Yötyö/halut

pakko saada

Miten on muilla yötyön tekijöillä, onko yövuoron jälkeisenä päivänä halut pinnassa? Itse teen 3-vuoro työtä ja olen todennut että yötyö antaa lähes samanlaisen efektin kuin krapula, panettaa ja tekee mieli rasvaista ruokaa. Olen tehnyt galluppia kavereiden keskuudessa ja aika moni on tunnustanut asian olevan näin.

9

2730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Riippuu varmaan mitä tekee, mutta itse olin aikanaan vartijan hommissa pari vuotta yöduunissa. Ensin ajelin piiriä ja sitten olin valvomossa.

Vaikka teki milloin mitenkin opiskelujen ohessa, joskus viikonloppuisin, joskus keikkaluonteisesti, joskus kuukausia putkeenkin niin enpä voi sanoa 12-16h yön jälkeen mitään kovin suurta kiksiä kokeneeni...:) Piirin jälkeen (aika tiukaksi vedetty) oli kyllä useimmiten vähintään sen verran ryytynyt ettei ajatus iskenyt ja valvomossa taas oli niin puuduttavaa, että välillä tuntui turruttavan kaiken ajattelun.

Aikalailla samaa ainakin vartiointipuolella olen monen kuullut sanovan.

• Doctor nobody

Kyrpä kyllä pojottaa yötyön jälkeen, kun verenpaineet on huipussaan. MUtta pinna on niin jumalattoman tiukalla.

• auttaa kohta

molempiin vaivoihin, ei oo enää pinna tiukalla ja paineetlin laskee;)

• Jamppa-77

Kyllä juuri samat oireet on !

• usein

usein panettaa joo yövuoron jälkeen, vaikka en tiedä tulisko siitä mitään jos joku oliskin tarjolla. aamulla tulee tietty katseltua töihinmenijöitä sillä silmällä ja farkuissa pullottaa toisinaan. etenkin jos näkyy joku kiva toinen uros...

• .........

Olen tehnyt reilut 30 vuotta 3-vuorotyötä, eikä koskaan ole ollut haluja aamulla "siinä mielessä". Ainoa ajatus on ollut: Nukkumaan!

• baari työläinen

mielitekee aivan sairaasti, mut mies on aina ehtinyt lähteä jo töihin ennen ku kotiin ehdin...

• Hoitsukisuliini

kyllä toi on paikkansa pitävä asia.. ja samaa mieltä on mullakin tutut jotka yöt valvoo töissä.

• työnteko

Eipä taida sulla olla maailman raskaimpia töitä,
        kun valvotunkin yötyön jälkeen tekee mieli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      1952
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      71
      1324
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      1003
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      98
      948
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      91
      855
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      98
      715
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      49
      610
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      544
    9. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      56
      517
    10. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      240
      474
    Aihe