wc-pöntön kansi

Einsten

Yhtää juttuu mä en ymmärtänyt sillon kun mä seukkasin Tintta-Maarian kanssa: miks mun olis pitänyt laskea wc-pöntön kansi alas käytön jälkeen? Eiks olis reilumpaa et molemmat säätäis kannen aina siihen asentoon mihin sitä tarttee? Esim. jos Tinttis tuli mun jälkeen vessaan vaik kakalle (aina ku tinttis kävi kakalle, ni oli kyl hyvä sytyttää pari stidii tai polttaa jotain tuoksukynttilää, siel hais aika paljon), ni miksei se laita sitä kantta sit alas. Ja sit ku mä menisin seuraavan kerran, ni mä nostaisin sen ylös. Sit ku Tinttis tulis ni se laittas sen alas. Jos mul tulis vaik sit kakkahätä, ni sithän mun ei tarttis sitä nostaa, mut jos tulis se toinen, ni sit kyl. Ja sit tinttis taas laskis, jos sil tulis vaik uudestaan kakkahätä, tai ihan sama kumpi hätä, sehän joutuu sen laskee joka tapaukses. Mut te varmaan tajusitte mun logistiikan? Nii et miks?

21

1843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manfred

Kyllä se kansi pitää sulkea joka kerran käytön jälkeen.
      Ei se ole mikään sukupuolikysymys, kullä meilläkin naisväki usein unohtaa kannen ylös...

Joutuu sen kannen nostamaan joka kerta, oli asia kumpi hyvänsä. Ei pitäisi olla liian vaikeaa tai rasittavaa.

• scale

avoimien kakkapönttöjen koulukuntaan.
        Sitä kun vessaan menee, on ihan hienoa kun ei tarvitse muuta kuin kaivella etuveitikka esiin ja antaa suihkia.
        Näin lisäksi säästyy kannen saranat, jotka ovat tarvikeosinakin suhteettoman kalliita.

• scale kirjoitti:

avoimien kakkapönttöjen koulukuntaan.
        Sitä kun vessaan menee, on ihan hienoa kun ei tarvitse muuta kuin kaivella etuveitikka esiin ja antaa suihkia.
        Näin lisäksi säästyy kannen saranat, jotka ovat tarvikeosinakin suhteettoman kalliita.

Ei tarvitse kenenkään nostella tai laske kantta, kun pönttö on aina valmiina toimintaan.

btw. ne miehet jotka eivät osu reunoille roiskimatta joutavat istumaan pöntöllä niin kuin akat.

• ja pöntöön isot...
        Richartti kirjoitti:

Ei tarvitse kenenkään nostella tai laske kantta, kun pönttö on aina valmiina toimintaan.

btw. ne miehet jotka eivät osu reunoille roiskimatta joutavat istumaan pöntöllä niin kuin akat.

Kuka hullu kusee vessapönttöön? Et kai ulkonakin esim. ravintoloissa mee koppiin kusemaan?

Kyllä pienet asiat hoidetaan pisuaariin ja isot pönttöön. Ja kotona pisuaarin virkan hoitaa lavuaari, korkeammalla eli helpompi osua eikä roiski ja vesi valuu kokoajan.

• ja pöntöön isot... kirjoitti:

Kuka hullu kusee vessapönttöön? Et kai ulkonakin esim. ravintoloissa mee koppiin kusemaan?

Kyllä pienet asiat hoidetaan pisuaariin ja isot pönttöön. Ja kotona pisuaarin virkan hoitaa lavuaari, korkeammalla eli helpompi osua eikä roiski ja vesi valuu kokoajan.

....hyi he***tti.

• pönttöpää

Kannen jätän minäkin auki, mutta renkaan alas, sitäpaitsi kotioloissa on fiksua kusaista istualtaan kaikien.

• Einsten

kuka hullu sitä kantta nyt pitää kiinni?

• Kolli_Kellinen
        Einsten kirjoitti:

Feng shui-oppien mukaan pöntön kansi on aina pidettävä kiinni. Muuten rahat katoavat talosta huis hiiteen. Odotan yhä, että talooni saapuisi sitä rahaa, jotta voisin testata teorian toimivuutta käytännössä.

• kansi alhaalla

saattaa tulla aikamoista sotkua aikaan...musta ainakin on aina, teki nyt sit isompaa tai pienempää, ollut kiva nostaa KANSI pois tieltä.

• juuri siksi
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Feng shui-oppien mukaan pöntön kansi on aina pidettävä kiinni. Muuten rahat katoavat talosta huis hiiteen. Odotan yhä, että talooni saapuisi sitä rahaa, jotta voisin testata teorian toimivuutta käytännössä.

Ehkä ne rahat eivät pääse sun kotiin, kun kanssi on kokoajan kiinni? Mitä jos pitäisit kanssi auki, niin ehkä rahaakin olisi?

Ei kai turhaan sanota, ettei raha haise. Miksi se haisisi, jos ei tulisi vessapöntön kautta?

• Manfred
        Einsten kirjoitti:

Sinä siis peset pöntön joka kerta paskalla käytyäsi?
        Itse olen se verran laiska, että suljen vain kannen.

Vai tykkäätkö katsella sitä likaista pönttöä?

Siis kansi pidetään kiinni. Kuka haluaa katsella avonaista pönttöä?

• niin ei tarvitse katsella
        Manfred kirjoitti:

Vedä ne alas, niin ei tarvitse katsella niitä paskoja.

Vai oletko taas joku aktivisti ja säästät luontoa vetämällä paskat alas vain kerran kuukaudessa, kun kanssi ei enää mene kii?

• Manfred
        niin ei tarvitse katsella kirjoitti:

Vedä ne alas, niin ei tarvitse katsella niitä paskoja.

Vai oletko taas joku aktivisti ja säästät luontoa vetämällä paskat alas vain kerran kuukaudessa, kun kanssi ei enää mene kii?

Olipa hauska!
        Vessan vetäminen nyt on niin itsestäänselvyys, ettei siitä tarvitse keskustella.
        Ei se avonainen pönttö mikään kiva ole katsella vedettynäkään...

• ihmiset...
        Manfred kirjoitti:

Olipa hauska!
        Vessan vetäminen nyt on niin itsestäänselvyys, ettei siitä tarvitse keskustella.
        Ei se avonainen pönttö mikään kiva ole katsella vedettynäkään...

osaavat käyttää wc-harjaa joka kerta kun vetävät alas. Jos sulla on tapana käyttää harjaa kerran kuukaudessa, kun pönttö on kokonaan ruskea, niin se on toinen asia.

Enkä myöskään halua avata kanta ja nähdä sun ruskean pöntön, silloin saattaa tulla molemmista aukoista samanaikaisesti, niin ilman varoitusta.

Ja jos tarkoituksenasi kannen avulla vain peittää epäsiisteytesi ja laiskuutesi niin kyllä säälin sinua.

• Manfred
        ihmiset... kirjoitti:

osaavat käyttää wc-harjaa joka kerta kun vetävät alas. Jos sulla on tapana käyttää harjaa kerran kuukaudessa, kun pönttö on kokonaan ruskea, niin se on toinen asia.

Enkä myöskään halua avata kanta ja nähdä sun ruskean pöntön, silloin saattaa tulla molemmista aukoista samanaikaisesti, niin ilman varoitusta.

Ja jos tarkoituksenasi kannen avulla vain peittää epäsiisteytesi ja laiskuutesi niin kyllä säälin sinua.

Mulla onkin vaimo joka siivoaa...

( vetäytyy suojaan feministien hyökkäykseltä )

• Einsten
        Manfred kirjoitti:

Meitsi kattelee aina välil avonaista pönttöö, jos esim. telkust ei tuu mitään. Sun pönttö on vissiin melko likainen? meitsil on kristallinkirkas. Mä käytän sitä pirkan sellasta puhdistajaa. Se kyl haisee aika ikävälle, mut se on kyl tosi tehokas,

• Manfred
        Einsten kirjoitti:

Meitsi kattelee aina välil avonaista pönttöö, jos esim. telkust ei tuu mitään. Sun pönttö on vissiin melko likainen? meitsil on kristallinkirkas. Mä käytän sitä pirkan sellasta puhdistajaa. Se kyl haisee aika ikävälle, mut se on kyl tosi tehokas,

Siihen pönttöön on hankittu muun kalustuksen väriin sävytetty kansi, jos sitä ei pidetä näkyvissä?

• on hankkinut..
        Manfred kirjoitti:

Siihen pönttöön on hankittu muun kalustuksen väriin sävytetty kansi, jos sitä ei pidetä näkyvissä?

Mä en ainakaan ole hankkinut mitään "muun kalustuksen väristä" kansia, vaan se oli ihan vakiona asunnossa kun muutin siihen 10 vuotta sitten. En edes tiedä minkälainen se on kun en ole koskaan ole sitä sulkenut, toimiiko se edes? Pitää kai kysyä vaimolta...

• olla miehet
    • pöntöön...

Vain akat pissivät ja ulostavat samaan pönttöön istuen.

Miehet kusevat joko pisuaariin tai lavuaariin ja ison hommat sitten tehdään pöntöllä.

• pullopersekapitalistisika

Kylä näin o. Ja syykin o selvä: Jos siinä istuu kusella niin nuppihan kastuu jo veteen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9714
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5294
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4973
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3821
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3333
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      44
      3138
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2906
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2573
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      69
      2542
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56
      2453
    Aihe