Mihin ammattiliittoon visualisti (entinen somistajan ammatti) kuuluu?
Ja mikä on tunti / kuukausipalkka tässä hommassa....ei etelä-suomen palkkatasoa... =)
visualisti
4
7867
Vastaukset
- visualaisti
Onpa joku keksinyt taas tittelin! Somistajan palkka Etelä-Suomessa liikkuu siinä 4-5 tuhannen euron paikkeilla kuukaudessa, pohjoisessa ehkä vähän vähemmän. Liittoihin ei kannata liittyä, niistä ei somistajalle ole mitään hyötyä. Korkeintaan Loimaan kassaan.
- poppi
Henkilö joka ei tiedä mikä on visualisti tuskin tietää mikä tuo palkkakaan on ,meni todella pieleen tuo arvio (vuoden koulutuksella tuskin kukaan tienaa 4-5 tonnia )Täytyy olla paljon muutakin koulutusta takana että tuohon palkkaan pääsee.
- visu itse
Olen itse menossa visualistiksi tavarataloon ja palkka on kaupan TES eli ei todellakaan häävi. Litonhan voit ihan itse valita. Omalla liitollani ei ole mitään tekemistä työn kanssa vaan valitsin sen aiemman koulutukseni perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197