Eli haluaisin hiustentuuhennuksen, miten tämä eroaa hiustenpidennyksestä ? Ja paljon tulisi maksamaan ? Tai olen ajatellut että ostaisin itse hiukset ja kävisin parturikampaamo koulussa laitattamassa ne ? Eikö sillon tulisi halvemmaksi ja miten kauan hiustenpidennys kestää ? Jos ottaa sinettipidennyksen ja kuituhiukset ? Jotku sanoo että 2 kk jotku 4 kk ja jotku että jopa 6 kk ? Miten on asian laita kertokaa kokeneet tai tietoiset asiasta. :) Kiitos
Hiusten tuuhennus/pidennys ?
6
1066
Vastaukset
- tietookone
Eli hiustentuuhennoksessa mitta pysyy samana ja hiusta käytetään 10-60% normaalipidennyksen määrästä.
Parasta pidennystapaa .. se on yksilöllistä. Itselläni ei sinetit pysynyt ja katkoivat tukkaani. Olen kokeillut miltei kaikki merkit, nyt itselläni on ompelupidennys ja tää on mulle ihan ok, mutta moni tykää myös sineteistä.
Pidennys kannattaa aina huollattaa 2-3kk välein, jotta säästytään vaurioilta.
Itse otin pidennyksen pidennysliikkeessä helsingissä maksoi 260egee, mutta hintahaitari on 200-1000e mitä kyselin..
Älä laita kuitua, olen kuullut siitä pelkkää huonoa..- äänellä
otin hiusten tuuhennuksen n vuosi sitten, maksoi 380 e, mutta homma ei lopu tuohon. Itselläni jatkot kesti vain kuukauden, ok, kampaaja teki uudet puoleen hintaan uudelleen.Mutta huomioi se, että kuukauden välein käyt paikkauttamassa hiukset (lisäämässä hiuksia) koska niitä irtoaa. Joten n 50 e/kk lisää niinkauan kuin haluat tuuhennuksen/pidennyksen olevan hyvännäköinen. Myös hiusten huolto vaatii vaivaa, takkuuntuu helposti just sieltä sinetin juuresta,niitä kun selvittelee aikansa, niin hiustupsu onki irti ja sulla nysä päässä...vaikka kampaajat kuinka sanoo ettei pidennys/tuuhennus kuluta hiusta niin kyllähän se vaan kuluttaa. Joten harkitse tarkkaan otatko tuuhennuksen/pidennyksen, periaatteessahan ne on ihan sama asia, tuuhennuksessa vaan sun hiukset leikataan omaan malliinsa, pidennyksissä hiukset jätetään pitkiksi.
- neuvoton nyhverö
äänellä kirjoitti:
otin hiusten tuuhennuksen n vuosi sitten, maksoi 380 e, mutta homma ei lopu tuohon. Itselläni jatkot kesti vain kuukauden, ok, kampaaja teki uudet puoleen hintaan uudelleen.Mutta huomioi se, että kuukauden välein käyt paikkauttamassa hiukset (lisäämässä hiuksia) koska niitä irtoaa. Joten n 50 e/kk lisää niinkauan kuin haluat tuuhennuksen/pidennyksen olevan hyvännäköinen. Myös hiusten huolto vaatii vaivaa, takkuuntuu helposti just sieltä sinetin juuresta,niitä kun selvittelee aikansa, niin hiustupsu onki irti ja sulla nysä päässä...vaikka kampaajat kuinka sanoo ettei pidennys/tuuhennus kuluta hiusta niin kyllähän se vaan kuluttaa. Joten harkitse tarkkaan otatko tuuhennuksen/pidennyksen, periaatteessahan ne on ihan sama asia, tuuhennuksessa vaan sun hiukset leikataan omaan malliinsa, pidennyksissä hiukset jätetään pitkiksi.
Nyt meni tällä tädillä vähän sekaisin...
Eli tuuhennos on ilmeisesti sitä, että esim. ohuuntuneeseen tukkaan voidaan vaikka takaraivolle lisätä muutama tupsu?
Olen nähnyt kampaamokoulujen mainoksia että semmoisen tupsukan hinta on alk. 4 euroa. Helsingissä, siis. Työn hintaa niissä ei mainita, eikä kerrota tietämättömille asiakkaille minkä kokoinen on yksi tupsu? Mihin vertaisit sitä? Pikkurillin paksuuteen? Vai onko se liian toivorikasta? - kyllä
neuvoton nyhverö kirjoitti:
Nyt meni tällä tädillä vähän sekaisin...
Eli tuuhennos on ilmeisesti sitä, että esim. ohuuntuneeseen tukkaan voidaan vaikka takaraivolle lisätä muutama tupsu?
Olen nähnyt kampaamokoulujen mainoksia että semmoisen tupsukan hinta on alk. 4 euroa. Helsingissä, siis. Työn hintaa niissä ei mainita, eikä kerrota tietämättömille asiakkaille minkä kokoinen on yksi tupsu? Mihin vertaisit sitä? Pikkurillin paksuuteen? Vai onko se liian toivorikasta?aivan, hiuksia tuuhennetaan lisäämällä omien joukkoon lisähiústa. Tupsu ei voi olla paksu koska se ei pysy muuten kiinni. Tupsut ovat ehkä 3-5 mm paksuja, joten tuuhennokseen menee n. 60-100 "tupsua"...ja kun kerrotaan 4 e x 100 tupsua niin n 400 egen hinnoille päästään.Eli kallista on.
- neuvoton nyhverö
kyllä kirjoitti:
aivan, hiuksia tuuhennetaan lisäämällä omien joukkoon lisähiústa. Tupsu ei voi olla paksu koska se ei pysy muuten kiinni. Tupsut ovat ehkä 3-5 mm paksuja, joten tuuhennokseen menee n. 60-100 "tupsua"...ja kun kerrotaan 4 e x 100 tupsua niin n 400 egen hinnoille päästään.Eli kallista on.
Ai se on tollanen juttu. Ei sitten lähellekään sitä mitä luulin, hehehe....
Kiitos tiedosta sulle. Ainakaan en mene mokaamaan itseäni niihin :D
- yuyr
Kaverille laitettii 10 hiustupsua et tulis paksummat hiukset ja se makso 40e kannattaa käydä liikkeessä kysymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529