Rintojen kohotus ilman leikkausta: TOIMII! :)

kiinteämmät siskokset

Hei kaikki naiset jotka suunnittelevat rintojen kohotusta: se onnistuu ilman leikkaustakin vallan mainiosti ja tulokset ovat todella hyvät ja nopeasti havaittavissa. Itse aloitin hiljattain vacupress- alipainehoidon ja heti ensimmäisen hoitokerran jälkeen huomasin merkittävän eron. Ikää on 26 ja painoa pudonnut n.10kg ja tästä syystä rinnat hieman "valahtaneet", vaan ei kauaa enää kun nyt jo ovat suuntaamassa takaisin ylös omille paikoilleen :) SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI, hoitokerrat ehdottomasti hintansa (reilut 100€) arvoisia!

7

11365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perustuu samaan kusetukseen...

Täyttä kusetusta. Perustuu samaan kusetukseen kuin Bravakin.

• rahat

sillä joku kuitenkin tekee.

• kiinteämmät siskokset

Ei muuten ole samaa kusetusta kuin Brava, ja voin kertoa, että nyt 3 hoitokerran jälkeen tilanne paranee entisestään. Kyseessä lymfaan ja alipaineeseen perustuva hoito joka kiinteyttää ihokudosta, eikä siihen kuulu mitään outoja Brava-kuppeja joiden kanssa täytyisi elää 10h vuorokaudessa! Hoidot kestävät 1-1,5h kerrallaan ja tuntuvat hyviltä. Suosittelen edelleen koska olen entistä tyytyväisempi.

• tietäväinenkin
        kiinteämmät siskokset kirjoitti:

Ei muuten ole samaa kusetusta kuin Brava, ja voin kertoa, että nyt 3 hoitokerran jälkeen tilanne paranee entisestään. Kyseessä lymfaan ja alipaineeseen perustuva hoito joka kiinteyttää ihokudosta, eikä siihen kuulu mitään outoja Brava-kuppeja joiden kanssa täytyisi elää 10h vuorokaudessa! Hoidot kestävät 1-1,5h kerrallaan ja tuntuvat hyviltä. Suosittelen edelleen koska olen entistä tyytyväisempi.

Ei rinnat kiinteydy tollasella eikä jumpalla tai muullakaan. Kirurgin veitsi on ainoo vaihtoehto jos tisut on päässyt repsahtaan

• mamma18

kauan hoitoa tarvitaan missä ja miten toime pide menee??? rintani kasvoivat noin 2 kuppikokoa raskaus aikana ja rinnat roikkuvat nyt jo todella pahasti että hävettää kauheasti!

• -lko-

yritin etsiä netistä tietoja muttei oikein löytynyt. kerrotko siis tarkemmin missä hoitoa annetaan ym. tietoja?

• voin tuollainen hankkia!!!

Jos tuolla hinnalla saa jotain tosiaan toimivaa niin kertokaa ihmeessä mistä!!! Tälle varustukselle pienikin suurennus on iso asia!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1906
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1728
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe