat tähän asti olleet mielestäni kohtuuttoman kovia.


    • sakkoja

      easy job, jos kiinni oikeuteen, ja sakkoja n10 000e.

      itse en moista riskiä ottaisi. sillä nuo tekijät pystytään jäljittämään.

    • musaguru

      Antero Mertaranta on levyttänyt Ihanaa Leijonat Ihanaa biisin A-Tyyppi nimisen kokoonpanon kanssa. Kyseessä EI siis ole Raptori.

      Ja tuo Mr. President bändin kappale on Coco Jambo eikä Coco Jumbo.

    • ...

      Ilmoitin sivustosta tekijänoikeusrikkomukseen vedoten.

      Tekijät on helppo jäljittää. Tässä tapauksessa poliisi saa pyytää tiedot operaattorilta koska kyseessä on rikos.

    • Cisse

      Miksi ylipäätään juoksette jonkun cocojumbojen ja jambojen perässä? Ilmaista musiikkia uusilta kyvyiltä ja vielä ihan laillisesti löytyy osoitteesta:
      http://www.mikseri.net/

    • Toi sivu oli varmasti vitsi

      • tuolla.

        ees oo mitään musaa,, on taas jollakii ollu kivaa!


    • Jassu 8D

      lol. Ei siel oo mitää -.-'

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe