Tän hetken top 10

JamBoy

Taas teki mieleni julistaa maailmalle tän hetken kuumimmat ja ehdottomasti upeimmat hitit! (Ainakin omasta mielestäni)

1. Nelly Furtado feat. Timbaland - Promiscuous
2. Christina Aguilera - Hurt
3. Beyoncé feat. Jay-Z - Déjà Vu
4. Justin Timberlake feat. T.I. - My Love
5. Jamelia - Something About You
6. Jessica Simpson - A Public Affair
7. Cassie - Me & You
8. Shakira - Illegal
9. Paris Hilton - Nothing In This World
10. JoJo - Too Little Too Late

Kommentteja?

6

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öövini

musiikkikorvaan pahoinpitelyä.

• urkur pete

MTV paskaa tuutin täydeltä

• Golem79

Uskomatonta mitä tuubaa!!! Eikö teinit tiedä, että on muutakin musiikkia, kuin nämä vitun MTV:llä esitettävät biisit??

• mutta

No olipa taas kommentteja. Kuulin myös haukuttavan ap:ta teiniksi. Entä jos se ei ookaan teini. Jos te ette ole teinejä niin miksi te sitten olette kuin teinejä? Aikuiset hoi!
        Asiallisuutta.
        Itse pidän osasta noista kappaleista, vaikkeivat ne vastaa kovinkaan musiikkimakuani. Ihan kivoja biisejä.

• JamBoy

Tottakai tiedetään, että on muutakin musiikkia, mutta tämä vain OMASTA mielestäni kuulostaa parhaalta. Eihän sille voi mitään. Eihän tällainen musiikki voisi olla suosittua, eikä sitä soitettaisi MTV:llä, jos siitä ei pidettäisi. Mielipiteitä on monia. Minäkin voisin sanoa montaa musiikkityyliä paskaksi, mutta mikä minä olen tuomitsemaan...

Satun vaan pitämään musiikin tärkeimpänä ominaisuutena sitä, että se saa hyvälle mielelle ja/tai perseen tanssilattialle. Minä käytän musiikkia siihen.

Toiset arvostavat ns. oikeita lauluntekijöitä ja oikeaa soittoa, mutta minulle se on aivan sama, mistä se ääni tulee, kunhan se kuulostaa hyvältä. PISTE!

Tämähän on pop-foorumi, joten listani oli mielestäni juuri tämän päivän pop-musaa.

PS. teini-ikä on kyllä ohitettu jo aikoja sitten.

• Santeri...

Noi on just hyviä biisejä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe