Taas teki mieleni julistaa maailmalle tän hetken kuumimmat ja ehdottomasti upeimmat hitit! (Ainakin omasta mielestäni)
1. Nelly Furtado feat. Timbaland - Promiscuous
2. Christina Aguilera - Hurt
3. Beyoncé feat. Jay-Z - Déjà Vu
4. Justin Timberlake feat. T.I. - My Love
5. Jamelia - Something About You
6. Jessica Simpson - A Public Affair
7. Cassie - Me & You
8. Shakira - Illegal
9. Paris Hilton - Nothing In This World
10. JoJo - Too Little Too Late
Kommentteja?
Tän hetken top 10
6
849
Vastaukset
- Öövini
musiikkikorvaan pahoinpitelyä.
- urkur pete
MTV paskaa tuutin täydeltä
- Golem79
Uskomatonta mitä tuubaa!!! Eikö teinit tiedä, että on muutakin musiikkia, kuin nämä vitun MTV:llä esitettävät biisit??
- mutta
No olipa taas kommentteja. Kuulin myös haukuttavan ap:ta teiniksi. Entä jos se ei ookaan teini. Jos te ette ole teinejä niin miksi te sitten olette kuin teinejä? Aikuiset hoi!
Asiallisuutta.
Itse pidän osasta noista kappaleista, vaikkeivat ne vastaa kovinkaan musiikkimakuani. Ihan kivoja biisejä. - JamBoy
Tottakai tiedetään, että on muutakin musiikkia, mutta tämä vain OMASTA mielestäni kuulostaa parhaalta. Eihän sille voi mitään. Eihän tällainen musiikki voisi olla suosittua, eikä sitä soitettaisi MTV:llä, jos siitä ei pidettäisi. Mielipiteitä on monia. Minäkin voisin sanoa montaa musiikkityyliä paskaksi, mutta mikä minä olen tuomitsemaan...
Satun vaan pitämään musiikin tärkeimpänä ominaisuutena sitä, että se saa hyvälle mielelle ja/tai perseen tanssilattialle. Minä käytän musiikkia siihen.
Toiset arvostavat ns. oikeita lauluntekijöitä ja oikeaa soittoa, mutta minulle se on aivan sama, mistä se ääni tulee, kunhan se kuulostaa hyvältä. PISTE!
Tämähän on pop-foorumi, joten listani oli mielestäni juuri tämän päivän pop-musaa.
PS. teini-ikä on kyllä ohitettu jo aikoja sitten.
- Santeri...
Noi on just hyviä biisejä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400