Pipo?

NoJust

Oletetaan, että saat ystävältä (tai ystävältä ) lahjaksi itseneulotun pipon (ynnä kenties kaulaliinan), niin minkälainen olisi sellainen unelmiesi pipo (tai setti)?

Lämmittäisikö pipo yleensäkin?

19

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

Minkälainen sen pitäisi olla? Musta ei löydy mitään metroseksuaalia stailaajaa, joten jättäisin sen tekijän päätettäväksi.
      Totta kai pipo lämmittää.
      Mäpäs sainkin seurustelun alkuaikana avolta lahjaksi villapaidan, joka on mulla vieläkin.
      Sellaista lahjaa minä arvostan eniten jonka joku on tenyt omin käsin.

• scale

Kun kirjoitin, että arvostan omin käsin tehtyä lahjaa, niin en sitten iloitse jos joku tuo mulle kipollisen siittiöitä ja sanoo tehneensä sen omin käsin (sanoinpa ennen kuin joku koranleuka ehtii, mää teidät perskeleet tiedän).

• NoJust
        scale kirjoitti:

Kun kirjoitin, että arvostan omin käsin tehtyä lahjaa, niin en sitten iloitse jos joku tuo mulle kipollisen siittiöitä ja sanoo tehneensä sen omin käsin (sanoinpa ennen kuin joku koranleuka ehtii, mää teidät perskeleet tiedän).

En saisi aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisin...

• scale
        NoJust kirjoitti:

En saisi aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisin...

kuitenkin.

• MMies

En käytä pipoa, joten turha lahja olisi.

• Kyllä

se Suomi-pipo on ihan hyvä idea ja lämmittää saajaansa varmasti joka tavalla.

• rupeli

Pipokin riittäisi. Jos on oikein kätevä, niin saattaisin osallistua raaka-aineiden hankintaan.

Mutta jos sais toivoa, niin samaa sarjaa pipo, kaulaliina ja sormikkaat.

:-)

Ja tunne tärkeintä, sekä antamisen ja saamisen. Sama mitä saa, kunhan se on sydämestä.

• rupeli

Siis raaka-aineiden hankintaan koskien isompaa projektia ja varsinkin siinä tapauksessa, jos pyytäisin tekemään.

Pää on kuin Haminan kaupunki.

• NoJust
        rupeli kirjoitti:

Siis raaka-aineiden hankintaan koskien isompaa projektia ja varsinkin siinä tapauksessa, jos pyytäisin tekemään.

Pää on kuin Haminan kaupunki.

Kyllä mä taisin ihan tuosta ekastakin jo ymmärtää... Taidat tosiaan olla kuumessa kun et sä normaalisti sanomisiasi korvaa kuten tänään :)

• rupeli
        NoJust kirjoitti:

Kyllä mä taisin ihan tuosta ekastakin jo ymmärtää... Taidat tosiaan olla kuumessa kun et sä normaalisti sanomisiasi korvaa kuten tänään :)

Olen vähän kateellinen sellaisille, jotka osaa tehdä käsin kaikkea.

Nuo minun kiinnostuksen kohteet kun ovat sellaisia, että ne vaativat "liikaa" tilaa. Ainakin toistaiseksi sellaisia tiloja ei ole omasta takaa.

Pitäisi varmaan vaihtaa kiinnostuksen kohteita.

• santa claus

luotan tässä pipontekijän tyylin hallintaan ...

• mun mielestä sen pipon pitäs olla vähän tekijänsä näköinen tai sitten jotenkin yhteiseen muistoon liitettävissä vaikka kortilla jossa ko. tarina mukana :)

• Keskivertomies

Saa olla vaikka Joensuun Katajan väreissä ja käytän sitä kesät talvet saunaa myöten, jos se olisi erään henkilön tuotantoa. Muuten pipo ei ole ihan kuuminta hottia. Mutta häneltä en pipoa tule saamaan.

• he.

NoJustJoo

• NoJust

Kiitos siitä.

Ja mukavaa päivää!

• Manfred

Riittävän väljä, ettei kiristä.
      Pysyy päässä, eikä tule silmille.

• santa claus

olisihan sekin lahja ...

• Manfred
        santa claus kirjoitti:

olisihan sekin lahja ...

Just sellanen musta on mullakin, en tosin ole käynyt missään mielenosoituksessa...

• NoJust
        Manfred kirjoitti:

Just sellanen musta on mullakin, en tosin ole käynyt missään mielenosoituksessa...

Taidanpa tietää, mitä aktivistiystäväni saa joululahjaksi... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4342
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      48
      2749
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      212
      1644
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79