veeärrällä aamua,iltaa ja yötä.ulkona pitää vaunuja
kesät talvet kyttäillä, ja palkkaa käteen kuussa noin 1250e mitäs tuosta rahasta olette mieltä??
olen 3-vuorotyössä
5
1871
Vastaukset
- onni
Palkan lisäksi vr tarjonnee jotain muita etuja. lomat ym. palkka ei sinänsä ole kovin hyvä. mutta onko joustoja työajassa. taidat saada ilmaiset matkat jne.
- juna män jo...
Sehän on puhtaasti Sun oma vika,katso sellanen ammatti johon Sulla on vahvuuksia.
- joopati
"sehän on puhtaasti sun oma vika"
täyttä potaskaa tuo lause. tai ainakin suurimmaksi osaksi. jos palkka ei vastaa työtä, niin kyllä se on työnantajan vika sillon, lakkoon vaan! ihan yhtä typerä väite ku se ettei siivous muka ole tuottavaa työtä, kyllä se vaan siivousfirmojen omistajille mukavasti tuottaa..
sitäpaitsi mistä sä tiedät josse vaikka olikin just se ammatti johon sillä oli vahvuuksia?
taidat olla joku optio-omistajan propagoija, tehkää te köyhät vaan pienellä palkalla töitä että me omistajat saatas kunnon optiot.
- pienet
menot. Pätee hankit paljon tai vähän. Itse hankin ihan ok, mutta ei mikään riitä jos ei katto miten elää. Jos oot itse tyytyväinen niin kyllähän sillä elää.
- viikossa
prosessiteollisuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984