Pelkkä rahti Saksasta, mistä?

Välikädetön

Mistä löytyisi (kuljetus)liike mikä hoitaisi pelkän rahdin autolle Saksasta Suomeen rekalla, eikä siis satamaan ajamalla jne? Kaikki välitysfirmat tarjoavat minulle ylimääräisiä palveluksiaan hyvään hintaan tietty. Auto tulee varaosakäyttöön, joten ei se mitään koeajoja Saksan päässä kaipaa...eikä välttämättä edes voi koeajaa. Riittää kun saa auton Suomeen, mutta tietty olisi kiva, jos tulisi kotiin saakka. Tietoa voi laittaa myös sähköpostiin [email protected]

5

6250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuljettaa

vaan ei ilmaiseksi.

Luotettavasti, kokemusta on.

Yhteystiedot olisivat jo mainosta, joten soita vaikka numerotiedusteluun.

Keskimäärin joka päivä tulee rekka Saksasta.

• diileri

Noitten rahdit on sitten tyyliä..."Otetaan kuukauden päästä kyytiin jos mahtuu silloin".Jos noita käytätte toivon että saatte auton ennen lumia..Ja kuka nyt hakisi autonsa jostain tuppukylä Nakkilasta.
        Finnlines on ainoa luotettava Saksanrahtien tarjoaja Suomessa.

• traktrans oy:n kuljettaja
        diileri kirjoitti:

Noitten rahdit on sitten tyyliä..."Otetaan kuukauden päästä kyytiin jos mahtuu silloin".Jos noita käytätte toivon että saatte auton ennen lumia..Ja kuka nyt hakisi autonsa jostain tuppukylä Nakkilasta.

Onko sun auto muka myöhästynyt jostain? Tiedän kyseisessä firmassa 10v työskennelleenä että maks. 2viikkoa siitä kun rahti on tilattu, niin auto on suomessa. mutta jos ostaja on niin poikki ettei pysty maksamaan pientä lisähintaa että sais auton kotiin, ei voi mitään, auton rahti sisältää suoraan rahdin H:gin alueelle tai firman kotipaikkaan Ulvilaan.

• yks Traktranssin ent. kuski
        diileri kirjoitti:

Finnlines EI vastaa laivamatkan aikana syntyneistä vaurioista (naarmuista ym) Kuljetusliikkeillä on pakko olla vakuutukset ja Traktrans oy:llä on vakuutukset ja liikenneluvat ym. Kunnossa

• mzip
        traktrans oy:n kuljettaja kirjoitti:

Onko sun auto muka myöhästynyt jostain? Tiedän kyseisessä firmassa 10v työskennelleenä että maks. 2viikkoa siitä kun rahti on tilattu, niin auto on suomessa. mutta jos ostaja on niin poikki ettei pysty maksamaan pientä lisähintaa että sais auton kotiin, ei voi mitään, auton rahti sisältää suoraan rahdin H:gin alueelle tai firman kotipaikkaan Ulvilaan.

Itselleni pitäisi kyseisen firman kautta tulla auto. Auton piti tulla eka keskiviikoksi, sitten siirtyi lauantaille. Mutta nyt viimeisien tietojen mukaan tulee vasta ehkä ensi viikolla...
        Kiva kun auto seisoo saksassa odottaen kyytiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe