Siinä se kysymys! Meillä ei siis ole juurikaan seksielämää. Miestä ei oikeastaan kiinnosta. Mies on poissa kotoa suurimman osan viikosta ja tekee myös viikonloppuna töitä. Sen lisäksi, ettei seksi kiinnosta mua on alkanut häiritsemään puhelimen salailu. Tehnyt tätä jo kauan, mutta nyt olen alkanut kiinnittämään siihen huomiota. Sanoinkin siitä kerran ja sen jälkeen mies selitti, että muksut voivat viedä puhelimen jos se on näkyvillä. No miksei niinkin, mutta.... mies piti vähän aikaa puhelinta päivisin työpöydällä... no minäpäs ajattelin, että katsotaanpas mitä sieltä löytyy (älkää alkako saarnaamaan siitä ettei näin saisi tehdä..) , mutta puhelin oli lukittu eli en päässyt sitä katsomaan. MIes sanoi tähän ettei siellä ole mitään erikoista jne..
MIehelle puhelin on henki ja elämä ja puhelee sillä vallan. Se, että hän lähtee välillä ulos puhumaan ihmetyttää myös. Tähänkin löytyy varmaan selitys, että muksut huutaa jne. MUTTA MISTÄ VOISIN TIETÄÄ PETTÄÄKÖ HÄN? Välillä esim. joissakin juhlissa tuntuu, että än välttelisi minua ja antaisi muille sen kuvan, ettei meillä ole mitään suhdettakaan. Asiaa on vaikea selittää ja en itsekkään tiedä mistä tämä pettäämisjahti on alkanut, mutta olo on vain sellainen, että jotain on meneillään!!! Miten saada mies kiinni jos hän pettää?
MISTÄ TIETÄÄ PETTÄÄKÖ MIES?
55
19395
Vastaukset
- N 42
Olen omalla kokemuksellani aikas varma, että pettää...taitaa olla muoti-ilmiö miehillä ja pokkana vielä väitetään että ei ole mitään...
itsekin tein sen että tutkin kännyn viestit ja sitten vaan katselin kun mies valehteli silmät ja suut täyteen.....ja keräsin kimpsut ja se siitä...- kyllätaitaavieraissakäydä
eli jostakin syystä olen varma, että niin tekee, mutta kun ei ole todisteita. Puhelimeen ei pääse käsiksi, en voi seurata missä vkonloput pyörii eli onko töissä vai ei, koska meillä on kolme pientä tenavaa ja niiden kanssa ei tuonne kaupungille viitsi lähteä (mies ajaa erään firman pakettiautoa) ja viikot on töissä ties missä (reppuhommat, läheisessä kaupungissa nyt, mutta paikka vaihtelee).
Eli mikä neuvoksi? Jotenkin on myös olo, että hänen kaverinsa käyttäytyy oudosti, että tietää jotain (vai olenko vainoharhainen). Ja pahinta on ajatella, että muut tietää ja minä olen se idiootti kuka tyhmänä hoitaa lapsi kotona kun mies painaa vierasta naista!! - oikeassa
kyllätaitaavieraissakäydä kirjoitti:
eli jostakin syystä olen varma, että niin tekee, mutta kun ei ole todisteita. Puhelimeen ei pääse käsiksi, en voi seurata missä vkonloput pyörii eli onko töissä vai ei, koska meillä on kolme pientä tenavaa ja niiden kanssa ei tuonne kaupungille viitsi lähteä (mies ajaa erään firman pakettiautoa) ja viikot on töissä ties missä (reppuhommat, läheisessä kaupungissa nyt, mutta paikka vaihtelee).
Eli mikä neuvoksi? Jotenkin on myös olo, että hänen kaverinsa käyttäytyy oudosti, että tietää jotain (vai olenko vainoharhainen). Ja pahinta on ajatella, että muut tietää ja minä olen se idiootti kuka tyhmänä hoitaa lapsi kotona kun mies painaa vierasta naista!!kyllä noi asiat aina vaan vaistoaa. Piste.
- N42
oikeassa kirjoitti:
kyllä noi asiat aina vaan vaistoaa. Piste.
Kokemuksesta tiedän kun ikää kertyy...tietää milloin vedätetään...mutta täytyy sun saada kuiteskin faktaa, ennen kuin voit itse selvitä asiasta...silloin löytyy se naisen sisu...
- N42
N42 kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän kun ikää kertyy...tietää milloin vedätetään...mutta täytyy sun saada kuiteskin faktaa, ennen kuin voit itse selvitä asiasta...silloin löytyy se naisen sisu...
Muista olet ainutlaatuinen, älä ikinä aliarvioi itseäs...
- ......
N42 kirjoitti:
Muista olet ainutlaatuinen, älä ikinä aliarvioi itseäs...
ainutlaatuinen luuseri! Yliarvioi itses ja pääset samaan tulokseen. :))))
- Piukkapillu
...... kirjoitti:
ainutlaatuinen luuseri! Yliarvioi itses ja pääset samaan tulokseen. :))))
Jos panet tarpeeks ukkoos ei käy vieraissa. Älkää vitun pihtari akat valittako, antakaa persettä!!
- ---
Piukkapillu kirjoitti:
Jos panet tarpeeks ukkoos ei käy vieraissa. Älkää vitun pihtari akat valittako, antakaa persettä!!
sepä siinä onkin, kun ei se kelpaa. vähänkin eleitä siihen suuntaan että "tahdon seksiä NYT" niin vastaus on tyly ja torjuva. millon on väsynyt, millon kuuma tms. tarpeen perässä ne ei juokse.
- jollekkin muulle
--- kirjoitti:
sepä siinä onkin, kun ei se kelpaa. vähänkin eleitä siihen suuntaan että "tahdon seksiä NYT" niin vastaus on tyly ja torjuva. millon on väsynyt, millon kuuma tms. tarpeen perässä ne ei juokse.
jolle kelpaa. Menee hyvä tavara piloille käyttämättömyyttään.
Minäkin voisin varmaa sua panna jos et ole kovin läski. - saamaton
Piukkapillu kirjoitti:
miehet pihtaa ja kiukuttelee, aivan kuin ämmät!!!!
- angel....
--- kirjoitti:
juuh meilläkin mies sanoo että on väsynyt tai ei jaksa... ja onha se minusta outoa että mies ei muka jaksa. olen sanonutkin usein et eikö ne naiset ole niitä pihtareita, mutta meillä se on toisinpäin.. ja just siitä kännykän lukemisesta niin kerran itsekin siihen sorruin ja siellä se oli kirjoitellut toiselle naisella että menee niille ja että saa olla rauhassa.. kysyin et mikä on homman nimi sanoi että se nainen on varattu niin otin asiasta selvää niin sinkkuhan se nainen on ja sillä on joskus ennestääkin ollut juttua sen naisen kanssa.. j
- ~~~
jollekkin muulle kirjoitti:
jolle kelpaa. Menee hyvä tavara piloille käyttämättömyyttään.
Minäkin voisin varmaa sua panna jos et ole kovin läski.VOI LUOJA MITEN YKSINKERTAINEN OLET! :D EI VOI MUUTA KUN NAURAA! :D
- The bold and beauti
Piukkapillu kirjoitti:
Paskapuhetta! En ole IKINÄ sanonut ei ja niin vaan on ukkokulta vieraissa käynyt monet kerrat.
- petetty
Vaaralliselta vaikuttaa. Mutta on huomioitava, että itse olen petetty.... Noilla oireilla.....
Koeta jaksaa - Rehellinen
Kaikki nuo "merkit", jotka mainitsit valitettavasti vahvistavat epäilyksesi. Vaikuttaa siltä, että tiedätkin jo totuuden, mutta haluat kieltää. Vaikka mies kieltäisikin, onhan tuo jo ihan selvä. Yksi varma merkki on: ruumis ei koskaan valehtele. tunnet omassa ruumiissasi pettääkö vai ei. Ja meilistäsi tuntee kyllä että sinua pelottaa se tunne, jonka olet kokenut.
- ......
useinkaan. Pitäisi pystyä todistamaan se. Ainakin itselle. Muuten jää sinne takaraivoon kilkuttamaan se pieni epäilys, että entä jos sittenkin tulkitsin väärin.
- petetty
Onko puhelin siis kiinni vai miten lukittu? Entä lompakko? Kuitit? Sähköposti? Tai sitten vaan yksinkertaisesti menet perässä samaan baariin kuin isäntäsikin ja katsot kenen kanssa hän siellä hilluu. Voit myös "värvätä" ystäviäsi salapoliisihommiin, jos itse et pääse. Ja nykyään on helppo kamerakännyllä napsasta kuva.
Jos toinen nainen on, niin kysäse häneltä asiasta samantien, jos oma ukkosi ei kykene olemaan asiallinen. Toimi heti äläkä anna turhaa miettimisaikaa. Tilanne vain pahenee... merkit ovat hälyttävät... - saa kytätä
Käräyttämisestä voi tehdä taidetta. Jos miehellä on selityksiä kaikkeen, tee sinäkin hänen elämänsä vaikeaksi. Jos on syytä epäillä pettämistä, on mielestäni aivan luvallista hieman vilaista puhelinta, tilitietoja ym. Mies on usein niin yksinkertainen eläin, ettei tajua jäävänsä kiinni.
Jos esim puhelimeen ilmestyy uusia nimiä (pertti, eino, kauko=pipsa, elisa, kirsti) numerotiedustelusta selviää. Jos pyydät suoraan nähdä puhelimen, eikä anna, niin on aika selvää että se pettää sinua. Pyydä vaikka saada soittaa kun oma akku loppu ym.
Jos mies väittää olevansa Porissa työmatkalla ja syö kahden edestä Lappeenrannan hotellissa ja maksaa pankkikortilla mikä näkyy tiliotteessa, niin eipä tarvitse enää epäillä.
Kaikenlainen taskujen kaivelu ja kysely auttaa asiaa. Jos pettää, jätä se tai anna sen ukon elättää itsesi ja lapset, ja ota itse toinen mies. - Asiaa ja faktaa arkeen
Salaako rehellinen ihminen puhelimensa vaimoltaan? Kertokaa joku viisas yksikin sellainen asia puhelimesta, mitä ei voisi rehellisesti vaimolleen näyttää? Jos siis mitään salailtavaa ei ole.
Tee siitä puhelimesta elämää suurempi asia. Sanot että puhelin tänne nyt! Minua häiritsee sen salailu niin paljon, että ellen sitä nyt välittömästi saa tutkia perusteellisesti, niin voit jatkaa suhdettasi puhelimeesi ilman minua!
Jos valitsee puhelimen sinun saijastasi, niin varmasti se puhelin sisältää ehdottomasti sinulta kiellettyä tavaraa. Varmasti yrittää vedota siihen, että "etkö luota minuun"? Sanot tyynesti ettet luota ennen kuin olet saanut rauhassa puhelimen tutkia. Pyydähän vielä miestäsi tilaamaan puheluerittely. Sanot että kaikki on ok kunhan ne kaksia asiaa olet saanut tutkia.- ..........
että sen ensimmäisen puhelin -episodin jälkeen se mies on hankkinut toisen kännykän ja siihen pre-paid'in, jolla hoitaa kaikki nk. suhdepuhelut kakkosen kanssa.
Nyt kun vaimo sitten tivaa miehensä kännykkää sitä tutkiakseen niin hän saa sen (alkuperäisen) ja ei löydä sieltä mitään. Ja niin se nainen on saanut asiassa "pitkän nenän". :DD
Siis olettaen, että se mies ei ole amatööri. Ja amatöörithän tuppaavat jäämään jossain vaiheessa kiinni.
- kiikii
Ex-mieheni piti omaa puhelintaa öisin tyynyn alla,aikaisemmin se puhelin oli reilusti keittiön pöydällä,vaan kun puhelin liittymä oli mun nimellä,sain tilattua puolen vuoden puhelin erittelyt ja haa,siitä selvisi kaikki soitetut puhelut ja lähetetyt viestit kellon aikoineen,vaan ei silti myöntänyt mitään vaikka oli mustaa valkoisella.kerran nappasin puhelimen,kun oli suihkussa ja selailin,jopa löytyi rakastavia viestejä kakkosnaiselta,joten sun miehellä samat merkit,pistä miehesi seinää vasten ja pyydä se puhelin tai tsekkaa salaa.mahdollista on,että miehesi tosiaan ostanut toisen jäytetyn kännykän ja siihen prepaid kortin,jota pitää esim,autossa penkin alla tai työpaikalla.Mutta,ota selvää.äläkä kärsi enempää.
- kyllätaitaavieraissakäydä
niin.. ja meiltä ei löytynyt mistään edes mieheni puhelinlaskuja, muita laskuja kyllä? Eli ole aavistustakaan edes siitä millaisia laskuja hänelle tulee. Kaksi puhelinta, liittymää, hän omistaa, mutta toisesta emme ole koskaan puhunut. Se on ns. työpuhelin..mieheni mukaan. Miehelläni on tosin oma lipasto kotona. Lukittu sellainen. Siihen kun pääsisi käsiksi niin jotkin asiat voisi selvitä.. Mutta ei tässä auta kun kysyä suoraan taas. Aina ennen kun olen kysynyt asia se on vaan jotenkin jäänyt, puheenaihe vaihtunut yms. ELI IDIOOTTI MINÄ!
Mutta jos huomenna, kun mieheni tulee töistä kotiin, kysyn häneltä asiasta. Vaadin nähdä lipaston sisällön, puhelimet ja pyydän puhelin erittelyt. Onko törkeää tehdä näin? Mitä jos hän kiletäytyy? Ja miten tällaisissa tilanteissa yleensä käy?- m40vuotta
niin naisetkin osaavat saman. Puhelin on varma merkki ja vaikka kiinni jäi, niin silti kieltää ja valehtelee vasten kasvoja. Uskomattomia nuo petturit niin taitavia valehtelijoita. Silti vaikea jättää, miksi elämä ei voi olla helppoa...
- Sinulle apuja
Muutamia kikkoja,joilla jää kiinni.
Jos miehellä valkoiset sukat, laita hieman vaikka huulipunaa vasemman kengän pohjaan vähän ennen kuin lähtee illanviettoon, tai värivoidetta jos mustat sukat.
Jos sukat eri jaloissa kun lähtiessä tiedät, että on pettänyt.
Kilometrit autosta ylös...ei niitä joita voi nollata...tiedät onko oikeasti ollut niin kaukana.
Nasta apukuskin penkille jos lähdössä yksin jonnekkin...Sinne vällyjen väliin;)
Mp3 soitin nauhoittamaan autoon tai kotiin:)
on nykyään sellaisia jotka nauhoittavat yli 30h.
Voit myös aamuhalin aikana vetästä sormessa olevalla huulipunalla selkään viivan...jos siinä kun palaa niin ei ole ollut varmaankaan missään. Sitähän ei voi poistaa mitä itse ei nää ja tietääkseni kukaan selkäänsä katsele.
Mielikuvitusta tarvitaan, mutta ole kuin et epäilisi mitään!
Pikkasen vinkkejä..
Ja laita joskus joku todellinen kaveri baariin perään katsomaan mitä touhuilee!- .Marbella.
noissa sun viesteissä oli tosiaan kokeilemisen arvoisia ideoita! Kiitos! Itsekin miettinyt moisia asioita ja mies kieltää "kaiken" vaikka yhden kerran olen nähnyt viestit kännykästä! Ei ne omat silmät valehtele vaan puhelimen omistaja paniikissa selittää jotain "kaunista".
- toimii jos toimii
.Marbella. kirjoitti:
noissa sun viesteissä oli tosiaan kokeilemisen arvoisia ideoita! Kiitos! Itsekin miettinyt moisia asioita ja mies kieltää "kaiken" vaikka yhden kerran olen nähnyt viestit kännykästä! Ei ne omat silmät valehtele vaan puhelimen omistaja paniikissa selittää jotain "kaunista".
Rupea vahtaan omaa kännykkääsi neuroottisesti. Ole puhuvinasi puhelimeen ja sulje pikaisesti kun mies tulee paikalle. Ala huolehtia itsestäsi yli aiemman. Vahaa ja huolehdi näyttävästi tussustasi, ajele karvojasi. Katoa aina vaikka kirjastoon lueskeleen lehtiä. Älä vastaa soittoihin, esitä sen jälkeen syyllistä....
Ole toisaalta yliystävällinen, mukava, syyllisen oloinen.
Katso mitä tapahtuu. Tuttavallani oli sama tilanne. Mies sai ystäväni käytöksestä shokin. Että joku perkele on viemässä siltä vaimon.... - lisää näitä
Saisko lisää hyviä vinkkejä? Totuus on että epätoivoinen ihminen tekee epätoivoisia tekoja eli vinkkejä kaivataan. :)
- jukkis-66
lisää näitä kirjoitti:
Saisko lisää hyviä vinkkejä? Totuus on että epätoivoinen ihminen tekee epätoivoisia tekoja eli vinkkejä kaivataan. :)
No niin. tässä yksi miehinen näkökulma.
Voi olla toisinkin, mutta omasta elämästäni esimerkki.
Erosin 6 vuotta sitten
Tapasin nykyiseni 5 vuotta sitten
Ero oli katkera pala mulle, enkä ollut yhteydessä exään lainkaan, ennenkuin nyt, kun tekstasi ja kertoi että hänen isä, joka oli mielestäni hieno mies, oli kuollut.
Koska edes minä en osaa olla katkera vuositolkulla, kyselin kuulumiset.
Tekstailimme jonkin verran ja välillä vieläkin hän kertoo esim. entisistä yhteisistä tuttavista kuulumisia.
Salaan kännykkääni, koska satuin rakastumaan todella mustasukkaiseen naiseen.
En suostu siihen, etten olisi missään yhteydessä exään, mutten myöskään jaksa mitään kohtausta tyyliin "mitä sä siltä vielä haluat"
Aluksi vielä ajattelin, että turha on parin tekstiviestin takia kertoa ja riidellä sitten siitä.
Nyt kun on ollut kuitenkin niin paljon kerrottavaa, en ainakaan enää kerro, koska nyt vasta olisinkin hänen mielestään systemaattisesti yrittänyt exän sänkyyn, kun en edes alussa heti kertonut.
Mulla ja exällä on molemmilla oma elämä, eikä kumpikaan ole enää kiinnostunut toisesta parisuhde/seksimielessä. Kuitenkin 15vuoden yhteisen elämän aikana on niin paljon koettu yhdessä, että kyllä meillä juttua riittää, näköjään.
Ajattelepa itse vaikka ystävää jonka kanssa olet ollut lähes päivittäin 15 vuotta, sitten et ole kuullut hänestä vuosiin. Kun kuulet, kyllä teilläkin kerrottavaa riittää, vaikkette kaverin kanssa varmaan ole seksiaikeissa.
Voiko olla että miehelläsi on tosiaan vaan joku naistuttava. Se on tosi paljon mahdollista, vaikka salailisikin puhelujaan, jos olet joskus aikaisemmin osoittanut, ettet luota häneen, ja luultavasti epäilisit nytkin, vaikkei hän olisi mitään tehnytkään.
Itse luulin joskus jo että ei tällaset yli nelikymppiset enää toisiaan vahdi ja epäile ihan helposti, mutta toisin se silti näköjään monella on.
Itse muutama vuosi sitten tapasin kaupungilla entisen naispuolisen työkaverini. Kerroin nykyiselleni, josta se suuttui ja tenttasi että miks piti kahvillekin mennä (stockmannin kahvioon) ja kävinkö panemassa. SIITÄ SYYSTÄ SALAILU.
Jos et ole kovinkaan mustasukkaista tyyppiä, niin sitten se ehkä pettää, mutta mun ensivaikutelma on, että olet kuin mun kulta.
Ihana ja suloinen, kunhan sulle ei vahingossakaan mainitse edes nähneensä ketään muuta naista. - rintaäänellä
jukkis-66 kirjoitti:
No niin. tässä yksi miehinen näkökulma.
Voi olla toisinkin, mutta omasta elämästäni esimerkki.
Erosin 6 vuotta sitten
Tapasin nykyiseni 5 vuotta sitten
Ero oli katkera pala mulle, enkä ollut yhteydessä exään lainkaan, ennenkuin nyt, kun tekstasi ja kertoi että hänen isä, joka oli mielestäni hieno mies, oli kuollut.
Koska edes minä en osaa olla katkera vuositolkulla, kyselin kuulumiset.
Tekstailimme jonkin verran ja välillä vieläkin hän kertoo esim. entisistä yhteisistä tuttavista kuulumisia.
Salaan kännykkääni, koska satuin rakastumaan todella mustasukkaiseen naiseen.
En suostu siihen, etten olisi missään yhteydessä exään, mutten myöskään jaksa mitään kohtausta tyyliin "mitä sä siltä vielä haluat"
Aluksi vielä ajattelin, että turha on parin tekstiviestin takia kertoa ja riidellä sitten siitä.
Nyt kun on ollut kuitenkin niin paljon kerrottavaa, en ainakaan enää kerro, koska nyt vasta olisinkin hänen mielestään systemaattisesti yrittänyt exän sänkyyn, kun en edes alussa heti kertonut.
Mulla ja exällä on molemmilla oma elämä, eikä kumpikaan ole enää kiinnostunut toisesta parisuhde/seksimielessä. Kuitenkin 15vuoden yhteisen elämän aikana on niin paljon koettu yhdessä, että kyllä meillä juttua riittää, näköjään.
Ajattelepa itse vaikka ystävää jonka kanssa olet ollut lähes päivittäin 15 vuotta, sitten et ole kuullut hänestä vuosiin. Kun kuulet, kyllä teilläkin kerrottavaa riittää, vaikkette kaverin kanssa varmaan ole seksiaikeissa.
Voiko olla että miehelläsi on tosiaan vaan joku naistuttava. Se on tosi paljon mahdollista, vaikka salailisikin puhelujaan, jos olet joskus aikaisemmin osoittanut, ettet luota häneen, ja luultavasti epäilisit nytkin, vaikkei hän olisi mitään tehnytkään.
Itse luulin joskus jo että ei tällaset yli nelikymppiset enää toisiaan vahdi ja epäile ihan helposti, mutta toisin se silti näköjään monella on.
Itse muutama vuosi sitten tapasin kaupungilla entisen naispuolisen työkaverini. Kerroin nykyiselleni, josta se suuttui ja tenttasi että miks piti kahvillekin mennä (stockmannin kahvioon) ja kävinkö panemassa. SIITÄ SYYSTÄ SALAILU.
Jos et ole kovinkaan mustasukkaista tyyppiä, niin sitten se ehkä pettää, mutta mun ensivaikutelma on, että olet kuin mun kulta.
Ihana ja suloinen, kunhan sulle ei vahingossakaan mainitse edes nähneensä ketään muuta naista.sanottuna, merkit minun tapauksessani pettämisestä:
1. Kännykästä tulee todella rakas, sitä räplätään koko ajan ja suihkuunkin otetaan mukaan, kun kyselin, että kenelle viestittelet, niin vastaus oli vähän epämääräistä, että työkaverille, mutta ei sen enempää selitelty, että millasta asiaa...
2. Seksielämän loppuminen/vähentyminen. Kun kysyin suoraan, että miksei haluta, niin aina oli joku tekosyy; milloin halusin väärään aikaan, kun lapset tuossa hereillä jne.jne.
3. Ärtynyt olemus, poissaoleva, alkoholia kului paljon ja kännissä aina riitaa haastamassa kaikkien kanssa.
4. Kaikki perheen omat menot ylivoimaisia, selkeästi ei ole ollut halukas lähtemään mihinkään, ei kiinnostunut lasten asioista, ei syliin ottamisia, ei muutenkaan minkäänlaista hellyyden osoitusta perheen jäsenille
5. Aina vika minussa, ei koskaan hänessä, riidan tullessa vetäytyy pois, nakkelee niskojaan ja ei halukas ollenkaan riitojen selvittelyyn
6. Puhelin varattuna useasti kun soitat hänelle
7. Jos et itse vastaa puhelimeen, niin kysellään, että mikset vastaa ja vihainen siitä, ilmeisesti epäilee, että toisellakin jotain sutinaa jonkun kanssa, kun itselläkin.
8. Sairaaloisen mustasukkainen, jos vaikka lähdimme yhdessä viihtelle, niin ei tullut kuulonkaan jos juttelin jonkun vanhan työkaverin kanssa, heti nokka solmussa
9. Vapaa päivinä ei kertonut, missä oli ollut, kun kysyin, että mitä olet tehnyt, niin jotain epämääräsitä selittelyä siellä täällä
10. Kun kysyt suoraan, että onko sinulla toinen, niin silmiin katsomatta sanoo, että luuletko, että jonkun pillun takia vaarannan meidän perheen tulevaisuuden
11. Jos epäilet häntä uskottomuudesta ja kysyt suoraan, niin olet hullu tai vainoharhainen ja syytetään siitä, ettetkö luota minuun... - merkkejä
rintaäänellä kirjoitti:
sanottuna, merkit minun tapauksessani pettämisestä:
1. Kännykästä tulee todella rakas, sitä räplätään koko ajan ja suihkuunkin otetaan mukaan, kun kyselin, että kenelle viestittelet, niin vastaus oli vähän epämääräistä, että työkaverille, mutta ei sen enempää selitelty, että millasta asiaa...
2. Seksielämän loppuminen/vähentyminen. Kun kysyin suoraan, että miksei haluta, niin aina oli joku tekosyy; milloin halusin väärään aikaan, kun lapset tuossa hereillä jne.jne.
3. Ärtynyt olemus, poissaoleva, alkoholia kului paljon ja kännissä aina riitaa haastamassa kaikkien kanssa.
4. Kaikki perheen omat menot ylivoimaisia, selkeästi ei ole ollut halukas lähtemään mihinkään, ei kiinnostunut lasten asioista, ei syliin ottamisia, ei muutenkaan minkäänlaista hellyyden osoitusta perheen jäsenille
5. Aina vika minussa, ei koskaan hänessä, riidan tullessa vetäytyy pois, nakkelee niskojaan ja ei halukas ollenkaan riitojen selvittelyyn
7. Jos et itse vastaa puhelimeen, niin kysellään, että mikset vastaa ja vihainen siitä, ilmeisesti epäilee, että toisellakin jotain sutinaa jonkun kanssa, kun itselläkin.
8. Sairaaloisen mustasukkainen, jos vaikka lähdimme yhdessä viihtelle, niin ei tullut kuulonkaan jos juttelin jonkun vanhan työkaverin kanssa, heti nokka solmussa
9. Vapaa päivinä ei kertonut, missä oli ollut, kun kysyin, että mitä olet tehnyt, niin jotain epämääräsitä selittelyä siellä täällä
10. Kun kysyt suoraan, että onko sinulla toinen, niin silmiin katsomatta sanoo, että luuletko, että jonkun pillun takia vaarannan meidän perheen tulevaisuuden
11. Jos epäilet häntä uskottomuudesta ja kysyt suoraan, niin olet hullu tai vainoharhainen ja syytetään siitä, ettetkö luota minuun...Mulla ja entisellä päti tuosta listasta kohdat:
1. Kännykkä oli yhtäkkiä aina äänettömällä, ja tekstiviestit piti tarkistaa vähän väliä
2. Ei halunnut enää seksiä. Välillä yritettiin, mutta ei kyennyt sitten kuitenkaan.
3. Ihmeellistä kiukuttelua, ja kun olisi ollut yhteistä aikaa, hän istui koneella ja keksi kokoajan syitä vältellä. Poissaolevuus. Ja illanvietossa käyttäytyi melkein kun ei tunnettaisikaan.
4. Hänellä oli aina hyvät syyt ja tärkeämpää tekemistä
5. Minä olin kamala kun "syyllistin" ja "halveksuin" ja "en luottanut" ja sitten karkuun
6. Puhelin ei varattuna mutta vaikeampi saada kiinni kuin ennen.
7. "No mistä mä tiiän et sä et petä?" ovelaa kääntämistä.
9. Kertoi epämääräisesti olevansa menossa omien kavereiden kanssa jossa sitten se toinen nainenkin oli sattumalta paikalla. Omituisia "sattumalta törmäilyjä" muutenkin. Kaiken tämän sai onkia ulos. Jos oli oikeasti vain kavereiden kanssa, niin kertoili mielellään yksityiskohtia myöten illan tapahtumat.
10. Hänhän oli marttyyri. Ei myöntänyt sitten millään.
11. Minä olin mustasukkainen tyhjästä ja vainoharhainen ja ärsyttävä tenttaaja.
Uskomatonta kuinka hän jaksoi roikkua valheissaan viimeiseen asti. Ei tunnustanut ikinä. Toinen nainen soitti humalassa minulle ja kertoi totuuden. Silloinkin mies haukkui sen naisen eikä tajunnut ottaa mitään vastuuta tai pyytää edes anteeksi. Häntähän oli loukattu, toinen nainen petti hänet kertomalla minulle. Voivoi raukkaa.
Hän oli lahjakas puhuja ja osasi vetää roolinsa uskottavasti, välillä luulinkin olevani sekaisin ja vainoharhainen, eihän niin mukava mies voisi sellaista tehdä. Jälkikäteen kaikki sanoivat että ei olisi uskonut. - Tunnen itseni tyhmäksi
rintaäänellä kirjoitti:
sanottuna, merkit minun tapauksessani pettämisestä:
11. Jos epäilet häntä uskottomuudesta ja kysyt suoraan, niin olet hullu tai vainoharhainen ja syytetään siitä, ettetkö luota minuun...Tuo lista kuvastaa elämääni prikulleen viimeiset 3 vuotta. Eilen kävin läpi aviomieheni tekstiviestejä hetken mielijohteesta ja kas! Tuntemattomalle naiselle lähetetut viestit "muistelen vieläkin ensisuudelmaamme" ja "haluan tavata sinut tänään" kertoivat karua tarinaansa. Ja nämä viestit oli lähetetty, kun itse olin viereisessä huoneessa katsomassa TV:tä.
Sattuu niin pirusti. En tiedä, miten jatkaisin tästä. - ---
Tunnen itseni tyhmäksi kirjoitti:
Tuo lista kuvastaa elämääni prikulleen viimeiset 3 vuotta. Eilen kävin läpi aviomieheni tekstiviestejä hetken mielijohteesta ja kas! Tuntemattomalle naiselle lähetetut viestit "muistelen vieläkin ensisuudelmaamme" ja "haluan tavata sinut tänään" kertoivat karua tarinaansa. Ja nämä viestit oli lähetetty, kun itse olin viereisessä huoneessa katsomassa TV:tä.
Sattuu niin pirusti. En tiedä, miten jatkaisin tästä.Kannattiko siis mennä salaa urkkimaan miehesi puhelinta?! Olisit vieläkin onnellisesti naimisissa, jos et olisi itse avannut Pandoran lipasta. Jotain rajaa uteliaisuuteenkin siis.
- loputon itku
--- kirjoitti:
Kannattiko siis mennä salaa urkkimaan miehesi puhelinta?! Olisit vieläkin onnellisesti naimisissa, jos et olisi itse avannut Pandoran lipasta. Jotain rajaa uteliaisuuteenkin siis.
Parempi tietää varmaksi, kuin olla naurunalaisena ja petettynä ties kuinka kauan.
- Ei uskoton
--- kirjoitti:
Kannattiko siis mennä salaa urkkimaan miehesi puhelinta?! Olisit vieläkin onnellisesti naimisissa, jos et olisi itse avannut Pandoran lipasta. Jotain rajaa uteliaisuuteenkin siis.
Siis en tajua: sinun mielestäsi kaikki on ok, jos ei vain tiedä toisen pettävän??? Eiköhän se pettäminen ole jo oire jostakin ja tämä "sairaalloinen" uteliaisuus vain varmisti asian, jota oli jo epäilty.
Ei aviopuolisoilla pitäisi olla mitään salattavaa toisiltaan siten, että ei voisi toisen puhelinta katsoa. Jos salattavaa on, ei kaikki ole ihan kohdallaan. Kuten tässäkin tapauksessa. - jukkis-66
Ei uskoton kirjoitti:
Siis en tajua: sinun mielestäsi kaikki on ok, jos ei vain tiedä toisen pettävän??? Eiköhän se pettäminen ole jo oire jostakin ja tämä "sairaalloinen" uteliaisuus vain varmisti asian, jota oli jo epäilty.
Ei aviopuolisoilla pitäisi olla mitään salattavaa toisiltaan siten, että ei voisi toisen puhelinta katsoa. Jos salattavaa on, ei kaikki ole ihan kohdallaan. Kuten tässäkin tapauksessa.Niinpä. Ei pitäisi olla mitään salattavaa, mutta ei toisen kirjeitäkään saa luvatta avata.
Kyllä kai se olis oltava munkin rehellinen siitä, mistä tässä ketjussa aiemmin kirjoitin.
Ottaa vastaan kaikki raivo, kiukku, mustasukkaisuus ja osoitus epäluottamuksesta vaikka sitten mun kännykän tekstiviestien lukemisena.
Sitten voisin arvioida, haluanko oikeesti tämän naisen pitää, joka on syyttä mustasukkainen eikä luota muhun.
Typerä juttu, että vasta nyt tajusin. Mä olen salaillut naiseltani kännykkääni siksi, etten joutuisi näkemään häntä sellaisena kuin hän on.
Olenkin siis suojellu suhdetta. Tyyli on vähän sama jos kiillottais omenaa, vaikka tietää sen olevan syömäkelvoton sisältä.
Nyt kaikki ne miehet talkoisiin, joita on epäilty pettämisestä ilman syytä, ja olette oppinu "varovaisiksi".
Nyt avoimesti kortit pöytään, ja katsokaa, onko se puoliso oikeesti sellainen jonka haluatte pitää, vai tuleeko olo kuin entisille DDR:läisille kuulusteluineen ja vahtimisineen. - Tyhmä, tyhmä, tyhmä!
jukkis-66 kirjoitti:
Niinpä. Ei pitäisi olla mitään salattavaa, mutta ei toisen kirjeitäkään saa luvatta avata.
Kyllä kai se olis oltava munkin rehellinen siitä, mistä tässä ketjussa aiemmin kirjoitin.
Ottaa vastaan kaikki raivo, kiukku, mustasukkaisuus ja osoitus epäluottamuksesta vaikka sitten mun kännykän tekstiviestien lukemisena.
Sitten voisin arvioida, haluanko oikeesti tämän naisen pitää, joka on syyttä mustasukkainen eikä luota muhun.
Typerä juttu, että vasta nyt tajusin. Mä olen salaillut naiseltani kännykkääni siksi, etten joutuisi näkemään häntä sellaisena kuin hän on.
Olenkin siis suojellu suhdetta. Tyyli on vähän sama jos kiillottais omenaa, vaikka tietää sen olevan syömäkelvoton sisältä.
Nyt kaikki ne miehet talkoisiin, joita on epäilty pettämisestä ilman syytä, ja olette oppinu "varovaisiksi".
Nyt avoimesti kortit pöytään, ja katsokaa, onko se puoliso oikeesti sellainen jonka haluatte pitää, vai tuleeko olo kuin entisille DDR:läisille kuulusteluineen ja vahtimisineen.Lukiessani kirjoitustasi tulee mieleeni, että uskot kaikkien naisten olevan sairaalloisen mustasukkaisia. Itse en koe niin olevani. En epäillyt, jaksoin luottaa, vaikka merkit tuntuivat olevan ilmassa jo ainakin tuon mainitsemani kolme vuotta.
Vuosien pakkoselibaatti (paitsi satunnaisseksiä, kun mieheni oli ollut jatkoilla ja yön poissa - ketäköhän aviovuoteessamme todellisuudessa olikaan?) jota seurasi hetken mielijohde katsoa toisen tekstiviestit. Mielijohde tuli luultavasti siitä, että ajattelin jotain olevan tekeillä, mutten oikein uskonut. Halusin kuitenkin varmistaua asiasta. "Muistelen vieläkin ensisuudelmaamme" ja "haluan tavata sinut tänään". Mahtavaa. No, nyt varmistuin sitten.
Elämä katkolla.
En voi katsoa miestäni. Joku satunnainen känniseikkailu ei minua haittaisi, mutta tunnesitoutuminen satuttaa. "Muistelen vieläkin ensisuudelmaamme" ja "haluan tavata sinut tänään". Voi h***i. Tämä sattuu. Mies on muodostanut tunnesiteen johon kuhun toiseen. Fantasioi tästä toisesta, vaikka oma vaimo on paikalla. Muistelee mielihyvällä. Ajattalee tätä. Omka VAIMO on paikalla! - Everstiluutnantti
Tyhmä, tyhmä, tyhmä! kirjoitti:
Lukiessani kirjoitustasi tulee mieleeni, että uskot kaikkien naisten olevan sairaalloisen mustasukkaisia. Itse en koe niin olevani. En epäillyt, jaksoin luottaa, vaikka merkit tuntuivat olevan ilmassa jo ainakin tuon mainitsemani kolme vuotta.
Vuosien pakkoselibaatti (paitsi satunnaisseksiä, kun mieheni oli ollut jatkoilla ja yön poissa - ketäköhän aviovuoteessamme todellisuudessa olikaan?) jota seurasi hetken mielijohde katsoa toisen tekstiviestit. Mielijohde tuli luultavasti siitä, että ajattelin jotain olevan tekeillä, mutten oikein uskonut. Halusin kuitenkin varmistaua asiasta. "Muistelen vieläkin ensisuudelmaamme" ja "haluan tavata sinut tänään". Mahtavaa. No, nyt varmistuin sitten.
Elämä katkolla.
En voi katsoa miestäni. Joku satunnainen känniseikkailu ei minua haittaisi, mutta tunnesitoutuminen satuttaa. "Muistelen vieläkin ensisuudelmaamme" ja "haluan tavata sinut tänään". Voi h***i. Tämä sattuu. Mies on muodostanut tunnesiteen johon kuhun toiseen. Fantasioi tästä toisesta, vaikka oma vaimo on paikalla. Muistelee mielihyvällä. Ajattalee tätä. Omka VAIMO on paikalla!Juuri noin. Se sattuu ja helvetisti. Toivon sinun pitävän kiinni tunteistasi. Olen aika vakuuttunut siitä, että ne ovat oikeita. Selittelyitä löytyy ja taitavava kaveri onnistuu tekemään sinusta syyllisen tunnekokemuksiisi. Jos taivut syyllistykseen, tulet olemaan aikanaan solmussa itsesi kanssa. Olet löytänyt polkusi, mutta sillä polulla on pitkän aikaa sattumista. Silti se on se oikea polku: "haluan tuntea oikein".
- Parempi tietää
--- kirjoitti:
Ei olisi ollut mitään hyötyä tsekata miehen puhelimia - hänellä oli ollut kolmas puhelin vain ja ainoastaan tätä naista varten. Näin oli myös toinen nainen, naimisissa hänkin, toiminut. Alkuun oli ollut vain prepaid -liittymä, korttia oli kuitenkin ollut hankala vaihtaa, joten oli hankittu kokonaan oma känny toista varten. Olivat kuulemma perhe-ihmisiä, perhe oli kummallekin tärkeä, joten perhettä "suojellessa" yritettiin kaikin tavoin salata suhteen olemassa olo. Toinen toisilleen vakuuteltiin, ettei kukaan saa koskaan tietää - ja uskottiin siihen vakaasti. Uskomatonta logiikkaa, ikään kuin puoliso olisi sokea idiootti, joka ei ymmärrä mitään ja olisi perheen suojelemista valehdella suut ja silmät täyteen. Jos haluaa lähteä, lähtee, avoimuus ja reiluus olisi kuitenkin hyvä muistaa lähtiessäkin. Pitkitetystä valehtelusta ei voi ainakaan seurata mitään hyvää. Kaikki osapuolet ovat tässä kärsineet ja kovasti. Myös lapset...
- Että niin
Parempi tietää kirjoitti:
Ei olisi ollut mitään hyötyä tsekata miehen puhelimia - hänellä oli ollut kolmas puhelin vain ja ainoastaan tätä naista varten. Näin oli myös toinen nainen, naimisissa hänkin, toiminut. Alkuun oli ollut vain prepaid -liittymä, korttia oli kuitenkin ollut hankala vaihtaa, joten oli hankittu kokonaan oma känny toista varten. Olivat kuulemma perhe-ihmisiä, perhe oli kummallekin tärkeä, joten perhettä "suojellessa" yritettiin kaikin tavoin salata suhteen olemassa olo. Toinen toisilleen vakuuteltiin, ettei kukaan saa koskaan tietää - ja uskottiin siihen vakaasti. Uskomatonta logiikkaa, ikään kuin puoliso olisi sokea idiootti, joka ei ymmärrä mitään ja olisi perheen suojelemista valehdella suut ja silmät täyteen. Jos haluaa lähteä, lähtee, avoimuus ja reiluus olisi kuitenkin hyvä muistaa lähtiessäkin. Pitkitetystä valehtelusta ei voi ainakaan seurata mitään hyvää. Kaikki osapuolet ovat tässä kärsineet ja kovasti. Myös lapset...
Niin monasti se loppuun eletty syhde kärjistyy siihen toisen pettämiseen. Ja kyllä sitä kärsimystä on kaikilla jo ennen sitä toisen pettämistäkin tiedän sen omasta kokemuksesta on vain niin helppoa sitten siitä pettämisasiasta tehdä se syy kaikkeen mitä siellä perheessä on tapahtunut. Pettämisen vaistoo se on selvä ja pahalta tuntuu kun tajuaa toisen tosissaan haluavan jo pois ainakin henkisesti. Sitä on niin valmis tekemään ihan mitä tahansa käräyttääkseen toisen, mutta täytyy muistaa ettei se palauta elämää ennalleen kuitenkaan. Parempi olisi tuollaisessa tilanteessa jo miettiä miten aikoo itse jatkossa erota vai jatkaa elämää, koska kuitenkin se ratkaisu on tehtävä ja parempi olisi tehdä siinä epäilyvaiheessa jo. Itse syyllistyin toisen käräyttämiseen ja väkisin yritin pitää kaiken koossa, mutta tajusin sitten lopulta sen, että suhteemme oli jo aikaa sitten lähtenyt väärille uomille ja kaikki olimme lapset,minä ja mieskin pitkään kärsineet tilanteesta. Toinen pakeni sitten pettämällä. No onneksi kuitenkin saimme asiat puhuttua ja erottua, nyt ovatkin asiat hyvin paljon paremmin meillä kaikilla. Olemme myöskin pysyneet kaiken kokemamme jälkeen ystävinä. Eli mieti nyt ennen sitä tärkeää käräyttämistä, että mitä sitten mitä todella haluat ja onko teillä muuten kaikki asiat hyvin. Sitten vasta kehoittaisin sinua sitä toista asiaa miettimään.
- ajsudh
Että niin kirjoitti:
Niin monasti se loppuun eletty syhde kärjistyy siihen toisen pettämiseen. Ja kyllä sitä kärsimystä on kaikilla jo ennen sitä toisen pettämistäkin tiedän sen omasta kokemuksesta on vain niin helppoa sitten siitä pettämisasiasta tehdä se syy kaikkeen mitä siellä perheessä on tapahtunut. Pettämisen vaistoo se on selvä ja pahalta tuntuu kun tajuaa toisen tosissaan haluavan jo pois ainakin henkisesti. Sitä on niin valmis tekemään ihan mitä tahansa käräyttääkseen toisen, mutta täytyy muistaa ettei se palauta elämää ennalleen kuitenkaan. Parempi olisi tuollaisessa tilanteessa jo miettiä miten aikoo itse jatkossa erota vai jatkaa elämää, koska kuitenkin se ratkaisu on tehtävä ja parempi olisi tehdä siinä epäilyvaiheessa jo. Itse syyllistyin toisen käräyttämiseen ja väkisin yritin pitää kaiken koossa, mutta tajusin sitten lopulta sen, että suhteemme oli jo aikaa sitten lähtenyt väärille uomille ja kaikki olimme lapset,minä ja mieskin pitkään kärsineet tilanteesta. Toinen pakeni sitten pettämällä. No onneksi kuitenkin saimme asiat puhuttua ja erottua, nyt ovatkin asiat hyvin paljon paremmin meillä kaikilla. Olemme myöskin pysyneet kaiken kokemamme jälkeen ystävinä. Eli mieti nyt ennen sitä tärkeää käräyttämistä, että mitä sitten mitä todella haluat ja onko teillä muuten kaikki asiat hyvin. Sitten vasta kehoittaisin sinua sitä toista asiaa miettimään.
suoraselkäinen ihminen ei lähe tuohon pettämis paskaan jos edes vähän toista arvostaa. Ja jos on yhteiset lapset luulis arvostavan. Pettäminen on aina väärin.
- Just me-85
ajsudh kirjoitti:
suoraselkäinen ihminen ei lähe tuohon pettämis paskaan jos edes vähän toista arvostaa. Ja jos on yhteiset lapset luulis arvostavan. Pettäminen on aina väärin.
Olimme exän kanssa olleet yli seitsemän vuotta yhdessä. Viimeinen puolitoista vuotta oli yhtä soutamista ja huopaamista, ainakin omalta kohdaltani. Pari ensi vuotta meni kuin ruusunlehdillä ennen kuin parin viime vuoden aikana alkoi tapahtua. Ensin heräsi epäillys kun kännykkää pidettiin koko ajan mukana kun se ennen sai vapaasti olla missä lie. No kerran yhtenä yönä tutkin kännykkää toisen nukkuessa. Ja epäillykseni kävivät toteen.. Viestejä yhteiseltä naistutultamme, jossa kehuttiin exän huomionosoituksia ja viimeinen lause kolahti: eihän vaan sun avovaimo tiedä tästä mitään?? No exä pistettiin selkä seinää vasten ja lopulta minä sitten sain syyt niskoilleni kun olin luvatta mennyt tutkimaan hänen kännykkäänsä..Minä olin se "kamala" ihminen ja sitten tuli tätä "etkö usko minua" soopaa. Näin kävi vielä toisenkin kerran ja seuraukset oli samat;minussa kaikki vika. No viime kesänä pistin suhteen tauolle kerran toinen ei ollut valmis panostamaan suhteeseen.Lähdin pois pariksi viikoksi miettimään ja sillä välin se oli sitten hypännyt sänkyyn työkaverinsa kanssa, josta sain sitten myöhemmin vasta tietää kun olimme eronneet. Exä teki loppuajasta yhtä helvettiä; milloin flirttailtiin kassaneideille ja melkein jo numerookin kysyttiin vaikka meikäläinen on siinä vieressä. Se teki kaikkensa, että suhde loppuisi ja minä tyhmänä tein kaikkeni että suhde jatkuisi. No jälkiviisaushan on välillä jostain syvältä. Kärsin ja itkin aikani eli muutamia kuukausia... Mutta nyt tapailen pari vuotta vanhempaa ja kypsempää miestä, joka haluaa tulevaisuudelta samoja asioita kuin minä ja olen onnellinen piitkään aikaan. Exän touhut eivät voisi enää vähempää kiinnostaa, mutta exää taas minun elämäni kiinnostaa kovin... Että minä en olekaan enää se joka on vielä kiinni toisessa vaan se on päinvastoin. Olen käynyt asian läpi ja jatkanut elämääni toisin kuin exä. Luottakaa omiin vaistoihinne pettämisasiassa sen sanon.. Älkääkä ottako vastaan teihin kohdistuvia syytöksiä kun toisessa on se vika!
- toinen mies....
jukkis-66 kirjoitti:
Niinpä. Ei pitäisi olla mitään salattavaa, mutta ei toisen kirjeitäkään saa luvatta avata.
Nyt avoimesti kortit pöytään, ja katsokaa, onko se puoliso oikeesti sellainen jonka haluatte pitää, vai tuleeko olo kuin entisille DDR:läisille kuulusteluineen ja vahtimisineen.On ihan eri asia olla ylimustasukkainen turhasta verrattuna siihen, että epäilykset heräävät vasta omituisen muutosten takia. Kyllä itsekin salailen joitakin asioita kun naisystäväni on melko mustasukkainen, mutta jos hänen käytöksensä muuttuisi radikaalisti, niin alkaisin kyllä heti tutkimaan asiaa.
Ja exien kanssa nyt vain ei tarvitse olla pahemmin tekemisissä. Ne asiat hoidetaan silloin erossa. Jos pitää päivittäin tai viikoittain viestitellä exälle muissa kuin käytönnön asioissa, niin kyllä silloin katson, että ex on edelleen liian tärkeä ihminen kyseiselle ihmiselle, enkä halua tällaisen kanssa olla.
Niin monet kerrat vanha suola alkaa pikkuhiljaa janottamaan. Eivät ne ole tuulesta temmattuja juttuja. - yöks mikä dummy one
jukkis-66 kirjoitti:
Nyt avoimesti kortit pöytään, ja katsokaa, onko se puoliso oikeesti sellainen jonka haluatte pitää, vai tuleeko olo kuin entisille DDR:läisille kuulusteluineen ja vahtimisineen.mikä urpo. Sä et sitten tajunnut sanaakaan.
- Anonyymi
Aivan mielettömiä fiksuja keinoja Sinulle apuja-nimimerkiltä. Siis oikeasti!
- bebe---
Vaadi miestäsi näyttämään puhelintansa ja sano hänelle suoraan, että epäilet! Älä jää yksin pyöritteleen päässäs noita asioita. Miehelläs olis tavallaan velvollisuus näyttääkkin puhelintaan joskus sulle, jos kerta on viikonloput pois kotoa ja eikä halua seksiä! Nyt pistät ukkos kuriin ja otat asioista selvää hinnalla millä hyvänsä. Kyllä mä olisin syystäkin huolissani, joten et ole mielestäni turhan vainoharhainen!
- kp--
kun olisit vaatinut puhelimen näkemistä ja lukon avaamista sillä sekunnilla. Nyt kun aikaa on kulunut niin hän on ehtinyt poistaa kaiken tarvittavan. Jos kyseessä Nokian puhelin niin löydät varmaan tietoa oletuskoodista..Juttu on se, että jos on naimisissa niin avioliitossa ei ole salaisuuksia ja kun niitä alkaa olla, niin silloin on pahasti asiat. Yksityisyyteen voi kaikki vedota, mutta suhteessa jossa on sitoutunut ei tarvitse huolehtia yksityisyyden menettämisestä vaikka tavarat tutkittaisiin.
Meillä on tilanne todella tulehtunut ja kaipaisin itsekin vielä sen viimeisen pisaran tässä totuudessa. Meillä kyllä puhelimeen pääsee käsiksi ja tietsikankin saan katsoa jos haluan, mutta tarvittavat tiedothan on poistettu kätevästi ohjelmilla. Kännykästä lähtee viestejä ja soitellaan, mutta näppärästi tiedot poistettuna en voi todistaa mitään muuta kuin että tietoja poistetaan. Nainen taitaa soitella työpuhelimeen, ja yhteydenpito rajoittuu töihin tai näin ainakin olen luullut. En siis tiedä mitä tehdä, epäilys on olemassa, vaikka mies rakastaa ja tukee. Olen nyt nähnyt, että kovin helpolla ne valheet sieltä suusta tulee ja hän petaa siis uutta suhdetta vaikka avioliittomme on vielä olemassa. Hän huijaa itseään muuttamalla sopivasti omia rajojaan ja sitä mihin saakka voi avioliiton ulkopuolisen naishenkilön kanssa mennä. Alkava suhde (no sitä on jatkunut jo vuosia, mutta nyt vasta ilmeisesti tosissaan) tässä tilanteessa, jossa meidän liitto natisee liitoksissaan kertoo karua kieltä siitä, että mies haluaa pois tästä tilanteesta ja ei keksi parempaa keinoa. Tai sitten hän vain valmistelee ja varmistelee, että kyseinen sinkkunainen pysyy hänelle vapaana. Tämä kaikki puetaan nyt sanoiksi niin, että työkavereihin saa pitää yhteyttä miten haluaa. Eipä ole tästä sovittu aikanaan, eikä varsinkaan tähän kyseiseen henkilöön. Tiedän, en voi kieltää tai voin yrittää, häntä tekemästä näin, mutta loppupelissä se on mieheni kun aloitteen teki yhteydenpitoon. Koska asia minulta salataan, en enää tiedä muuta keinoa kun pyytää häntä tämä lopettamaan, ja keskittymään joko tähän suhteen parantamiseen tai eroon.
Totuus kuitenkin on se, että epäilytilanteissa aviopuolisolla on täysi oikeus ottaa selville keinolla millä hyvänsä se, mitä selän takana tapahtuu. Tämän aion myös itse tehdä, mutta en tiedä jos otan yhteyttä siihen naiseen niin hänhän on jutussa mukana mieheni kanssa, joten onko ehdotuksia? Tilanne on vakava sen suhteen, että minua oikeasti ollaan patistamassa lääkäriin hoitamaan sairaalloista mustasukkaisuutta, ja täytyy sanoa, että kohtuudella ei tunnu olevan mitään rajaa. Jos toista ei enää rakasta, niin eikö voisi rehellisesti vain erota ja antaa toisellekin mahdollisuudet elää suhteen jälkeen normaalia tervettä elämää?
Hän ei kuitenkaan eroa aio itse ottaa, eikä vastuuta siitä mitä tekee. Tilanne on täysin minun vastuullani, mutta kun ero otetaan puheeksi niin sekään ei käy. Mitä sitten haluaa? Pitää meidät molemmat??- ennakkoon
Jos teille tulee ero, niin sinun kannattaa mahdolliselle uudelle suhteelle heti alussa sanoa, että hänen yksityisyytensä loppuu samantien ja tahdot tutkia hänen kännykän silloin kun sinua huvittaa. Näin uusi suhde voi heti ottaa huomioon tämän asian. On olemassa ihmisiä, jotka saattavat ottaa nokkaansa, jos joutuvat näyttämään kännykkätietonsa käskystä.
- 716
ennakkoon kirjoitti:
Jos teille tulee ero, niin sinun kannattaa mahdolliselle uudelle suhteelle heti alussa sanoa, että hänen yksityisyytensä loppuu samantien ja tahdot tutkia hänen kännykän silloin kun sinua huvittaa. Näin uusi suhde voi heti ottaa huomioon tämän asian. On olemassa ihmisiä, jotka saattavat ottaa nokkaansa, jos joutuvat näyttämään kännykkätietonsa käskystä.
Yleensä kännyköiden ym.juttujen tutkimiseen ajaudutaan silloin kun huomataan jotakin tapahtuvan,eli on jo olemassa vahva epäilys.
Jos asiat ovat ok, silloin ei tule mieleen vahdata toista,tutkia,kytätä ym.Paitsi tietysti joissain mustasukkaisuus tilanteissa.
Eli kyllä ne pettäjät itse antavat merkkejä milloin ei ole kaikki niin kuin pitää. - sinisilmäinen??
716 kirjoitti:
Yleensä kännyköiden ym.juttujen tutkimiseen ajaudutaan silloin kun huomataan jotakin tapahtuvan,eli on jo olemassa vahva epäilys.
Jos asiat ovat ok, silloin ei tule mieleen vahdata toista,tutkia,kytätä ym.Paitsi tietysti joissain mustasukkaisuus tilanteissa.
Eli kyllä ne pettäjät itse antavat merkkejä milloin ei ole kaikki niin kuin pitää.Ollaan oltu avoliitossa 14 vuotta ja luottamus ym. on pelannut eikä olisi tullut mieleenkään koskaan aikaisemmin katsoa mieheni kännykkää. Mutta kun alkaa tuntua siltä, että miehen käytös muuttuu eikä tietenkään kysyttäessä mitään myönnä ja vastaus on vaan, että kaikki hyvin ja nyt kyllä sun mielikuvitus tekee tepposia...
Jos päivästä toiseen vakuutellaan kaiken olevan kunnossa, mutta merkit mm. työpäivät pitenevät, ärtyisyys ym... lisääntyvät niin kyllä sitä sitten haluaa tietää lisää.
Ja kyllähän sieltä kännykästä sitten löytyi muutama tekstiviesti, jotka oli unohtunu poistaa.
Kyllä se sitten tuntui pahalta, kun löysi nämä todistusaineistot eli pahin mahdollinen asia osoittautui todeksi. Eikä siinäkään vaiheessa mies vielä mitään myöntäny, vaan selitteli taas omaksi edukseen. Ja kun luottamus on ollu 100 %, niin vielä sitä uskoi näihin selityksiinki. Kunnes taas löytyi lisää unohtuneita tekstiviestejä, jotka oli tietty ollu tarkoitus poistaa samantien...
Tuntuu tosi pahalta, miten julmasti pettäjä voi käyttäytyä. Selittelee kaiken aina omaksi edukseen. Suojelee vaan itseään. - kp--
sinisilmäinen?? kirjoitti:
Ollaan oltu avoliitossa 14 vuotta ja luottamus ym. on pelannut eikä olisi tullut mieleenkään koskaan aikaisemmin katsoa mieheni kännykkää. Mutta kun alkaa tuntua siltä, että miehen käytös muuttuu eikä tietenkään kysyttäessä mitään myönnä ja vastaus on vaan, että kaikki hyvin ja nyt kyllä sun mielikuvitus tekee tepposia...
Jos päivästä toiseen vakuutellaan kaiken olevan kunnossa, mutta merkit mm. työpäivät pitenevät, ärtyisyys ym... lisääntyvät niin kyllä sitä sitten haluaa tietää lisää.
Ja kyllähän sieltä kännykästä sitten löytyi muutama tekstiviesti, jotka oli unohtunu poistaa.
Kyllä se sitten tuntui pahalta, kun löysi nämä todistusaineistot eli pahin mahdollinen asia osoittautui todeksi. Eikä siinäkään vaiheessa mies vielä mitään myöntäny, vaan selitteli taas omaksi edukseen. Ja kun luottamus on ollu 100 %, niin vielä sitä uskoi näihin selityksiinki. Kunnes taas löytyi lisää unohtuneita tekstiviestejä, jotka oli tietty ollu tarkoitus poistaa samantien...
Tuntuu tosi pahalta, miten julmasti pettäjä voi käyttäytyä. Selittelee kaiken aina omaksi edukseen. Suojelee vaan itseään.tietysti kyse. Itsestä ja mahdollisuudesta siihen uuteen suhteeseen. Olen elänyt myöskin suhteessa, jossa ei tarvinnut epäillä kunnes alkoi merkkejä olla. Siihen saakka ei toisen tekstarit ja meilit ja muu elämä ja sen miettiminen jaksanut kiinnostaa. Tietysti oli merkkejä, että työkaveriin on ihastunut mutta se ei edes ollut sitten se, jonka kanssa säpinää alkoi olla.
Olen itse kovasti mustasukkainen ihminen, mutta se näkyy vasta kun siihen on todella aihetta. Muuten pystyn huumorilla menemään eteenpäin. Joten edelleen olen sitä mieltä, että jos on aihetta niin on oikeus keinolla millä hyvänsä selvittää mitä selän takana tapahtuu.
- heh!
Ei ole kovinkaan kauaa kun radiossa kerrottiin Englantilaistutkimuksesta, joka selvitti miehen ja naisen uskollisuutta avioliitossa. Yllätys, yllätys nainen pettää useammin kuin mies!
Sallittakoon tämä lievästi OT tähän ketjuun. Mutta sikäli kyllä osuupi, että pata kattilaako täällä soimaa...? :)- mies 31
Itse olen mies jonka vaimo touhuaa jotain selän takana, ja eihän se kivaa ole. Seksiä en ole saanut viimeiseen vuoteen ja täytyy tunnustaa että mieli tekis jo sitten kohta melkein ketä vaan. Lapset pitävät tässä suhteessa mutta kohta en jaksa enää... että voi se näinkin mennä.
- Paskaa sataa
Mielestäni on selvintä aina kertoa kuka soitti, kenelle viesti meni jne. Näin toiselle tulee turvallinen olo.
Rakastuminen uuteen ihmiseen käy niin helposti. Vanha suhde on sitä samaa päivästä toiseen. Arkea kaikessa harmaudessaan. Toisen huomioiminen unohtuu ja ajaudutaan omiin menoihin ja maailmoihin.
Minullakin 22 vuotta saman naisen kanssa, jonka teoriassa ei pitäisi pystyä pettämään (erittäin varautunut)
mutta niin se lähin työtoveri muuttui rakkaaksi. Kun viettää aikaa paljon jonkun ihmisen kanssa, kokee vaikeuksia, alkaa se tuntua tosi läheiseltä. Perhe kotona on kaukainen muisto vain... .
Voimia kaikille kyseiseen tilanteeseen joutuneille.- erittäin utelias
Tämä ketju lähtenyt liikkeelle 4 vuotta sitten! 10.9.2006.
Nyt varmaan selvinnyt, kävikö se mies vieraissa??? Olisi tosi kiinnostav kuulla!
- Anonyymi
Yksityisetsivä keski-suomessa pettämisepäily tapauksissa:
missterysi(miukumauku)hotmail.com|
Ota yhteytä matalalla kynnyksellä. Yhteydenotto ei sido
mihinkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363995- 881972
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151841Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi541448Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331385VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741196
- 691053
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1151050