3kg kolmessa päivässä??

pikadieetti

elikkäs minulla olisi lauantaina yhdet pippalot ja pitäisi mahtua yhteen asuun, olen meinaan lihonut viitisen kiloa kesän aikana..
Elättelenkö turhia toiveita, vai onko mahdollista että pystyn laihtumaan kolmessa päivässä seuraavanlaisella ruokavaliolla:
päivässä 200 kcal, koostuen pääosin ananaksesta, maitorahkasta päälle ripoteltuna vehneleseitä jotka pitää nälän paremmin poissa. Ja vettä mahdollisimman paljon. Joka ilta tunnin pyörälenkki reippaalla vauhdilla. Olen jo yhden päivän noudattanut kyseistä dieettiä. Saattaa kuulostaa kamalalta mutta pakko saada se 3 kg pois!!

10

2859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikina

      bileissä alkoholia?en suosittele ainakaa juomaa tollasen "dietin" jälkee!!:) Voi olla et vähän nesteitä lähtee mut..hmm:)

    • Ei kannata kokeilla

      Normaalisti ei pysty laihtumaan tuota kolmea kiloa muutamassa päivässä. Tiedän kyllä keinon millä painoa saa nopeasti tiputettua tuon kolme kiloa, mutta sen jälkeen olisitkin siinä kunnossa ettet mihinkään pippaloon pystyisi menemään. Hyväksy itsesi semmoisena kuin olet ja osta joku toinen asu äläkä pilaa terveyttäsi typerillä laihdutuskonsteilla!

      • vaarallista

        Terve, nuori ihminen voi hyvin olla muutaman päivän syömättä tai näykkiä jotain! Tosin minäkin ihmettelen, onko se bileissä viihtyminen nyt sitten niistä parista kilosta kiinni...?


      • kiertymäriski lisääntyy.
        vaarallista kirjoitti:

        Terve, nuori ihminen voi hyvin olla muutaman päivän syömättä tai näykkiä jotain! Tosin minäkin ihmettelen, onko se bileissä viihtyminen nyt sitten niistä parista kilosta kiinni...?

        Todellakaan muutaman päivän paasto ei terveeseen ihmiseen vaikuta yhtään mitään. Ja laihduttamisen voi aivan hyvin aloittaa kolmesta viiteen päivään kestävällä paastolla tai lähes paastolla. Ainoa lyhyeen paastoon liittyvä vaara on suolen tyhjenemisestä aiheutunut suolen kiertyman riskin oleellinen lisääntyminen, ja riskin pienentämiseksi kannattaisikin syödä päivittäin hiukan ruisleipää tai muuta kuitua. Toimeton suoli veltostuu ja veltto suoli kiertyy suuremmalla todennäköisyydellä kuin jäntevä ja aktiivinen suoli.


    • auttaa

      jos nyt kiloja haluat tuijottaa. Nestettähän se tosin vain on, sillä on paastottava pidempään ennen kuin elimistö alkaa käyttää rasvaa -ja lihaskudosta energialähteenään. Mutta muutamankin päivän vesi tai mehupaasto vie kyllä enimmät turvotukset, ja on täysin turvallista. Olo on toisilla (ensimmäisinä päivinä!) vain hieman heiveröinen, toisilla kaamea. Riippuu esim. siitä, syökö lihaa, kahvitteleeko, tupakoiko...

    • 180 cm

      Kuulostaa ehkä pahalta/(epätodennäköiseltä), mutta itse laihduin sen 3 kg noin 24 tunnissa. Eilen aamupäivällä paino 55 kg, nyt se on 52 kg. Eilinen ruokavalio koostui kahdesta palasta leipää, yhdestä omenasta, kahvista, ja muutamasta maitolasillisesta jolla nälkää pois.

      • cuba libre

        Ja joudut olemaan dieetillä vielä jokusen viikon, jotta tuo 52kg pysyy. Muutoin ne kolme kiloa pullahtaa takaisin, koska et laihtunut sitä kolmee kiloa, vaan olet ainoastaan tilapäisesti kuivempi.


    • Anonyymi

      Miten voin laihua voikko antaa vinkin

      • Anonyymi

        Juokse 30km niin laihdut 3kg. Älä syö ja juo lenkin jälkeen.


    • Anonyymi

      Hengitä portailla kylmää ilmaa 5den minuutin ajan niin lauantaiksi on lähtenyt viisi kiloa. Ja vatsalihakset on VEITSENTERÄVÄT. Minuutti = 1 kilo. Tarkistin pihtimitalla ja merkkasin vihkoon oikealle puolelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe