Katselin äsken kyseisen elokuvan. Elokuvaan sävelletty musiikki oli todella onnistunut. Ehkä osan siitä Neuvostoliitto-hypetyksestä olisi voinut jättää poiskin.
Kysyisin: kuka sävelsi musiikin tähän elokuvaan? Missasin tekstit. Sävelsikö Osmo Lindeman vielä tähänkin elokuvaan vai oliko se joku muu?
Toisekseen: Viktor Klimenko alias Sonkavaara lauloi elokuvan loppupuolella Kalastajatorpalla mielestäni varsin hauskankuuloisen klubilaulun "annoin kaiken, aivan kaiken...nyt jouduin murheiden, mä maailmaan, kun enää sulle en, kelpaakaan" jne. Tietääkö joku kyseisen laulun nimeä ja mahtaako sen löytää joltain levyltä? Elokuvan soundtrackia lienee mahdoton saada mistään?
Kiitos vinkeistä ja vastauksista! =)
Vodkaa, komisario Palmu.
6
3306
Vastaukset
- erms
Rauno Lehtisen elämäkertasivulta (ks. http://pomus.net/001666) löytyy tieto, että musiikki on hänen tekemäänsä.
Viktor Klimenkon diskografian (http://members.tiscali.fi/veikko.tiitto/viktor klimenko.htm#LP) mukaan biisi Annoin Kaiken oli singlen b-puoli vuonna -69. Ensimmäinen oma LP:hän Vikiltä ilmestyi vasta seuraavana vuonna, mutta tuo kappale oli mukana kokoelma-LP:llä Annoin Kaiken (-69) - joka ei siis ole elokuvan soundtrack.
Divariin siitä etsimään.- aleksi-78
Kiitos, auttoihan tuo!
Niin, toivottavasti tuo "Annoin kaiken" olisi jollain CD-kokoelmalla. Elokuvan soundtrack CD:nä olisikin jo ollut joulu etuajassa.
- Veikko Tapani
Musiikin elokuvaan Vodkaa komisario Palmu sävelsi Rauno Lehtinen. Mainitsemasi Viktor Klimenkon laulama kappale on nimeltään Annoin kaiken. Se on julkaistu aikoinaan single-vinyylilevynä eikä tietääkseni sitä ole nykyään missään saatavana (paitsi ehkä jonkun harrastajan kokoelmista kopioituna).
- Stenka Sonkavaara
Hahaa, mulla onkin kaikki noi Klimenkon (Votka ja tosimiehet, Annoin kaiken), Inga Sulinin (Kevätkoivu) sekä heidän yhdessä duetoima liikennelaulu (Isoveli näkee, Luomme uuden maailman) biisit. Singleiltä siirtäny MP3 muotoon.
- k78kr
Tuo koko elokuvan soundtrack pitäisi ehdottomasti julkaista. Alkutekstijakso- ja jännitysmusiikki on vähintäänkin yhtä laadukasta kuin yksittäiset kappaleet. Ja musiikki on Suomen oloihin harvinaisen melodiavoittoista, joten sitä jaksaa kuunnella useastikin. Harmi vain, että maamme vähälukuisen kansan sisällä markkinat ovat sen verran pienet, että kukaan tuskin ottaa tehtäväkseen alkaa julkaista.
- Rebbendale
Kokoelmistani löytyy kyseisen elokuvan pahvinen single-poxi ja levyt on tietysti
7" vinyylikiekko.
Musiikin elokuvaan on säv. ja sov. Rauno Lehtinen san. Kari Tuomisaari.
Kappaleet:
1. Kevätkoivu 2. Tuska ja ihanuus 45-BLU 722 esittää Inga Sulin
3. Vodka ja tosimiehet 4. Annoin kaiken 45-BLU 723 " Viktor Klimenko
5. Isoveli näkee 6. Luomme uuden maailman 45-BLU 724 " I.S & V.K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279