AVOIN PALAUTE RADIO SUOMI-POPILLE
Ensimmäisen kerran viitsin nähdä vaivaa ja suunnata kotisivuillenne. Tulin antamaan palautetta.
Olen kuunnellut Suomi Pop -asemaa jo pitkään ja olen ollut suhteellisen tyytyväinen ohjelman sisältöön.
Viimeaikoina olen kuitenkin huomannut, että siellä on johonkin aikaan, usein silloin kun olen autoilemassa töistä kotiin, joku homoseksuaali kertoilemassa rasvaisia homojuttuja ja vitselemassa esimerkiksi jostain siitä, miten antaisi jonkun jalkapalloilijan laittaa "pallo pömpeliin" tai muuta vastaavaa.
Minusta se on vastenmielistä.
Ymmärrän kyllä, jos haluette olla muodikkaita ja hehkuttaa homoseksuaalisuudella, mutta minulle tulee suorastaan fyysisesti paha olo, kun kuulen sen juttuja.
Joka kerta olen joutunut vaihtamaan Novalle.
Jos ette vaihda kyseistä ohjelmaa jonnekin myöhäisiltaan, missä se ei ole lasten kuultavissa pidän kanavavalitsimen Novalla pysyvästi.
SUOMI -POP
Pate L
1
294
Vastaukset
- kovakuuntelija
No näinon ei kai juontaja ole Jaajo sillä on yleensä naisjuontajakin ohjelmassa mukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062726
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262537En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va581206- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 107811
- 46803