Bogat co.

Nimetön

Missä on "vanhat" tosi fanit?
Taidetaan kaikki olla jo kolmekymppisiä hyvinkin, nyt ois aika katsoa toimiiko tämmönen palsta.
Ekan testataan kuinka tämä herättää mielenkiintoo ja jos niin käy laitan myöhemmin melios. johon voit ilmoittautuu tosifaniksi.
Saatas herätettyä teini sisältämme.
Jos tunnistat itsessäsi Bogart co fanin jätä sormenjälki tänne,niin jatkoa seuraa hysterialle.
'mintunvihree huppari logolla'

9

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '''''

      Kuuluin aikoinani faniklubiinkin, mutta en ole vuosiin kuunnellut kyseisen yhtyeen musiikkia. (ei tosin ole enää levyjäkään.) Niin ja ikää 27 vuotta...

    • Hairpray

      Joo,kyllä Bogart Co:n Princess saa yhä kylmät väreet aikaiseksi,myönteisessä mielessä toki.
      Hassu juttu muuten,minulla on tuolta ajalta olemassa singlejulkaisu saksalaiselta Bogart-yhtyeeltä,siis ilman Co:ta.


      • Pontus
        Huggy.bear kirjoitti:

        Ja video siitä löytyy täältä

        http://www.youtube.com/watch?v=l9nJq4fi5f8

        Näin videon pitkästä aikaa.Täytyy sanoa, että se oli aikanaan edistyksellinen suomalaiseksi ja muistaakseni ohjaaja oli Juha Tapaninen,joka jossain dokumenttiohjelmassa kertoi videon olleen hirmu kalliin ja kuvauksissa oli todella kylmä (Mikä näkyy videon ulkokuvissakin!)
        Mutta tuossa videossa on sentään juoni,toisin kuin monissa nykyvideoissa,jotka ovat pelkkää perseenheilutusta solistin johdolla.Tuollekin videolle ehkä nyt joku nuorempi nauraa,mutta katsotaan parinkymmenen vuoden päästä,saattaa muuan "Sandstorm" naurattaa vuorostaan silloin!


    • Bogart on hyvä!

      Siis mä olin joskus ihan himofani! Ilman bogarttii ei ollu elämää. Mistä saisin niitä vanhoja biisejä?

    • vanha vetäjä

      Muistan tapauksen, kun sliipparit veti jossain parodiana pätkän bocartteja: all the best girls, they are boys....
      No se siitä. Kyllä bocksuja voi vielä nykyäänkin soittaa ihan huoletta.

    • Janzu

      Vanhat biisit toimii edelleen (ehkä vähän nostalgiankin voimalla). Princess ja All the best girls lienevät aikakirjoihin jäävät klassikot.

      Ehdottomasti paras Ressun projekteista. Bogart on suomi-discon yksi ehdottomista uran uurtajista (julkaisi jopa maxi-sinkkuja hiteistään jonkinlaisina remixeinä. Muistaako joku muita tuolta ajalta?).
      Videotkin olivat myös tuon ajan ehdotonta suomalaista huippua.

      • Kata*

        Tässä joku aika sitten satuin telkusta näkeen Prinsess videon, ja kyllä olikin huisia.
        Levyt ovat kiven alla itsekkin niitä joskus metsästin..Itteltä vielä puuttuu pari jotka ovat muutossa kadonneet.
        Bändi oli DexViihteen keikka listoilla vielä kesällä, mutta ilmeisesti ei kauppa käynyt.
        Mä kyllä uskon että porukkaa saatas kasaan vanhaan malliin??
        Terkkuja kaikille jotka nimestä tunnistaa,real fani ajoilta.


      • Elina72
        Kata* kirjoitti:

        Tässä joku aika sitten satuin telkusta näkeen Prinsess videon, ja kyllä olikin huisia.
        Levyt ovat kiven alla itsekkin niitä joskus metsästin..Itteltä vielä puuttuu pari jotka ovat muutossa kadonneet.
        Bändi oli DexViihteen keikka listoilla vielä kesällä, mutta ilmeisesti ei kauppa käynyt.
        Mä kyllä uskon että porukkaa saatas kasaan vanhaan malliin??
        Terkkuja kaikille jotka nimestä tunnistaa,real fani ajoilta.

        Voi jösses olishan se mahtavaa jos Bogart vielä kokoontuis keikoille. Levyjä muuten löytyy huuto.netistä aika hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe