Hyvää alkanutta sunnuntaita, Huuhaa.
Edellisestä Huuhiksesta on ehtinyt kulua vasta viikko, mutta kuluneella viikolla on tapahtunut paljon ja uutis- sekä juorutarjontaa on ollut yllinkyllin, joten ajattelin pistää uuden lehden kaikkien sitä haluavien saataville.
Tällä kertaa Huuhis Extrassa mukana yllätysartikkeli eräästä Huuhaalla vaikuttavasta - eläväksi legendaksi muodostuneesta - henkilöstä. Hänen "uransa" oli toki lyhyt, mutta sitäkin hienompi... Kuka lienee kyseessä? Se selviää lukemalla uusi Huuhis.
Huuhaalla on myös tämän viikonlopun aikana menossa Nikki-naamiaiset, ja luonnollisesti myös HE (HuuhisExtra) oli mukana avajaisissa...
Lisäksi uuden Huuhiksen sivuilta löydät myös vanhat hyvät Saksitut-osion sekä Kyylääjän, joka onkin ollut aktiivinen menneellä viikolla. Kannattaa tarkistaa löytyykö oma nimimerkkisi bongattujen joukosta. ONKO SINUT KYYLÄTTY?
Lehti saatavilla pdf-muodossa tutussa osoitteessa
http://www.kotinet.com/huuhisextra
Oikein mukavaa sunnuntaita Teille kaikille.
J. Toimittaja
Huuhis Extran päätoimittaja
[email protected]
Huuhis Extra 6!
66
2774
Vastaukset
- Alien-8
uudesta lehdetä.Ilmestyi nopeammin,kuin odotinkaan:)
Juuh..sen Juana Perez-nikkini paljastaja soitti mulle,ja pyysi anteeksi tekojaan;)))Enpäs kerro,kuka hän oli,joten arvailla saa..- aliisa
Aivan upee lehti jälleen...ja ilmestyipä todella nopeaan...;O)) Jään innolla odottamaan seuraavaa...
Hyvää päivää, "Allu"
Lehti ilmestyi minustakin aika pian edellisen jälkeen, mutta kun asiaa oli, ja aikaa tehdä ennenkaikkea, niin mikäs siinä.
Mitä noihin naamiaisiin tulee, niin enpä muistanut mainita lehdessäni sitä, että vaikka olitkin illan ensimmäinen tunnistettu, oli sinulla myös yksi illan ehdottomasti parhaista nimimerkeistä. Todella komea, etten sanoisi.
Mukava että lehteni kelpasi.aliisa kirjoitti:
Aivan upee lehti jälleen...ja ilmestyipä todella nopeaan...;O)) Jään innolla odottamaan seuraavaa...
Kiitos kohteliaisuudestasi.
Kerroinkin jo tuossa Alienille suunnatussa vastauksessani, kuinka minulla nyt sattui olemaan aikaa ja matskua väsätä uusi Huuhis, joten ajattelin pistää sen ennätysajassa tulemaan. Seuraavasta lehdestä ei sitten olekaan takeita :)
Muuten, pistä vaan se vitonen tulemaan toimitukseen. Etsitään sille sen oikea omistaja. Mikäli hän ei ilmoittaudu 2 tuntia setelin toimitukseen tulon jälkeen, voinen pitää rahan itselläni?
;)- Iso-Iita
Juorutoimittaja kirjoitti:
Kerroinkin jo tuossa Alienille suunnatussa vastauksessani, kuinka minulla nyt sattui olemaan aikaa ja matskua väsätä uusi Huuhis, joten ajattelin pistää sen ennätysajassa tulemaan. Seuraavasta lehdestä ei sitten olekaan takeita :)
Muuten, pistä vaan se vitonen tulemaan toimitukseen. Etsitään sille sen oikea omistaja. Mikäli hän ei ilmoittaudu 2 tuntia setelin toimitukseen tulon jälkeen, voinen pitää rahan itselläni?
;)hienosta lehdestä!
Oiskohan se vitosen seteli mun kun mulla tipahti tässä yks päivä kun käytiin kaupassa..huomasin vasta kun tultiin kottiin että viitonen uupu lompsasta..tainukki Aliisa löytää sen mun vitosen..:))) - Alien-8
Hyvää päivää, "Allu"
Lehti ilmestyi minustakin aika pian edellisen jälkeen, mutta kun asiaa oli, ja aikaa tehdä ennenkaikkea, niin mikäs siinä.
Mitä noihin naamiaisiin tulee, niin enpä muistanut mainita lehdessäni sitä, että vaikka olitkin illan ensimmäinen tunnistettu, oli sinulla myös yksi illan ehdottomasti parhaista nimimerkeistä. Todella komea, etten sanoisi.
Mukava että lehteni kelpasi.se nikki oli eräästä Subbarin aamusarjasta...vaikka en yleensä "saippuoita"seuraakaan,niin tohon olen jäänyt koukkuun:)
Omasta mielestäni Selinka-nikkini oli parempi;)) - aliisa
;)Näin nyt vasta vastauksesi mun viestiini...voi harmi,kerkisin jo aamulla tuhlaamaan viimeisen vitoseni...eli en voikaan lähettää sitä sulle ;O)) Ja muuten ihan rouva Aliisa oon ;O))
- yksitypy
lehdestä. Täytyy lukee oikein ajan kans, kun ehtii.
Mä olen nimittäin ihan Eevan pukeissa kun saunan ja kylppärin pesu kesken :=)))
Muuten.. ei ole vielä kuulutettu tota Kipparinoman ja Jeffin suhdetta.
Mä ajattelin alkaa kilpaileen Jeffistä. Siitä voi tulla melkoinen kamppailu :=)))))))))
Musta tuntuu et mulla ja Jeffillä on jotain säpinää :=)))))Aiot siis alkaa taas kilpailemaan Huuhaan miesten suosiosta? Sehän vain sopii, sillä kolmiodraamat ovat takuuvarmaa skandaaliainesta joka tietää meheviä juttuja ja likaisia solvauksia puolin jos toisin.
Haluan EHDOTTOMASTI yksinoikeuden kaikkiin aiheuttamiisi skandaaleihin. Sopiiko? Mikäli oikein mehukas juttu löytyy, niin saatan maksaa siitä pienen korvauksen. Ja jos saan vielä kuvan jutun mausteeksi, niin korvaussumma luonnollisesti kasvaa.
Taidan itseasiassa olla edelleen velkaa sinulle niistä vinkeistä, joita annoit käyttööni aloittaessani toimittajana viime syksynä? Ei muistella niitä enää, eihän?- yksitypy
Aiot siis alkaa taas kilpailemaan Huuhaan miesten suosiosta? Sehän vain sopii, sillä kolmiodraamat ovat takuuvarmaa skandaaliainesta joka tietää meheviä juttuja ja likaisia solvauksia puolin jos toisin.
Haluan EHDOTTOMASTI yksinoikeuden kaikkiin aiheuttamiisi skandaaleihin. Sopiiko? Mikäli oikein mehukas juttu löytyy, niin saatan maksaa siitä pienen korvauksen. Ja jos saan vielä kuvan jutun mausteeksi, niin korvaussumma luonnollisesti kasvaa.
Taidan itseasiassa olla edelleen velkaa sinulle niistä vinkeistä, joita annoit käyttööni aloittaessani toimittajana viime syksynä? Ei muistella niitä enää, eihän?saatavat on muuttuneet kaksinkertaisiksi.
Vanhoja velkoja ei unoheta :=)))
Joo.. olen ajatellut taas aloittaa kilpailun palstan miehistä. Nyt ekaks aion aloittaa liehittelyn Jeffin ja Nyyperin kanssa. Siitä on leikki kaukana kun kaks naista nyt vastassa, mutta kyllä luulen voittavani kisan :=))))
Huuhaa-lehti saa yksinoikeudella julkaista aiheuttamani skaandaalijutut.
Ja palkkio ei sitten olekaan sitten mikään pieni.
Mutta kerron suuruuden sitten kun ollaan kahden, Juorutoimittaja :=))) - Iso-Iita
yksitypy kirjoitti:
saatavat on muuttuneet kaksinkertaisiksi.
Vanhoja velkoja ei unoheta :=)))
Joo.. olen ajatellut taas aloittaa kilpailun palstan miehistä. Nyt ekaks aion aloittaa liehittelyn Jeffin ja Nyyperin kanssa. Siitä on leikki kaukana kun kaks naista nyt vastassa, mutta kyllä luulen voittavani kisan :=))))
Huuhaa-lehti saa yksinoikeudella julkaista aiheuttamani skaandaalijutut.
Ja palkkio ei sitten olekaan sitten mikään pieni.
Mutta kerron suuruuden sitten kun ollaan kahden, Juorutoimittaja :=)))kun määkin oon iskeny silmäni tohon Nyyperiin niin että onkos meitä sitte kolme jotka siitä tappelee..:)))
- yksitypy
Iso-Iita kirjoitti:
kun määkin oon iskeny silmäni tohon Nyyperiin niin että onkos meitä sitte kolme jotka siitä tappelee..:)))
Iita sinäkin alkaa Nyyperistä tappeleen. Sitten meitä tuntuu olevan kolme. Kohta käydään kunnon mutapainit :=)))
Toisaalta, jos Nyyperin saat pauloihis, mä taistelen sitte Jeffistä Kipparinoman kanssa. Siinä on vaan yks huono juttu tuon Jeffin hurmaamisessa, kun ne Kipparinoman kans lirttailevat aina niin myöhään, ja mulla se nukkuma-aika niin aikaisin. Pitää käydä kyllä ostamassa jotain piristeitä et jaksaa valvoa :=)))) - Iso-Iita
yksitypy kirjoitti:
Iita sinäkin alkaa Nyyperistä tappeleen. Sitten meitä tuntuu olevan kolme. Kohta käydään kunnon mutapainit :=)))
Toisaalta, jos Nyyperin saat pauloihis, mä taistelen sitte Jeffistä Kipparinoman kanssa. Siinä on vaan yks huono juttu tuon Jeffin hurmaamisessa, kun ne Kipparinoman kans lirttailevat aina niin myöhään, ja mulla se nukkuma-aika niin aikaisin. Pitää käydä kyllä ostamassa jotain piristeitä et jaksaa valvoa :=))))kattonu sitä vähän sillä silmällä..khihii:))
Joo sun pittää joku ilta sit valvoo myöhään jos meinaat tota Jeffiä vikitellä..vaikka mää luulen että ne tuntee toisesa livessäkin, vai mitä sannoo kipparinoma..?:)) - yksitypy
Iso-Iita kirjoitti:
kattonu sitä vähän sillä silmällä..khihii:))
Joo sun pittää joku ilta sit valvoo myöhään jos meinaat tota Jeffiä vikitellä..vaikka mää luulen että ne tuntee toisesa livessäkin, vai mitä sannoo kipparinoma..?:))sitten samanlaiset silmät :=)))
Voihan ne tuntee toisensa livessäkin. Mä en livessä tunne juuri ketään, niin en voi oikein tietää kenen suhe on tosi ja kenen huuhaata.
Mun kaikki suhteet on kyllä ihan tosia. Mun ei tartte livessä ees ketään tuntea ja silti rakkaus leimahtaa väliin liekkeihin :=))))
Väliin kyllä olen ajatellut, et sut olis kiva varmaan livessäkin tuntee. Vähän sama huumori sulla kun täällä tundrallakin :=)))) - Iso-iita evk
yksitypy kirjoitti:
sitten samanlaiset silmät :=)))
Voihan ne tuntee toisensa livessäkin. Mä en livessä tunne juuri ketään, niin en voi oikein tietää kenen suhe on tosi ja kenen huuhaata.
Mun kaikki suhteet on kyllä ihan tosia. Mun ei tartte livessä ees ketään tuntea ja silti rakkaus leimahtaa väliin liekkeihin :=))))
Väliin kyllä olen ajatellut, et sut olis kiva varmaan livessäkin tuntee. Vähän sama huumori sulla kun täällä tundrallakin :=))))olevan samanlainen huumori, mutta sitähän ei tiijä vaikka me oltas sukulaisia kun määkin oon sieltä tundralta kotosin, ainakin oon syntyny siellä, ja eikös meillä ollu sukulaisiaki samassa kylässä sen joen varrella..?:))))
- toinennimetön
parahin juoris......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mut asiasta kolmanteen...jeee kiits mukavasta lukupaketista......=:0)))))))
ja sitte pääsenkö mä takas duuniin...lupaan käyttäytyä kunnolla.......Paras lehti pitkään aikaan! Sopivan mittainenkin, ei tuhraannu koko päivää lukemiseen. Ei sillä, että mä hidas olisin;)))
Oikein mukavaa iltaa, arvon Paparazzi-kuningatar!
Hingut siis takaisin töihin? Aivan samalla lailla kuin Ex-er:kin halusi? Tämähän todistaa vain sen, että olen reilu ja pidetty työnantaja. Toivottavasti kaikki he, jotka miettivät palvelukseeni tulemista, lukevat tämän :)
You´re hired! Miksi ihmeessä kieltäytyisin kaltaisesi ihmelapsen palveluksista? Ei muuta kuin tervetuloa takaisin, Ms. Brune. Palkka on se sama kuin viimeksi (= nothing), vai kuinka?Juorutoimittaja kirjoitti:
Oikein mukavaa iltaa, arvon Paparazzi-kuningatar!
Hingut siis takaisin töihin? Aivan samalla lailla kuin Ex-er:kin halusi? Tämähän todistaa vain sen, että olen reilu ja pidetty työnantaja. Toivottavasti kaikki he, jotka miettivät palvelukseeni tulemista, lukevat tämän :)
You´re hired! Miksi ihmeessä kieltäytyisin kaltaisesi ihmelapsen palveluksista? Ei muuta kuin tervetuloa takaisin, Ms. Brune. Palkka on se sama kuin viimeksi (= nothing), vai kuinka?eli saan vanhan duunini takas....=;0)))))
Saat heti postia...... eläimellistä menoa suoraan...heh,,,,,ite saat sitte keksiä mokomasta nappaamastani valottuneesta kuvasta jutun...=;0)))
- Köyhäkeppi
Olipa kiva lukea viikon tapahtumat Huuhis lehdestä. Etteikö Huuhaalla ole kiva, seilata.
Mukavaa että lehteni kelpasi Sinullekin. Olen enemmän kuin samaa mieltä tuosta viimeisestä kommentistasi: Huuhaalla on todellakin kivaa, ja erityisesti tämä mennyt viikko on sen todistanut. Hienot naamiaiset kertakaikkiaan... Ja menestyneeet sellaiset!
Toivotan Sinulle, Köyhäkeppi, mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa ja... tuota, hieman rahakkaampaa tulevaisuutta. Nimimerkistäsi päätellen tuohta ei ole liikaa. Jos haluat saada hintaa kukkaroosi (onhan sinulla sellainen?), niin pistä jokin mehevä juoru tulemaan ja tienaat heti huomattavan summan rahaa!!!
Edellyttäen siis, että minulta löytyy rahaa. Olen kova poika lupaamaan rahaa juoruista mutta tahtovat vain jäädä palkkiot maksamatta syystä taikka toisesta.- Köyhäkeppi
Mukavaa että lehteni kelpasi Sinullekin. Olen enemmän kuin samaa mieltä tuosta viimeisestä kommentistasi: Huuhaalla on todellakin kivaa, ja erityisesti tämä mennyt viikko on sen todistanut. Hienot naamiaiset kertakaikkiaan... Ja menestyneeet sellaiset!
Toivotan Sinulle, Köyhäkeppi, mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa ja... tuota, hieman rahakkaampaa tulevaisuutta. Nimimerkistäsi päätellen tuohta ei ole liikaa. Jos haluat saada hintaa kukkaroosi (onhan sinulla sellainen?), niin pistä jokin mehevä juoru tulemaan ja tienaat heti huomattavan summan rahaa!!!
Edellyttäen siis, että minulta löytyy rahaa. Olen kova poika lupaamaan rahaa juoruista mutta tahtovat vain jäädä palkkiot maksamatta syystä taikka toisesta.Teille arvoisa juorutoimittaja eräs asia, nimittäin köyhäkeppini salaisuus. Tämä nimityshän lähti kerran liikkeelle eräästä hauskasta sattumasta, nimittäin siskoni kanssa mökillä juhlimisesta. Me olimme kesäiltana kerran nuotiolla istuksimassa ja tulihan siinä otettua muutama siideri(oli kuuma kesä) ja niinhän siinä kävi, että illan, vai sanoisinko yön tuoksinassa pitkin pusikoita rymytessä asian omaiselta hävis kännykkä. Tietysti asiaahan ei huomattu ennen aamua, kunnes kännykkää ois tarvinnut. Niinpä sitä etittiin "kissojen ja koirien" kanssa, tuloksetta. Mut onneks aamulla mökille saapui sukulaispoika 7vuotta, joka oli juuri saanut uuden hienon kännykän, esitellen sitä koko ajan. Tietysti luvattuani pienen palkkion kaameen kapulani( lue vanha kännykkä), etsimisestä, hän lopulta löysikin sen naapuri mökille johtavalta polulta. Niinpä hän voitonriemuisasti huuti tullessaan, että mä löysin sen sun KÖYHÄNKEPIN. Arvaa naurattiko meitä, sillä ylpeä kun oli uudesta puhelimestaan, niin eihän se ollut ihme et mun vanha kännykkä näytti siltä. Siitä lähtien olen kutsunut kännykkääni KÖYHÄKSIKEPIKSI. Siitä lähtien olen myös yrittänyt aina muistaa pitää mukanani KÖYHÄÄKEPPIÄ. Että näin.
- Uuno93v
uusimmasta lehtestä. Oli taas tuhti paketti kuluneen viikon sattumuksia yksissä kansissa.
Tämmöset naamiaiset täytyy järkätä uutelleen joku toinen kerta koska niillä oli noin messevää menoa ja mahottoman paljon kävijöitä.
Huuhaan toimeliaat naiset varmaan hoitaa seuraavien naamiaisten järjestelyt.
Tuola parin kolmen sivun takana on vielä tilasuus piipahtaa naamiaisten rääpijäisissä.
Tarjolla on mm. porsaspaistia pohjalaiseen tapaan. Häjyt tais jo lähteä mutta paistivartaassa pyörii vielä jotakin.Kiitos itsellenne hienosta juhlasta. Lehdessä tulikin todettua, kuinka hyvä tarjoilu juhlissanne oli, mutta toistettakoon se vielä tässä.
Mitä lehteen tulee, niin olkaa hyvä vain. Hauskaa että lehti kelpaa Teidänkin ikäisellenne tervaskannolle. Taidatte muuten olla ainoa yli 90-vuotias lukijani...
Toivotan mukavaa sunnuntaita ja hauskaa alkavaa viikkoa. Muistakaahan levätä... Ja talkkari Simolle terveisiä.- yksitypy
mukavia noi naamiaiset :=))
Niissä voi syntyä uusia rakkauven leikkejä.
Mua ainakin alkoi kiinnostamaan toi jussi paita kovasti :=))) - Uuno93v
Kiitos itsellenne hienosta juhlasta. Lehdessä tulikin todettua, kuinka hyvä tarjoilu juhlissanne oli, mutta toistettakoon se vielä tässä.
Mitä lehteen tulee, niin olkaa hyvä vain. Hauskaa että lehti kelpaa Teidänkin ikäisellenne tervaskannolle. Taidatte muuten olla ainoa yli 90-vuotias lukijani...
Toivotan mukavaa sunnuntaita ja hauskaa alkavaa viikkoa. Muistakaahan levätä... Ja talkkari Simolle terveisiä.ja minun puolestani voitaan olla sinuja tästä etespäin.
Simolle vein jo terveisesi. Se oli onnesta soikee kun pääsi lehteen.. kovasti lähetti sulle terveisiä takasikkin.
Kyllä mä ens viikon otan aika lunkisti. Vähä on sytän jyskiny siihen malliin että parempi olla pötköllään niin palio ku mahollista.
Lupasivat kaunista viikkoa.. voi olla että täs pääsee viä riippumattoonkin lojumaan.
Tolle Quulle ja Animatille ku saisit sen lehten toimimaan niin hyvä olis.
Mikähän siinä mättää kun ei se niillä pelitä? - Uuno93v
yksitypy kirjoitti:
mukavia noi naamiaiset :=))
Niissä voi syntyä uusia rakkauven leikkejä.
Mua ainakin alkoi kiinnostamaan toi jussi paita kovasti :=)))Älä ees vilikuile sitä Jussia ja toista salamiakkipaitaa. Mä tiän ne. Niillon kuule semmoset muijat että jos alakavat vähäkää etes epäillä jotaki lirttiä niin ukot saa kohennuskeppiä pään seutulle nin että kumina kuuluu Oulua myöte.
Piä nyt vain mulle seuraa täälä kun meillä on selevästi jo sellainen telepaattinen yhteys.
Ekkö oo jo tuota huomannu?
- kipparinoma
mä niin haluaisin lukee huuhiksen...mutkun ei vaan onnistu...Mä jään paitsi kaikkia juoruja...Huoh:o/
- Alien-8
Kai sulla on koneessa tuo pdf-lukija?Jos ei ole,niin imuroi se täältä: http://www.adobe.com/fi/products/acrobat/readstep2.html
Johan pitäis huuhiksen näkyä:) - kipparinoma
Alien-8 kirjoitti:
Kai sulla on koneessa tuo pdf-lukija?Jos ei ole,niin imuroi se täältä: http://www.adobe.com/fi/products/acrobat/readstep2.html
Johan pitäis huuhiksen näkyä:)Latasin ohjelman...,mut kun ei näy niin ei:o/
- Iso-Iita
kipparinoma kirjoitti:
Latasin ohjelman...,mut kun ei näy niin ei:o/
mun pitää painaa monta kertaa siitä linkistä ennenkun lehti aukenee..
- kipparinoma
Iso-Iita kirjoitti:
mun pitää painaa monta kertaa siitä linkistä ennenkun lehti aukenee..
mut ei vaan auennu...Joku ihme sensuuri varmaan:o/
- Iso-Iita
kipparinoma kirjoitti:
pääse sinne, siellä oli juttua sustakin..:)
Johtusko palomuurista tai jostain sun asetuksista ettet pääse sinne..? - kipparinoma
Iso-Iita kirjoitti:
pääse sinne, siellä oli juttua sustakin..:)
Johtusko palomuurista tai jostain sun asetuksista ettet pääse sinne..?avuton tän konetuksen kanssa...niin todennäköisesti palomuuri niin vahva....Heh...hyvä syyttää sitä...ei mussa mitään vikaa;o))
- yksitypy
kipparinoma kirjoitti:
avuton tän konetuksen kanssa...niin todennäköisesti palomuuri niin vahva....Heh...hyvä syyttää sitä...ei mussa mitään vikaa;o))
oli kipparinoma juttu sun ja jeffin orastavasta suhteesta, mutta ei oo kauan. Mä olen nyt sun kilpailija :=)))
- kipparinoma
yksitypy kirjoitti:
oli kipparinoma juttu sun ja jeffin orastavasta suhteesta, mutta ei oo kauan. Mä olen nyt sun kilpailija :=)))
Pahus Typy...Sä tiedät etten mä kilpaile....;o)
Oikeinko päästiin juoruihin isukin kanssa...Me vanhat...;o)))
Muuten ei aukee...ei ollenkaan...koko lehti:o/...Mua poikotoidaan:o( - tohelokoheli
kipparinoma kirjoitti:
siitä hämäävästä sakaralööpistä, enneku älysin sinisen viivan, vai mikä se siinä vieressä ny oli. :DDDD
- kipparinoma
tohelokoheli kirjoitti:
siitä hämäävästä sakaralööpistä, enneku älysin sinisen viivan, vai mikä se siinä vieressä ny oli. :DDDD
Vaik mä olen ladannut ko ohjelman niin en pääse katsoo....Nyt kyl menee yöunoset....;o)
- yksitypy
kipparinoma kirjoitti:
Pahus Typy...Sä tiedät etten mä kilpaile....;o)
Oikeinko päästiin juoruihin isukin kanssa...Me vanhat...;o)))
Muuten ei aukee...ei ollenkaan...koko lehti:o/...Mua poikotoidaan:o(ethän sä nyt niinvain voi luovuttaa Jeffiä mulle.
