Tällaisia kaikki illat ovat. Ei minusta ole minnekään lähtemään, kotiini vain linnoittaudun. Joskus olen kokeillut - laittautunut, lähtenyt iltakävelylle, käynyt baarissakin - mutta palannut vain surullisempana kotiin. Täällä minulla on kuitenkin helpointa olla.
Taas yksinäinen ilta
23
2579
Vastaukset
- M21.
Kun jääkiekko alkoi!
Muuten samaa sinkku paskaa, mikä ei muuksi muutu.- Hiljaa yössä
Jääkiekko tuskin auttaa siihen sinkkuuteen. Aloittaisit jonkun uuden harrastuksen lätkän lisäksi.
- M21.
Hiljaa yössä kirjoitti:
Jääkiekko tuskin auttaa siihen sinkkuuteen. Aloittaisit jonkun uuden harrastuksen lätkän lisäksi.
Että se auttaa? Lätkä on vaan hyvä kun saa kaiken pois mielestä.
Ja mitähän joku uusi harrastus auttaa? Ei mitään, sinkku silti on vaikka harrastaisi jokaista asiaa. - Hiljaa yössä
M21. kirjoitti:
Että se auttaa? Lätkä on vaan hyvä kun saa kaiken pois mielestä.
Ja mitähän joku uusi harrastus auttaa? Ei mitään, sinkku silti on vaikka harrastaisi jokaista asiaa.Kyllä se uusi harrastus toisi aina jotain uutta kivaa - ei sitä ketään tapaa, jos aina vaan pyörii samoissa kuvioissa.
- M21.
Hiljaa yössä kirjoitti:
Kyllä se uusi harrastus toisi aina jotain uutta kivaa - ei sitä ketään tapaa, jos aina vaan pyörii samoissa kuvioissa.
Säkin uskot, jotkut ei koskaan löydä. Kuten minä. Ei siinä mikään auta.
- huhuu?
Hiljaa yössä kirjoitti:
Miksi sinkkuus on sinusta niin kurjaa? Mikä olisi vaihtoehto? Olla jonkun komennettavana ja lupia pyytämässä joka asiaan! Tunnen olevani nykyään oma "rouvani", ei määrää isä, ei mies eikä kieroutunut poikaystävä - elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
- Ymmärrettävää
huhuu? kirjoitti:
Miksi sinkkuus on sinusta niin kurjaa? Mikä olisi vaihtoehto? Olla jonkun komennettavana ja lupia pyytämässä joka asiaan! Tunnen olevani nykyään oma "rouvani", ei määrää isä, ei mies eikä kieroutunut poikaystävä - elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Mulla on ihana isä, ihana mies ja ihana poikaystävä. En vaihtaisi sinkkuuteen mahtavan ihanaa elämääni missään tapauksessa. Pitävät aivan prinsessana, palvovat ja toteuttavat kilpaa toiveitani. Oih, kuinka onnellinen olenkaan.
- läpi näkyy
Ymmärrettävää kirjoitti:
Mulla on ihana isä, ihana mies ja ihana poikaystävä. En vaihtaisi sinkkuuteen mahtavan ihanaa elämääni missään tapauksessa. Pitävät aivan prinsessana, palvovat ja toteuttavat kilpaa toiveitani. Oih, kuinka onnellinen olenkaan.
mies ja ihana poikaystävä, niin kannattaa puhua asiasta sille ihanalle aviomiehelle. Kyllä tiedän että on provo kyseessä. Turhaa pulinaa ja naurettavaa. Olet ihan yksin, sinusta ei kukaan ole yhtään kiinnostunut ja prinsessaroolin voi unohtaa tykkänään.
- ymmärrettävää
läpi näkyy kirjoitti:
mies ja ihana poikaystävä, niin kannattaa puhua asiasta sille ihanalle aviomiehelle. Kyllä tiedän että on provo kyseessä. Turhaa pulinaa ja naurettavaa. Olet ihan yksin, sinusta ei kukaan ole yhtään kiinnostunut ja prinsessaroolin voi unohtaa tykkänään.
tässäkin keskustelussa unelmoida hieman glamourimmasta elämästä?
on olla omassa kodissaan linnoittautuneena. Mutta onko se helppous se oikea tavoite? Vai olisiko parempi kokea hieman sitä suruakin jos lopputuloksena on jotain hyvää?
- aleida
Rakasta, kärsi ja unhoita. Näinhän se on.
Tosin myönnän kyllä itsekin linnoittautuneeni täksi illaksi kotiini. :S aleida kirjoitti:
Rakasta, kärsi ja unhoita. Näinhän se on.
Tosin myönnän kyllä itsekin linnoittautuneeni täksi illaksi kotiini. :Son ihan fiksua linnoittautua kotiinsa ja möllöttää vaan.
- aleida
joonas75 kirjoitti:
on ihan fiksua linnoittautua kotiinsa ja möllöttää vaan.
tänään. Tuo syysmysky on aika luotaantyöntävä.
- huhuu?
Synkkä ja myrskyinen on yö - yksin olen minäkin..viinileili seuranain vain...Mitä muuten tuumaat tehdä asiaintilalle?
- Hiljaa yössä
Moi :) Tämän illan taidan normaaliin tapaan olla kotona vaan, mutta huomenna kyllä teen jotain kivaa!
- huhuu?
Hiljaa yössä kirjoitti:
Moi :) Tämän illan taidan normaaliin tapaan olla kotona vaan, mutta huomenna kyllä teen jotain kivaa!
Olit niin surullinen, että jotain oli pakko tehdä - oletko jo paremmalla mielellä?
- Hiljaa yössä
huhuu? kirjoitti:
Olit niin surullinen, että jotain oli pakko tehdä - oletko jo paremmalla mielellä?
Aina se vähän helpottaa, jos saa vähän kontaktia ihmisiin. Vaikka se tulis vaan yhden lauseen muodossa ihan vieraalta ihmiseltä.
- Jalfo
Käväisin kaupungilla. Hyvin vieraaksi tunsin itseni jälleen siellä. Mutta sainpahan pari sanaa taas uuden naispuolisen kanssa vaihdettua mikä aina vähäsen eteenpäin vissiin.
- Hiljaa yössä
Juu, se kannattaa. Ei ihan vieraannu muusta maailmasta.
- jemmaan
Pitää syödä kohtuudella mutta tietää että sitä on aina tarjolla.
- Hiljaa yössä
Noniin, nyt sitten iski fazerin himo. Mistä sitä saa tähän aikaan???
- minä.
Hiljaa yössä kirjoitti:
Noniin, nyt sitten iski fazerin himo. Mistä sitä saa tähän aikaan???
haluan kans,jooha?
- eijapilvi
Jos viihdyt kotona niin se on hyvä.Mutta ota jonkun kaverin mukaan ja lähtekää jonnekkin ,ettei tarvitse yksin mennä.Niin ei sitä yksin tule lähdettyä.Mutta koti on paras paikka ,eikö niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608