Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

sänkyyn pissailija

no niin

A)Mitä tekisitte? jos miehenne pissaisi sänkyynne ollessaan niin humalassa ettei tajua mennä vessaan.
B)Mitä sanoisitte hänelle?
C)Mitä odottaisitte hänen tekevän?

23

5100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patja-pirkko

      a) Antaisin miehen jatkaa uniaan, ja siirtyisin loppuyöksi sohvalle.
      b) Jokin pieni puhuttelu voisi olla paikallaan, jollei mies itse ymmärrä pohtia vakavasti omaa alkoholin käyttöään. Todennäköisesti häntä itseään harmittaa, joten en lisää sitä nalkutuksella.
      c) Odottaisin, että hän automaattisesti vähentäisi alkoholin käyttöään. Ja toteuttaisi pitkäaikaisen haaveeni hankkimalla aidon futon-patjan meille.

    • Rätti-Liisa

      ex-mieheni oli juuri tuollainen ja kuseksikin niin sänkyyn kuin muihinkin paikkoihin, joissa kulloinkin luuli juovuspäissään vessan sijaitsevan.

      Olen siivonnut hänen virtsojaan niin sängystä, vaatekaapista, eteisen laatikostosta kuin koirankin päältä.

      Ja mitä siis tein: Ensimmäistä kommentoin hiukan huvittuneesti ja seuraavasta rupesin jo v***uilemaan ja kun niitä tapahtui useammin, v***uilin jo julkisestikin.

      Homma kuitenkin jatkui ja tapahtui lähes aina kun hän oli käynyt kavereiden kanssa dokaamassa. Mies ei ymmärtänyt hilitä juomistaan eikä hävennyt edes virtsaamistaan. Turha kai siis edes selittää, miksi kyseessä on todellakin jo EX-mies.

    • Sorsa, ja

      jatka hoivaamista.

    • nöpsö

      A) Saisin raivarit, mutta turha känniselle olisi alkaa huutamaan. Yrittäisin raahata hänet nukkumaan loppuyöksi vessan lattialle tai kylppäriin, jos saisin hänet tolpilleen

      B) Aamulla rauhoituttuani toteaisin, että seuraavalla kerralla joko juot vähemmän tai menet kotiisi nukkumaan (kyseessä on mulla siis poikaystävä, ei avomies)

      C) Pitäisi pyytää vilpittömästi anteeksi ja ostaa uusi patja. Turha luvata, että ei tee samaa uudelleen, jos mies ei kykene pitämään sanaansa.

      • kerta muka uus patja,ei helvetti kellään oo varaa ostaa uutta runkopatjaa kerran kuussa.Ensinnäkin känni / kaljakusi on melkein pelkkää vettä ja jos sen pistää samantien tuulettuun / kuivuun, pesee petauspatjan ja vaihtaa uudet petikamppeet niin on se nyt saatanan kumma homma jos siinä ei voi muka senkään jälkeen nukkua.

        Jos tässä aletaan nuukaileen niin naisetkin voi ostaa sit joka ikinen kerta kun sattuu pikku mensuunituulivahinko uuden sängyn,vuoroin vieraissa käydään :-)


    • Liina

      a)Heräsin kusessa uiden ja nopean analyysin jälkeen tajusin, ettei ole omaani. Järkytyin tilanteesta. Juoppokin siitä sitten heräsi ja hiippaili suihkuun asiaa kommentoimatta. Minä sillä aikaa keräsin kusipyykin kasaan, heitin kusisen petarin parvekkeelle. Levitin froteepyyhkeen kostean runkopatjan päälle ja sen päälle puhtaan lakanan. Kaivoin kaapista kuivan puhtaan peiton ja vaihdoin myös omat vaatteeni kuiviin. Kiroilin mielessäni suihkussa lotraavaa juoppoa! Menin peiton alle ja toivoin että tämä oli vain pahaa unta. Juoppokin tuli suihkusta, mutisi jotain selityksen tapaista, en muista.
      b)En sanonut mitään, häpesin hänen puolestaan.
      c) Odotin että hän aamulla pyytää anteeksi ja rupeaa kusipyykille. Tilanne oli todella nolo sillä han kusi minun sänkyyni, emme asuneet yhdessä. Odotin myös että nyt se dokaaminen loppuisi varmaan lopullisesti. Ei loppunut.

      PÄÄTÖS: Vaikenimme asiasta puolin ja toisin =VIRHE
      Eräänä yönä kuitenkin sain tarpeekseni kun tämä samainen juoppo alkoi ähistä vieressäni. Ajattelin että näkee painajaista enkä kuvitellut että tästä tulisikin minun painajainen. Yhtäkkiä hän nousi sängystä ja alkoi alasti horjuen kulkea vessaan päin ja pääsikin perille, mutta kakka ei päässyt perille vaan putoili matkalla makkarin ja eteisen lattialle ja matoille. Kun haju leijaili sieraimiini nousin sängystä asiaa ihmettelemään. Maastouduin peiton alle ja kuuntelin kun alkoi kuulua vessasta ikäänkuin siivouksen ääniä ja veden lorinaa. Ajattelin että nyt varmaan korjaa sotkunsa. No, yrittihän se, huonolla tuloksella. Kömpi sitten sieltä takaisin viereeni ja sammui. Heräsin sitten itse pisuhätään ja yritin mennä vessaan. Paskaa oli joka paikassa, pöntön reunat, lattiat jopa seinät olivat töhryssä. Hädissäni loikin takapihalle kyykkypissalle. Yö meni mopatessa ja matot heitin pihalle haisemaan. En kertakaikkiaan pystynyt nukkumaan siinä lemussa eikä siitä juoposta ollut sotkujaan siivoamaan.
      Hiljaista poikaa oli aamulla ja ihmetteli missä eteisen matto. Sanoin että se on paskassa, heitin ulos! Ei kysellyt enempää.
      Nyt sen ulosteita siivoaa uusi nainen, nuori ja nätti kahden pienen lapsen yh-äiti. Kyllä me naiset ollaan hulluja! Tai ainakin minä olin kunnes järki voitti.

      • *yökkii*

        Siis että voi olla kamalaa. Mun ex kusi sänkyyn kerran, eikä siitä puhuttu kans koskaan. Mutta tiesinpähän sen jälkeen aina kytätä sen reissuja kun kännissä yöllä lähti seikkailemaan, siirsin vessaan kuselle ettei mennyt nurkat ja vaatekaapit. Muutaman kerran sammuneena piereskeli "parven" housuihinsa tai lakanalle. ei sentään paskonut ympäriinsä.

        Emme asuneet yhdessä, onneksi. Emmekä kauaa seurustelleetkaan, kun ongelmansa olivat mulle liikaa.


      • Peksi333
        *yökkii* kirjoitti:

        Siis että voi olla kamalaa. Mun ex kusi sänkyyn kerran, eikä siitä puhuttu kans koskaan. Mutta tiesinpähän sen jälkeen aina kytätä sen reissuja kun kännissä yöllä lähti seikkailemaan, siirsin vessaan kuselle ettei mennyt nurkat ja vaatekaapit. Muutaman kerran sammuneena piereskeli "parven" housuihinsa tai lakanalle. ei sentään paskonut ympäriinsä.

        Emme asuneet yhdessä, onneksi. Emmekä kauaa seurustelleetkaan, kun ongelmansa olivat mulle liikaa.

        Joo, tiedän kyllä valitettavasti millasta toi on. Munkin ex tyttöystävä oli just tommonen niiden pahimpien ryyppyreissujen jälkeen. Ja niitä kyllä oli vähän liian usein. Enpä kyllä kauaa jaksanu sitä touhua ja sänkyyn ja muualle kämppään kusemista. Heitin muijan ulos aika nopeesti. Luulen et tein ihan oikeen ratkasun. Eipä oo sen jälkeen tarvinnu kusia siivoilla.


      • tiedän tunteen

        Kyllä te naiset olette hulluja.

        Olen mies ja minulla on miespuolinen kaveri, jolle tuollainen sänkyyn kännissä kuseminen on melko tavallista, kun hän on riittävästi ottanut. Joskus ei vaadi edes suurta määrää viinaa, riittää että on pari päivää putkeen ottanut, niin näitä käy.

        Kerran kävi vähän ohraisemminkin. Yhden toisen kaverin kanssa suurinpiirtein kannettiin se kapakasta minun luokse yöksi (Asuin lähimpänä sitä kapakkaa, ja siihen minun luo oli lyhin kantomatka). Jäimme kaikki kolme minulle yöksi. Minä omassa sängyssäni ja pojat vuodesohvalla. Oli kuulemma alkanut yöllä vain ihmeellisesti täristä ja öristä ja kusethan siltä lirahti alle. No eipä siinä mitään, mutta kun se oli housuihinsa vielä paskonutkin, onneksi oli farkut jalassa. Siellä se koko aamuyön kylppärissä suihkutteli ja pesi itseään ja vaatteitaan. Aamulla vein sille kuivat lainavaatteet oven raosta, että pääsee kotiinsa. Vuodesohva oli siis jo kusessa ja kun pääsin näkemään kylppärin, se oli yltäympäriinsä paskassa, sitä oli tosiaan pitkin seiniä, kuten joku jo tuossa aiemminkin kirjoitti. Haju oli karmea ja sitte se oli yrittänyt vielä peitellä tapahtunutta ja suihkutellut koko pullon jotain dödöä sinne kylppäriin, niin avot. Se imelä dödö sekoittuneena siihen paskan ja kusen hajuun!!! Kyllä meinas taju lähteä!!!

        Olin tyytyväinen, kun olin antanut sille lainavaatteiksi karmeimmat kledjut mitä kaapista löytyi, jotain auton remontoimis vaatteita. Tämän lisäksi päätin häpäistä kaveria antamalla sille reikäisen kauppapussin, mihin se sai tunkea paskaiset, kusiset ja märät vaatteensa, jonka jälkeen passitin sen kaupungille kävelemään kohti kotiaan, pussi kädessä, karmean näköiset kledjut päällään. Olihan se näky, kun siitä pussista valui oikein noro lumisille jalkakäytäville sitä paskalta haisevaa ruskeaa vettä ja kaveri näytti muutenkin pultsarille. Toisen kaverin kanssa lähdettiin vielä perään naureskelemaan sille.

        Mutta kyllä se päivä vitutti. Kylppäriä sai putsata monta tuntia ja vuodesohva oli piloilla. Sitä piti kuivattaa pari päivää, mutta läikät siihen jäi. Samoin asuntoa sai pari päivää tuulettaa tehokkaasti sen dödön jäljiltä ja oli vielä talvi!

        Tuolloin en vielä tiennyt, että kyseisellä henkilöllä on tällaisia ongelmia. Mutta arvaatte varmaan, että tämän episodin jälkeen hänellä ei ole ollut asiaa minun tai sen toisenkaan kaverin luo yöksi. Jäätykööt vaikka hankeen ennemmin.

        Joku tuolla aikaisemmin kirjoitti, että hyvitykseksi pitäis ostaa uusi sänky ja joku vastusti mielipidettä. Kyllä olen vahvasti sitä mieltä, että vuodesohvan se on mulle pystyssä. Kyllä tuollainen eläimellinen eritteiden päästäminen sänkyyn/vuodesohvaan on rangaistava teko. On se sen verran epähygieenistä hommaa nukkua toisen virtsaamassa sängyssä, olkoon sitten vaikka kuinka hyvin putsattu sänky. Joka ei kykene pienessä sievässä ruumiintoimintojaan säätelemään niin nukkukoon kotonaan yksin kumilakanoissa. Jos toisen sängyn sotkee, niin sitä pitää joutua maksamaan ja kalliisti!