Nyt Jeffi luulee, ettei ole ees taistelemisen arvoinen :=(((
Pääsitte juoruihin, mutta harmi kun ei aukee sulle se skandaalijuttu teistä. Sun täytyy käydä naapurin koneelta lukeen se :=))) - kipparinoma
yksitypy kirjoitti:
ethän sä nyt niinvain voi luovuttaa Jeffiä mulle.
Nyt Jeffi luulee, ettei ole ees taistelemisen arvoinen :=(((
Pääsitte juoruihin, mutta harmi kun ei aukee sulle se skandaalijuttu teistä. Sun täytyy käydä naapurin koneelta lukeen se :=)))eikun ylypiän sorttinen...Ei taistele ei...Mut en mä silti sulle kaksosten iskää anna;o)))
Hitsin hitsi...mun naapurini on venakko ja hänellä ei edes tietokonetta...Ihan hirveesti vain miesvieraita....;o/ - yksitypy
kipparinoma kirjoitti:
eikun ylypiän sorttinen...Ei taistele ei...Mut en mä silti sulle kaksosten iskää anna;o)))
Hitsin hitsi...mun naapurini on venakko ja hänellä ei edes tietokonetta...Ihan hirveesti vain miesvieraita....;o/ylypeys karissut jo aika päiviä sitten :=)))
Taitaa olla kissoja ne kaksoset, etkä kollista luovu. No sen kissakollin saat pitää :=)) - kipparinoma
yksitypy kirjoitti:
ylypeys karissut jo aika päiviä sitten :=)))
Taitaa olla kissoja ne kaksoset, etkä kollista luovu. No sen kissakollin saat pitää :=))Ihan ovat koivun siementämiä kaksoisvauvoja:o))) Syntymäkehelenttiylypeys ei karise...ei;o))) Ei edes aikojen kuluessa:o))))))
- nähty vaivaa!
Siitä meidän jokaisen pitäisi ottaa mallia mutta valitettavasti lehdessä ei ollut mitään uutta, saman toistoa.
Kymmenen pistettä kuitenkin yleis ilmeestä. =) - G-P-a.
G-pula-aho ei ylittänyt uutiskynnystä,vaikka hän on sentään käynyt Pariisissa naisissa,käynyt etuskunnassa lounaalla,ym,ym.
- kipparinoma
ja joku muu asia oli ylittänyt sen kynnyksen...:o/
- G-P-a.
kipparinoma kirjoitti:
ja joku muu asia oli ylittänyt sen kynnyksen...:o/
olla hieman tuohtunut,journalismi on joskus epäoikeudenmukaista,aattele, pulis joutuu pakoilemaan paparatseja päivittäin,ei oo helpoo ei.
- kipparinoma
G-P-a. kirjoitti:
olla hieman tuohtunut,journalismi on joskus epäoikeudenmukaista,aattele, pulis joutuu pakoilemaan paparatseja päivittäin,ei oo helpoo ei.
En mä tuohtunut....hämilläni vain...Itseasiassa mä en edes saa huuhista auki...Quulin vain et olin päässyt lehteen:o/
- G-P-a.
kipparinoma kirjoitti:
En mä tuohtunut....hämilläni vain...Itseasiassa mä en edes saa huuhista auki...Quulin vain et olin päässyt lehteen:o/
Siellä vain mietittiin kumpi teistä tekee aloitteen vuosisadan rakkaustarinan alulle ,sinä vai jefjef,ja että tyygeekö jeff,sun mirristäs.Kirjoittaja myös mahdollisti että se juttu oliskin vain huhua.
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
miten niin et sa huuhista auki...mitä sulle tulee siihen...mäkin taistelin ekaks ....
- aliisa
että G Pula-Aho pääsee huuhikseen...sellainen matkaaja sentään :O))
- kipparinoma
G-P-a. kirjoitti:
Siellä vain mietittiin kumpi teistä tekee aloitteen vuosisadan rakkaustarinan alulle ,sinä vai jefjef,ja että tyygeekö jeff,sun mirristäs.Kirjoittaja myös mahdollisti että se juttu oliskin vain huhua.
Täytyykin kysyä JJ:ltä miten on asiat;o)))))))) Vastaus varmasti seuraavassa huuhiksessa....Sit kerrot sen minulle;o)))))))))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
miten niin et sa huuhista auki...mitä sulle tulee siihen...mäkin taistelin ekaks ....
Sinne tulee teksti ettei minulla ole kyseistä ohjelmaa...Olen sen ladannut jo kahdesti...Ei vain aukee:o/
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Sinne tulee teksti ettei minulla ole kyseistä ohjelmaa...Olen sen ladannut jo kahdesti...Ei vain aukee:o/
mulle ei tullut tommosta...mulle tuli joku ihme laatikko,missä oli mulle niin outoa englanninkielistä tekstiä...;O)) koitin pari kolme kertaa,ja lopulta aukes ...
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
mulle ei tullut tommosta...mulle tuli joku ihme laatikko,missä oli mulle niin outoa englanninkielistä tekstiä...;O)) koitin pari kolme kertaa,ja lopulta aukes ...
jos ei aukee niin ei sit...En jaksa tapella tätä konetta vastaan...;o)))))))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
jos ei aukee niin ei sit...En jaksa tapella tätä konetta vastaan...;o)))))))
se on upee lehti :)
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
se on upee lehti :)
Huoh...Pakko tyytyä paikallisiin sanomiin;o)
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Huoh...Pakko tyytyä paikallisiin sanomiin;o)
susta ja jeffistäkin :)
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
susta ja jeffistäkin :)
sen minulle...Laitat postiin;o)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
sen minulle...Laitat postiin;o)))
yrittää :O/ mä kun en oikeen hallita näitä juttuja,mutta YRITÄN :))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
yrittää :O/ mä kun en oikeen hallita näitä juttuja,mutta YRITÄN :))
samoin kuin mä...siis kaikki tulee tuplana;o)))))))
- animattiN
ei pääse niin ei pääse. Taas latasin jos jotain mutta kun ei niin ei. Työpöytä täynna kaiken maailman kamaa. Mikä mättää.....
- animattiN
jos ei edes kunnon ohjeita saa lataukseen.
- Pula-aho.
olenhan täällä minä,mitä työ friidut yhestä huvutsatplaadenista hermootte,mä voin teille vaikkaa laulaa.
- noin hieno
Pula-aho. kirjoitti:
olenhan täällä minä,mitä työ friidut yhestä huvutsatplaadenista hermootte,mä voin teille vaikkaa laulaa.
tarjous,laula sitten mulle :)
- outzak
Oli taas loistava lehti!!:)))
Mä oon niin otettu, ikinä en oon mihkään päässyt, ja nyt oon jo kaks kertaa päässyt lehteen..!!:) - sinulle.:)
näitä lukee, kun kaipaa hyvää huuhaata.:)
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197