Oon vähän pihalla nyt tämmöisestä meiningistä.. ja ajattelin jos vähän auttais tänne kirjoittaminen, eli ei oo viel kokemuksia pahemmin seurustelusta oikeastaan ollut. Ja mulla on ns "kiltin tytön" periaatteet, eli en harrastele mitään yhdenillan juttuja,tms. Vasta sitten kun on kumppani johon luottaa ja joka oikeasti välittää niin voin hyvillä mielin niitä sänkyjuttuja harrastella. Niin oon netissä tutustunut yhteen ikäiseeni kundiin, vaikuttaa mukavalta ja fiksultakin. Tullaan ainaki useimmiten hyvin juttuun jne. Mut se,et se toinen on innostunut kauheasti puhumaan pervoja,seksijuttuja,mikä on itselleni välillä vähän "pelottavaa". En tiedä miten suhtautua asiaan, kun toisella kuitenki on mielessä ne asiat ja mitä edes hakee. Oon saanut semmoisen kuvan että tykkää must, mut eihän jätkistä aina tiedä..ja kumminkin kun fantasiatkin on henkilökohtaisia niin ei kauheasti huvittaisi puhua niistä asioista kun puuttuu vielä se luottamus. Mitäs te miehet tuumaatte tästä? oonko vain jokin omituisuus vai pitäiskö vapaasti pervoilla? :D
...
5
480
Vastaukset
- kauemmas!
Sehän sillä sitten on mielessä. Ei ole paljon takeita minkäänlaisella tytöllä olettaa olevansa silloin ensisijaisesti mitään muuta pojalle kuin pelkkä reikä. Eihän se enää edes hae sitä. Kyllä se siitä ulos tulee, mitä päässä pyörii. Sen lisäks ihminen joka muuten on ihan hyvä tyyppi, jolla sosiaaliset suhteet ja sänkyelämä pelaa normaalisti, ei tartte alkaa netissä vielä hakemaan sitä. Se ei korostuis sillä liikaa jos se olis normaali tapaus, vaan olis asia muiden joukossa. Varo yleensäkin kaikkia friikkejä, oli laji mikä hyvänsä, ja pidä se periaate, että jos ihmisellä on hyvät ja toimivat ihmissuhteet, niin ei sen tarvi tulla nettiin puhuun nuorille tytöille pervoja. Potentiaalinen pedofiili taitaa olla sun juttukaveris.
itsehän totesit että ko. kundi vaikuttaa mukavalta ja fiksulta.
Jos se kundi on oikeasti mukava ja fiksu niin se ymmärtää, jos sä sanot sille ettei sua huvita heittää pervojuttuja.- luulotietoinen
Minulla on naispuolisia kavereita, joista joidenkin kanssa olen ja toisten kanssa en ole puhunut pervoja. Kenenkään kanssa en kuitenkaan ole ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä. Minulle se on vain eräs puheen tyyleistä, josta on helppo vetää vitsejä tai syvällisiä keskusteluita.
Toisaalta ihminen voi olla petollinen. Psykopaatit ovat usein ihmisistä miellyttävimpiä.
Kuinka paljon hän puhuu pervoja? Kääntääkö hän aiheen kuin aiheen seksiin? Vihjaa hänelle, että tunnet itsesi kiusaantuneeksi juttujen tähden, ja seuraa miten hän muuttaa puhetapojaan. Jos/Kun tapaa hänet, koeta olla oma itsesi, äläkä anna hänen edetä liian nopeasti. Jos teillä on paljon yhteistä, ei haittaa, jos yksi keskustelujen osa-alue, ehdotteleva lähentyminen yms. unohdetaan joksikin aikaa. Laita merkille, että kuulostaako hän järkevältä myös livenä (muista, että voi olla jännittynyt)! Voisiko hän olla kirjoittanut omista ajatuksistaan aiemmin netissä, vai käyttikö hän vain temppuja? Jotkut opettelevat tietoisesti puhetapaa/fraaseja sekä elekieltä manipuloidakseen; toisilta (mm. psykopaatit) se tulee itsestään.
Jos päätät tavata hänet, älä jää hänen kanssaan liian etäälle muista kaksistaan. Ota ensi tapaamiselle vaikka parhaan kaverisi (joku hyvä ihmistuntija ;) mukaan.
Mutta palatakseni aiempaan; osa naisista puhuu mielellään pervoja, toiset eivät. Itse koetan (toisinaan epäonnistun :P) säätää ilman kummempia ajatuksia juttuni toisen mukaan (sama koskee mustaa huumoria, syvällistä keskustelua, suoraa puhetta jne.). Tietyssä seurassa minusta voi saada "kummallisen" kuvan. Ehkä kaverisi on vain huono lukemaan tilannetta, ja innostui väärästä asiasta väärään aikaan. Enemmän on vaikea sanoa tapaamatta kyseistä henkilöä kasvotusten.
Ja totta kai: netissä on helpompaa aloittaa törkeyksien puhumisen kuin kasvotusten. - MMies
" Mitäs te miehet tuumaatte tästä? oonko vain jokin omituisuus vai pitäiskö vapaasti pervoilla?"
Älä pervoile, jos ei huvita. Pervoile, jos huvittaa. Painostuksen alla nyt ei kannata tehdä mitään, eli jos se hyypiö ruinaa tyyliin "kerro miltä tuntuu ku tuun takaapäin aamunkoitteessa" ym hinttaripaskaa, niin mieti uudestaan. Leikkiähän toi nyt vaan on, mutta jos susta ei tunnu siltä, niin sitten ei. - kvinnan.
...tulee itselläni aika usein kuvioihin, jos en uskalla tutustua "oikeasti". Seksuaalinen vihjailu pitää suhteen riittävän etäisenä, ei pelota/ahdista/velvoita niin paljoa.
Enemmänhän se kuitenkin vaatii luonnetta (ja tuo mukanaan myös vastuuta) päästää toinen ensin henkisellä tasolla lähelleen...joillekin se vastuu ja läheisyys vaan on lievä kauhun paikka (vaikka olisi kuinka kiinnostunut), jota sitten kevennetään pervouksilla. Ja sori, vastasin, vaikka olen nainen. En tiedä päteekö tämä miehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426