        Niin sen verran piti vielä sanoa, että arvatkaapa naiset kuka meistä kolmesta on se kellä käy paras flaksi naisten kanssa ja jolla on eniten ollut suhteita! Niinpä niin, se pissakallehan se!


    • äly...

      A) Ottaisin tilanteesta digikuvia päivämäärän kanssa ja pistäisin nettiin.

      B) Kertoisin kyseisen www-sivun osoitteen ukolle. Jos tvat ei parane niin sitten linkki sivulle ukon kavereille, myös muu miehen suku saisi sähköpostissa linkin, mahdollisesti myös työnantaja. Eli mitä enempi kuvia sivulle kertyisi, sitä useammalle niitä levitettäisiin.

      C) Joko alkaisi käyttää vaippoja tai etsisi uuden unipaikan.

      • Näin miestä koulutetaan...

        Luuletteko todella saavanne moisella henkisellä nöyryyttämisellä mieleisen miehen vierelle.

        Jos kyse sitten onkin vain kostamisesta, niin asia on selkeämpi ja kannustaisin vielä inhottavampiin temppuihin. Ulostetta voi kerätä vaikkapa talteen, ja sen voi syöttää miehelle aamupuuron kera tai lähettää postissa selostuksineen työkavereille.

        Näin ne sukupuoliset erinomaisuudet saadaan esiin.


    • pullopersekapitalistisika

      Noniin, kunnon pissa-kakka-threadi, tälläistä herkkua ei usein näekään.

      Siis kuseeko joku oikeasti sänkyynsä ? Eipä o moista tapahtunut, vaikka millasessa kaatokännissä olis. Paljonko oikeen pitää olla promilleja ?

      • vähän sellainen 'ammattilaisten' juttu,mä tein sen ekan kerran joskus 22-23v ja siitä lähtien sitä on sit sattunutkin suht. säännöllisin väliajoin.Kaveri taas on päässyt samaan rappiotilaan vasta 27v,mut siitä tulikin sit kertalaakista ns. pro,tossa kesällä sillä meni 5 vkl putkeen silleen et joka kerta sänky märkänä :-)

        Eikä se mitään järjettömiä promilleja tarvi, kunnon perskännit suurimaksi osaksi bissellä otettuna (määrähän siinä kusettaa,15-20 bisseä on aikapaljon nestettä),sen verran väsynyt olo et nukahadat samantien kun pääset sänkyyn ja tärkeimpänä kaikesta,et käy kusella ennen nukkumaan menoa.


      • pullopersekapitalistisika
        yrmio kirjoitti:

        vähän sellainen 'ammattilaisten' juttu,mä tein sen ekan kerran joskus 22-23v ja siitä lähtien sitä on sit sattunutkin suht. säännöllisin väliajoin.Kaveri taas on päässyt samaan rappiotilaan vasta 27v,mut siitä tulikin sit kertalaakista ns. pro,tossa kesällä sillä meni 5 vkl putkeen silleen et joka kerta sänky märkänä :-)

        Eikä se mitään järjettömiä promilleja tarvi, kunnon perskännit suurimaksi osaksi bissellä otettuna (määrähän siinä kusettaa,15-20 bisseä on aikapaljon nestettä),sen verran väsynyt olo et nukahadat samantien kun pääset sänkyyn ja tärkeimpänä kaikesta,et käy kusella ennen nukkumaan menoa.

        No ilmankos, mä en saa kyllä survottua itteeni illassa yli kuutta tuoppia ilman että pitäs juosta kusella yhtä soittoa, saati että nukahtas kun rakko muistuttaa ylipaineistettua rantapalloa.

        Melkos Pro-menoa, sanoisin.


      • rupeli
        pullopersekapitalistisika kirjoitti:

        No ilmankos, mä en saa kyllä survottua itteeni illassa yli kuutta tuoppia ilman että pitäs juosta kusella yhtä soittoa, saati että nukahtas kun rakko muistuttaa ylipaineistettua rantapalloa.

        Melkos Pro-menoa, sanoisin.

        Jotkut pystyy vetämään bisseä, kuin sienet.

        Mulla iskee rajoitin vastaan jossain 7-8 kohdalla viimeistään. Kaikki sen yli menevät tulevat sananmukaisesti yli.

        Ammattilaiset erikseen, omassa sarjassaan.


    • exxxxxx

      ...eron, kun ei mies ymmärtänyt, ettei voi ottaa viinaa

    • Agfasupercolor

      Aikas huippu aihe! Eipä ole sattunut mulle eikä tutuillekaan... Karua touhua jos kusee a) muijansa b) omaan sänkyyn...

      Kertokaa lisää näitä TOSItapauksia.. :=)

      • Wastaaja

        Känässä oon varmaan itsekin joskus ollu, mut en kyllä koskaan siinä tilassa, että alleni olisin kussut/ paskonut...

        En mä tiedä miks mua nyt ei niin kauheesti huvittanu tää aihe. Mokia sattuu joo varmaan ihan jokaiselle, mut kyllä tossa vaiheessa (jos alleen pissii humalan vuoksi) ihan aikuisten oikeastikin jo kandeis ehkä vähän sitäkin kelata, että kuinka paljon sitä boozea kurkustaan alas oikein pistääkään... Jos tollanen sänkyyn ulostaminen on jollekin niinku jo joku normikuvio tyyliin "aina perjantaisin", ni en mä kauheesti ihmettele, jos fiksut naiset ei ympärillä pörrää.

        Itseäni varmaan houkuttais suuresti heti seuraava lähtevä Siperian kone, jos tollasta sattuis julkisesti itselle, mitä tässä ketjussa on kuvailtu.;D *karmea, karmea ajatuskin..*


    • Wastaaja

      Vastauksia.

      a.) Petaisin sille pedin vessaan hyödyntäen ehdottomasti niitä lakanoita, joilla mies on juuri uinunut.

      b.) Kysyisin, että aikooko hän hukuttaa mut kuseensa.

      c.)Odottaisin varmaan aika hyvää selitystä tapahtuneelle.;D Jos olis satunnainen juttu, niin tuskin jaksaisin moralisoida. En tiedä, kun sänkyä vessana käyttävän miehen kanssa en koskaan ole seukkaillu.:/

    • vili

      ompa ongelma. yks mimmi jonka viereen nukahdin joskus. hän kusi ja pasko housuunsa meikäläisen sängyssä. niin kauan kun omat jälkensä korjaa ja pyytää anteeksi asianosaisilta, ni pitäisikö siinä sitten alkaa vielä morailisoimaan?? jos omaa elämää ei ole ni tästähän voi tehdä suurenkin ongelman. mites jos on ripuli, käy vahinko tai joutuu käyttämään tenaa?? saako niistä jotain helpotus pisteitä =) itsekkin olen kussut housuun kun on vetänyt nappeja liikaa ja suoraan sanoen voi voi.

      • Wastaaja

        Voi ja voi.;) Aina voi asiat tehdä tyylilläkin.;D

        T: Yhä Siperian konetta vakavasti harkitseva, jos vastaava moka sattuis itselle.


    • Anonyymi

      Siskoni mies kusi usein sänkyyn ja miksei paskantikin, se joi itsenä känniin. Hän piti kapakkatappeluista ja joi itsensä kaato humalaan, en ymmärrä miksi sisareni oli niin kauan yhdessä se sian kanssa. Hän oli lisäks kauhean väkivaltainen siskolleni ja lapsille. Hän oli myös kiivas uskovainen, ei tehnyt huushollissa mitään

    • Anonyymi

      Tarjoa sille vastapalveluksena Golden Showereita

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe