Tän hetken top 10

JamBoy

Taas teki mieleni julistaa maailmalle tän hetken kuumimmat ja ehdottomasti upeimmat hitit! (Ainakin omasta mielestäni)

1. Nelly Furtado feat. Timbaland - Promiscuous
2. Christina Aguilera - Hurt
3. Beyoncé feat. Jay-Z - Déjà Vu
4. Justin Timberlake feat. T.I. - My Love
5. Jamelia - Something About You
6. Jessica Simpson - A Public Affair
7. Cassie - Me & You
8. Shakira - Illegal
9. Paris Hilton - Nothing In This World
10. JoJo - Too Little Too Late

Kommentteja?

6

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öövini

      musiikkikorvaan pahoinpitelyä.

    • urkur pete

      MTV paskaa tuutin täydeltä

    • Golem79

      Uskomatonta mitä tuubaa!!! Eikö teinit tiedä, että on muutakin musiikkia, kuin nämä vitun MTV:llä esitettävät biisit??

      • mutta

        No olipa taas kommentteja. Kuulin myös haukuttavan ap:ta teiniksi. Entä jos se ei ookaan teini. Jos te ette ole teinejä niin miksi te sitten olette kuin teinejä? Aikuiset hoi!
        Asiallisuutta.
        Itse pidän osasta noista kappaleista, vaikkeivat ne vastaa kovinkaan musiikkimakuani. Ihan kivoja biisejä.


      • JamBoy

        Tottakai tiedetään, että on muutakin musiikkia, mutta tämä vain OMASTA mielestäni kuulostaa parhaalta. Eihän sille voi mitään. Eihän tällainen musiikki voisi olla suosittua, eikä sitä soitettaisi MTV:llä, jos siitä ei pidettäisi. Mielipiteitä on monia. Minäkin voisin sanoa montaa musiikkityyliä paskaksi, mutta mikä minä olen tuomitsemaan...

        Satun vaan pitämään musiikin tärkeimpänä ominaisuutena sitä, että se saa hyvälle mielelle ja/tai perseen tanssilattialle. Minä käytän musiikkia siihen.

        Toiset arvostavat ns. oikeita lauluntekijöitä ja oikeaa soittoa, mutta minulle se on aivan sama, mistä se ääni tulee, kunhan se kuulostaa hyvältä. PISTE!

        Tämähän on pop-foorumi, joten listani oli mielestäni juuri tämän päivän pop-musaa.

        PS. teini-ikä on kyllä ohitettu jo aikoja sitten.


    • Santeri...

      Noi on just hyviä biisejä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe