Moro!
Olen ajatellut vaihtaa kasvojenhoitosarjani Biothermiin. Joko age fitness power 2-sarjaan tai Aquasource-sarjaan. Onko teillä kokemuksia näistä tuotteista, silmänympärysvoiteista, putsareista tai muista.. Hintansa arvoisia vai onko joku muu sarja parempi?
Biotherm?!
4
3235
Vastaukset
- .......
Moi,
olen käyttänyt aquasource-kosteusvoiteita (kasvovoide, silmänympärysvoide, huulivoide) jo monta vuotta ja todennut hyväksi. putsareista mulla ei ole kokemuksia. että on ok perussarja, käy jos on iho suht. kunnossa jo valmiiksi. - muuten,
mutta mielestäni tuoksu ostamissani kosteusvoiteissa vähän kuin partavesi.
- ei haise partavedelle
Kokemusta vihreän sarjan sekä punaisenkin tuotteista: silm.ymp.voide, kasvovoide, kasvovesi, puhdistusvaahto, huulivoide kaikki hyviä, niin ja se uus superserum myös hyvä -lisä plussana -ovat usein tarjouksessa tai saa kaupanpäällisiä. Myös kosteuttava naamio hyvä -oon kokeillu kerran. En oo tainnu pettyä viä mihinkään Biothermin tuotteeseen paitsi huulikiiltoon -ihana väri, mutta pysyvyyttä nolla ja ripsiväriin (open eyes) liian luonnollinen lopputulos mun makuun.
- avon_kuopio
ei haise partavedelle kirjoitti:
Kokemusta vihreän sarjan sekä punaisenkin tuotteista: silm.ymp.voide, kasvovoide, kasvovesi, puhdistusvaahto, huulivoide kaikki hyviä, niin ja se uus superserum myös hyvä -lisä plussana -ovat usein tarjouksessa tai saa kaupanpäällisiä. Myös kosteuttava naamio hyvä -oon kokeillu kerran. En oo tainnu pettyä viä mihinkään Biothermin tuotteeseen paitsi huulikiiltoon -ihana väri, mutta pysyvyyttä nolla ja ripsiväriin (open eyes) liian luonnollinen lopputulos mun makuun.
Vihreän sarjan kasvovesi on ollut suosikkini jo vuosia. Hintakin on aika kohdallaan niissä isoissa pulloissa (400ml?). Tosin käytän tuotetta vain jaksoittain (normaalisti käytän alkoholitonta kasvovettä), eli kun tiedän, että pian alkaa taas näppyjä lykkäämään... Mikä tapahtuu säännöllisesti kerran kuussa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713