Pipo?

NoJust

Oletetaan, että saat ystävältä (tai ystävältä ) lahjaksi itseneulotun pipon (ynnä kenties kaulaliinan), niin minkälainen olisi sellainen unelmiesi pipo (tai setti)?

Lämmittäisikö pipo yleensäkin?

19

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

Minkälainen sen pitäisi olla? Musta ei löydy mitään metroseksuaalia stailaajaa, joten jättäisin sen tekijän päätettäväksi.
      Totta kai pipo lämmittää.
      Mäpäs sainkin seurustelun alkuaikana avolta lahjaksi villapaidan, joka on mulla vieläkin.
      Sellaista lahjaa minä arvostan eniten jonka joku on tenyt omin käsin.

• scale

Kun kirjoitin, että arvostan omin käsin tehtyä lahjaa, niin en sitten iloitse jos joku tuo mulle kipollisen siittiöitä ja sanoo tehneensä sen omin käsin (sanoinpa ennen kuin joku koranleuka ehtii, mää teidät perskeleet tiedän).

• NoJust
        scale kirjoitti:

Kun kirjoitin, että arvostan omin käsin tehtyä lahjaa, niin en sitten iloitse jos joku tuo mulle kipollisen siittiöitä ja sanoo tehneensä sen omin käsin (sanoinpa ennen kuin joku koranleuka ehtii, mää teidät perskeleet tiedän).

En saisi aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisin...

• scale
        NoJust kirjoitti:

En saisi aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisin...

kuitenkin.

• MMies

En käytä pipoa, joten turha lahja olisi.

• Kyllä

se Suomi-pipo on ihan hyvä idea ja lämmittää saajaansa varmasti joka tavalla.

• rupeli

Pipokin riittäisi. Jos on oikein kätevä, niin saattaisin osallistua raaka-aineiden hankintaan.

Mutta jos sais toivoa, niin samaa sarjaa pipo, kaulaliina ja sormikkaat.

:-)

Ja tunne tärkeintä, sekä antamisen ja saamisen. Sama mitä saa, kunhan se on sydämestä.

• rupeli

Siis raaka-aineiden hankintaan koskien isompaa projektia ja varsinkin siinä tapauksessa, jos pyytäisin tekemään.

Pää on kuin Haminan kaupunki.

• NoJust
        rupeli kirjoitti:

Siis raaka-aineiden hankintaan koskien isompaa projektia ja varsinkin siinä tapauksessa, jos pyytäisin tekemään.

Pää on kuin Haminan kaupunki.

Kyllä mä taisin ihan tuosta ekastakin jo ymmärtää... Taidat tosiaan olla kuumessa kun et sä normaalisti sanomisiasi korvaa kuten tänään :)

• rupeli
        NoJust kirjoitti:

Kyllä mä taisin ihan tuosta ekastakin jo ymmärtää... Taidat tosiaan olla kuumessa kun et sä normaalisti sanomisiasi korvaa kuten tänään :)

Olen vähän kateellinen sellaisille, jotka osaa tehdä käsin kaikkea.

Nuo minun kiinnostuksen kohteet kun ovat sellaisia, että ne vaativat "liikaa" tilaa. Ainakin toistaiseksi sellaisia tiloja ei ole omasta takaa.

Pitäisi varmaan vaihtaa kiinnostuksen kohteita.

• santa claus

luotan tässä pipontekijän tyylin hallintaan ...

• mun mielestä sen pipon pitäs olla vähän tekijänsä näköinen tai sitten jotenkin yhteiseen muistoon liitettävissä vaikka kortilla jossa ko. tarina mukana :)

• Keskivertomies

Saa olla vaikka Joensuun Katajan väreissä ja käytän sitä kesät talvet saunaa myöten, jos se olisi erään henkilön tuotantoa. Muuten pipo ei ole ihan kuuminta hottia. Mutta häneltä en pipoa tule saamaan.

• he.

NoJustJoo

• NoJust

Kiitos siitä.

Ja mukavaa päivää!

• Manfred

Riittävän väljä, ettei kiristä.
      Pysyy päässä, eikä tule silmille.

• santa claus

olisihan sekin lahja ...

• Manfred
        santa claus kirjoitti:

olisihan sekin lahja ...

Just sellanen musta on mullakin, en tosin ole käynyt missään mielenosoituksessa...

• NoJust
        Manfred kirjoitti:

Just sellanen musta on mullakin, en tosin ole käynyt missään mielenosoituksessa...

Taidanpa tietää, mitä aktivistiystäväni saa joululahjaksi... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      27
      11112
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      48
      8599
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5405
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3694
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3288
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2598
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      46
      2144
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe